QUOTE (lebron15 @ May 15 2010, 20:39 )
![*](../style_images/bforum/post_snapback.gif)
Γιατι εχουμε χασει την μπαλα μαλλον και δεν εχεις καταλαβει σωστα,εγω ποτε μου δε διαβασα θεματικες ενοτητες και με συμφερε που επεσε ενα θεμα που δεν ειχε ουσιαστικα καμια σχεση με τις θεματικες πλην της παιδειας και αν,η ενσταση μου ηταν για την χρησιμοποιηση μιας λεξης που πιθανον ειναι εφευρεση της συγγραφεως και ΑΝ δεν μας εξηγουσε τι σημαινει στο κειμενο αν μη τι αλλο θα υπηρχε προβλημα,επιπλεον η αυτομορφωση οπως οριζεται στο κειμενο της δεν ειναι να μορφωνεσαι μονος σου οπως συνεχεια λες διαβαζοντας διαφορα πραγματα αλλα εγκειται η πραγματοποιηση της και σε αλλους τομεις.
ΥΓ: Ποια η διαφορα της μορφωσης και απο την αυτομορφωση; Και στην απλη μορφωση το ατομο δεν προσπαθει να μαθει καποια πραγματα οσον αφορα διαφορεις τομεις και κυριως πανω στην τεχνολογια και στην επιστημη;(χρησιμοποιω τους ορους που ηταν και στην εκθεση)
Hm, εντάξει τι να πω, μάλλον είναι αυτό που σου είπα, ότι πολύ απλά εγώ τα ίδια θα έγραφα και να μην το εξηγούσαν, μάλλον εκεί μπερδεύομαι. Το γνωρίζω ότι δεν είναι το να μορφώνεσαι μόνος σου, εξάλλου, αυτό έγραψα στην έκθεση μου.
QUOTE (The Warlus @ May 15 2010, 20:55 )
![*](../style_images/bforum/post_snapback.gif)
Έλα ρε Alexmei τώρα.Καταρχήν μην αρπάζεσαι
Στην συνέχεια τώρα.Δεν είπα ότι δεν πρέπει να σκέφτεσαι,ότι δεν πρέπει να έχεις κριτική ικανότητα αλλά οι πανελλαδικές σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν εξετάζουν αυτό.Όταν πέφτει λοιπόν ένας όρος στην Έκθεση ο οποίος δεν έχει διδαχτεί σε πάρα πάρα πολλά παιδιά και όσοι το έκαναν το έκαναν τελείως αναφορικά,αναγκαστικά τα παιδιά θα γράψουν τις απόψεις τους και όχι αυτά που παπαγάλισαν διότι πολύ απλά δεν μπόρεσαν να το κάνουν.
Έτσι λοιπόν για μένα δεν γίνεται να βαθμολογήσεις πάλι με αυτά που ήθελες να ακούσεις.Με αυτά που θεωρείς εσύ σωστά.Όλα τα θέματα που κάνουμε εμείς τα παιδιά,διαθέτουν μία γραμμή που θα πρέπει να ακολουθήσεις.Κοινώς να γράψεις αυτά που τους αρέσουν.Τώρα σε ένα θέμα το οποίο δεν το έχεις διδαχτεί,τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό πανελληνίων,αναγκαστικά θα γράψεις ότι καταλαβαίνεις,αν καταλαβαίνεις όμως,και τις απόψεις σου οι οποίες δεν θα υπάγονται σε αυτήν την γνωστή "πορεία πλεύσης" που θέλει το Υπουργείο επειδή πολύ απλά δεν την γνωρίζεις.
Η Έκθεση είναι ένα μάθημα γενικό που κανονικά θα έπρεπε να εκθέτεις τις απόψεις σου.Πάρε παράδειγμα εμάς στην θεωρητική με την Λογοτεχνία.Πάλι σε αναγκάζουν να εξετάσεις κάποια κείμενα με την δική τους λογική και σύμφωνα με αυτή να γράψεις.Τώρα άμα βάλουν κάποιο κείμενο(υποθετικά) που δεν το έχεις κάνει,αναγκαστικά θα γράψεις ότι λαμβάνεις από αυτό το κείμενο.Και έτσι είναι το σωστό.Όμως αυτοί ποτέ δεν εξέταζαν το τι εσύ λαμβάνεις από την λογοτεχνία,ποια είναι η άποψή σου για τον Πλάτωνα,ποιες είναι οι γνώμες σου για την "αυτομόρφωση".Εξέταζαν αυτά που που όριζαν αυτοί ως σωστά,μέσα στο πλαίσια των πανελλαδικών.
Σχετικά με τις άλλες κατευθύνσεις μην είσαι και τόσο σίγουρος.Σίγουρα στα Μαθηματικά και στην Φυσική δεν υπάρχει παπαγαλία με την έννοια που υπάρχει στα Λατινικά και στα Αρχαία αλλά ξέρω παιδιά που βγάλανε 19++ και περάσανε Μετσόβιο από τους πρώτους κιόλας,και μετά δεν μπορούσαν να σταυρώσουν μάθημα.Έλλειψη αντίληψης και κριτικής ικανότητας.
Δεν είπα ότι η πανελλάδικές δεν είναι ένα μπουρδέλο, όπως όλα εδώ. Απλά, ναι υπάρχουν και οι περιπτώσεις που λες, που έχουν πείξει όλη τι χρονιά στα θετικά μαθήματα επειδή δεν τα καταλαβαίνουν, και μετά δεν σταυρώνουν έννοια στο πανεπιστήμιο. Αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες όμως.Πχ. μπορεί επειδή δεν τα καταλαβαίνουν, να τα παπαγαλίζουν, οπότε δεν τίθεται το ζήτημα ότι σκέφτονται. Το θέμα είναι όμως ότι η μία κατεύθυνση σε αναγκάζει, ενώ η άλλη όχι τόσο. Εννοείται πως υπάρχουν και παιδιά στην θεωρητική, τα οποία είναι αναγκασμένα να μαθαίνουν απ'έξω πράγματα, για να πετύχουν τους στόχους τους.
Απλά για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: Την έκθεση ΔΕΝ μπορούν να την διδάξουν, γιατί ΔΕΝ ξέρουν πως. Αυτό είναι και το τραγικό της υπόθεσης,καθώς η έκθεση είναι το μόνο μάθημα που μπορείς να πεις την γνώμη σου, και υποτίθεται τα βιβλία απλά μετασχηματίζουν την
κοινή σκέψη της νεολαίας (υπάρχουν και πιο ανεπτυγμένες ιδέες, αλλά δεν μπορεί να τις καλύψει το βιβλίο, επειδή δεν είναι κοινές σε όλους) σε τεκμηριωμένους συλλογισμούς. Δεν ξέρω κατα πόσο είναι επίτηδες ή όχι κατεβασμένο το επίπεδο της διδασκαλίας, αλλά χρίζει απορίας.
Υ.Γ. Γνωρίζω παιδί, το οποίο θεωρεί πως η έκθεση είναι ένα άχρηστο μάθημα. Ναι αυτόν, τον θεωρώ θύμα της εποχής και να πάει να κάνει ό,τι θέλει.
Υ.Γ.2 Βρε Warlus, δεν αρπάζομαι :Ρ . Απλά στον γραπτό λόγο μπορείς να παρεξηγήσεις το ύφος πολλές φορές. Εντάξει, θα βάλω φατσούλες την επόμενη.