Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Γεια σας
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα αποδυτήρια > Ο χώρος των μελών
Apple
Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έκανα εγγραφή σε ένα forum για το οποίο έμαθα ότι υπάρχει μέσα από συνέντευξή σε site αθλητικής εφημερίδας.
Ας είναι καλά το παλικάρι που το ανέφερε στα posts στη συνέντευξη του Παπαλουκά!

Είμαι 22 χρονών, ζω στη Θεσσαλονίκη και είμαι φοιτητής Πληροφορικής. Τρελαμένος με το μπάσκετ από μικρός, ενεργός αθλητής (εεε..περίπου αθλητής) παίζω με μια ομάδα στα τοπικά (ΕΟΣ λεγεται ...όσοι ασχολούνται τον ξέρουν Κάναμε καλή πορεία φέτος!) και επίσης παίζω για την πλάκα μου με τα φιλαράκια φυσικά, όποτε βρεθεί χρόνος. Είναι αλήθεια ότι έψαχνα καιρό ένα forum σχετικό με το basket αλλά δεν με έκοψε να γράφω το αυτονόητο basketforum.gr!!
Επιτέλους, θα συζητήσω για μπάσκετ με ανθρώπους παθιασμένους για το άθλημα!! icon_wave.gif
nikoleta21
καλως ηρθες καλα ποστ!
kop-13
Welcome!
Είσαι στο σωστό μέρος!!!
thrylos7
Kαλώς ήρθες! Πληροφορική σε ποιο είσαι;
dizzy_fingers
Καλώς ήρθες φίλτατε! icon_wave.gif

Καλά μπασκετικά ποστ να έχεις. wink.gif

QUOTE
Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έκανα εγγραφή σε ένα forum για το οποίο έμαθα ότι υπάρχει μέσα από συνέντευξή σε site αθλητικής εφημερίδας.


Έχασα επεισόδια...για πες περισσότερες λεπτομέρειες.
Χθες και σήμερα, γράφτηκαν 13 άτομα blink.gif.
dizzy_fingers
Nevermind, έμαθα wink.gif.

Όντως, να'ναι καλά το παιδί biggrin.gif.
Tony_K
Καλώς ήρθες μεγάλε!Καλά ποστ!Ήρθες στο κατάλληλο μέρος, ποτέ δεν είναι αργά!
Apple
QUOTE(thrylos7 @ May 7 2006, 06:17 PM)
Kαλώς ήρθες! Πληροφορική σε ποιο είσαι;
*


Α.Π.Θ. 4ο έτος kill.gif

Γεράσαμε και δεν το πήραμε χαμπάρι... tongue.gif
tsops
Καλώς ήλθες apple biggrin.gif
Warrior
Kαλως τον.., icon_wave.gif

QUOTE(dizzy_fingers @ May 7 2006, 05:22 PM)
Nevermind, έμαθα wink.gif.

Όντως, να'ναι καλά το παιδί biggrin.gif.
*


Αληθεια ποιο καλο παιδι ειναι??