Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 5μηνη hardcore solo προπόνηση
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Tips n' Tricks
SerPanos
Είμαι 19 χρονών φοιτητής στην Θεσσαλονίκη. Πρίν απο 3 χρόνια εφυγα απο μία ομάδα που έπαιζα για 2 χρόνια για λόγους προετοιμασίας πανελληνίων. Αυτά τα 3 χρόνια δεν πολυασχολούμουν με το μπασκετ αν εξαιρέθούν μία φορα το τρίμηνο στην παραλία με φίλους. Τώρα με έπιασε ξανά καψούρα και λέω να ξανααρχίσω αλλα για να μπώ σε οποιαδήποτε ομάδα πρέπει να φτάσω σε ενα επίπεδο που τουλάχιστον να μήν είναι για κλάματα.
Το goal είναι τέλη σεπτεμβρίου να είμαι όσο καλύτερος γίνεται κάνοντας αγριο training στους μήνες που μεσολαβούν(μονος ή με καναν άλλον σε γήπεδα της γειτονιάς/απθ).
Κακά τα ψέματα το φυσικό μ επίπεδο δεν ξεπερνάει αυτό του μέσου φοιτητή που τρέχει μόνο για να προλάβει το λεωφορείο και για να πάει τουαλέτα. Παρόλα αυτά γνωρίζω πολύ καλά τα όρια μου, και έχω ι
στορικό εκπληκτικής αντοχής, και οτιδήποτε έχει να κάνει με σωματική δυναμή, εκρηκτικότητα κτλ, μπορώ να φτάσω σε καλό επίπεδο σε λιγότερο απο 1μιση μήνα θεωρώ.
Το θέμα είναι οτι αυτό δεν αρκεί στο μπάσκετ, και θέλω γενικώς να κάνω το καλύτερο possible προγραμμα για αυτούς τους μήνες (χωρίς οικτο). Οπότε πλιζ αν έχετε τιπάκια του στυλ, σε τι να κάνω focus αρχικά και τί να ελέγξω στην συνέχεια, ή καλές ασκήσείς, θα το εκτιμούσα πολύ! blove.gif peace.gif
aegeansheed
Ωραίο θέμα.

Ποιοί είναι οι στόχοι σου, έτσι για αρχή.
SerPanos
QUOTE (aegeansheed @ Feb 8 2018, 12:57 ) *
Ωραίο θέμα.

Ποιοί είναι οι στόχοι σου, έτσι για αρχή.


Thanks, στόχος για τώρα είναι μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες να φτάσω σε επίπεδο που να μπορεί μία ομάδα να με έχει τουλάχιστον σε bench αν όχι sixth man (ενταξει δεν είμαι ονοιροπαρμένος δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσω σε επιπεδο να με πάρουν και starter). Απο εκεί και πέρα αν μπώ σε μία ομάδα μόνο καλύτερος μπορώ να γίνω! ;P