Στην εποχη του επικοινωνιακου οργασμου, του ιντερνετ, των βιντεοκλησεων, των 3G και της κινητης τηλεφωνιας που οσο παει και θα γινεται κινητο pc, πιστευω ότι ηρθε η ωρα να μπει στο τραπεζι ένα θεμα που μεχρι τωρα εχει περασει στα ψιλα.
Συζητουσα προσφατα με μια φιλη που χωρισε ασχημα και αυτή την περιοδο δεινοπαθει από ενοχλητικες κλησεις από τον πρωην.
Το εψαξε και διαπιστωσε λαβυρινθο.
Οι εταιρειες κινητης τηλεφωνιας σχεδον αδιαφορουν και σε παραπεμπουν στον εισαγγελεα. Να τρεχεις, να υποβαλλεις μηνυση και χαιρω πολύ.
Όπως στο σπτι σου επιλεγεις ποιος θα μπει μεσα, ετσι πρεπει να εχεις και τη δυνατοτητα να επιλεγεις ποιος θα επικοινωνησει μαζι σου.
Όπως στο ιντερνετ υπαρχει η δυνατοτητα να μπλοκαρεις μια mail διευθυνση και να μην ξαναδεχθεις μηνυμα από αυτή, ετσι πρεπει λογω των καιρων να προσαρμοστει και η κινητη τηλεφωνια.
Η εξαρση της κινητης τηλεφωνιας εχει και παρενεργειες.
Οι αριθμοι αλλαζουν χερια, οι βασεις δεδομενων αυξανονται και πληθυνονται, τα σπαμ διαφημιστικα επισης και ένα μεγαλο ποσοστο κλησεων είναι ενοχλητικες.
Εχω δει πολλες φορες σε καρτοτηλεφωνα στους δρομους που ο κάθε πικραμενος γραφει έναν αριθμο κινητου για να εκδικηθει τον/την πρωην.
Προτεινω λοιπον τα εξης 2 απλα πραγματακια που πιστευω ότι θα βοηθησουν πολύ κοσμο.
1. την επιλογη για κάθε συνδρομητη αν θελει να δεχεται κλησεις από αποκρυψη. Αν επιλεξω πχ το όχι, αμεσως ο καλων να τρωει πορτα.
2. σε κάθε κληση και μηνυμα να προστιθεται στις επιλογες «απαντηση», «διαγραφη», «αποθηκευση» κλπ και ο «αποκλεισμος»
Είναι απειρως καλυτερο καποιος που παιρνει τηλεφωνα κακοβουλα να αναγκαζεται να αγοραζει καινουριους αριθμους συνεχεια για ικανοποιει το βιτσιο του, παρα αυτος που ενοχλειται να αναγκαζεται ειτε να εχει κλειστο το τηλεφωνο, ή μονιμως στο αθορυβο, ή να αλλαζει αριθμο και να μπαινει στο κοστος ενημερωσης οοοοοοοολων των γνωστων και φιλων ότι «αλλαξα νουμερο, το νέο είναι αυτό».
Είναι δικαιωμα μου να ξερω ποιος με καλει και είναι δικαιωμα μου να απορριπτω αυτόν που δεν θελω να με ενοχλει.