Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Στον δυσκολοτερο αγωνα...
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα αποδυτήρια > Γενικά κι αόριστα
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
apkat
Kι ομως κανεις τραγικο λαθος..Εχουν απειρα πεδια εφαρμογης.Σχεδον σε καθε ζητημα της φυσικης ειναι απαραιτητα για παραδειγμα..
kemp
QUOTE(apkat @ Jun 1 2008, 02:15 ) *
Kι ομως κανεις τραγικο λαθος..Εχουν απειρα πεδια εφαρμογης.Σχεδον σε καθε ζητημα της φυσικης ειναι απαραιτητα για παραδειγμα..


εννοειται πως γνωριζω οτι τα μαθηματικα ειναι η βαση ολων των θετικων επιστημων ,αφου ειναι η μονη οδος ωστε να ποσοτικοποιησεις μια θεωρητη σκεψη .
η ενσταση μου εγκειται ως προς την αξια της διδαχης στο λυκειο ενα σκαλοπατι πανω ή ενα σκαλοπατι κατω εξελιγμενων μαθηματικων.
πολλοι μπορει να πειτε οτι βοηθουν να αναπτυξεις τη σκεψη σου αλλα ουτε σε αυτο συμφωνω γιατι αν κανεις λαβει υποψην το φορτο μαθηματων και την πιεση που δεχεται ο λυκιακος μαθητης ,αυτοματως του στερειται η δυνατοτητα εμβαθυνσης στη μαθηματικη λογικη.τελικα το μονο που μενει ειναι μια μαθητεια μηχανικης λυσης ασκησεων.
πιστευω οτι αν ειδικοτερα τα μαθηματικα στο λυκειο περιεχαν καποιες ποιο κατανοειτες και αφομοιωσημες εννοιες για το μυαλο των μαθητων θα ηταν οχι μονο εργαλειο εξετασης αλλα και εργαλειο αναπτυξης και οργανωση της σκεψης
Jimar
QUOTE(NBAer @ May 31 2008, 17:32 ) *
1η(Ανεπαναληπτη!!!!):
Αν f(x) συναρτηση 2 φορες παραγωγισιμη στο διαστημα [α , α+2h], τοτε νδο υπαρχει θ που ανηκει στο (0,1) ετσι ωστε:
να ισχυει f(α) - 2·f(α+h) + f(α+2h) = h²·f''(α+2·θ·h)



Κανω ΘΜΤ στο (α , α+h) και το (α+h , α+2h)

υπαρχουν ξ1 στο (α , α+h) και ξ2 στο (α+h , α+2h)
ωστε
f'(ξ1)= [f(α+h)-f(α)]/h
f'(ξ2)=[f(α+2h) - f (α+h)]/h

η σχεση γινεται -f'(ξ1) +f'(ξ2) = hf''(α+2θh)

ΘΜΤ για την f'

υπαρχει χ1 στο (ξ1,ξ2) ωστε f''(x1)= [f'(ξ2)-f'(ξ1)]/h


αρα τελικα βγαινει πως f''(x1)=f''(α+2θh)


το χ1 ανηκει στο (α , α+2h) to 2θh μπορει να παρει ολες τις τιμες στο (α,α+2h) για 0<θ<1
αρα υπαρχει ενα θ ωστε α+2θh= x1 αρα να ισχυει και η σχεση

δεν ειμαι καθολου σιγουρος για την λυση, ειδικα αφου λες την ασκηση ανεπαναληπτη , μπορει να θελει κατι αλλο...
Rondo
Με έπιασε το κεφάλι μου με αυτά που γράφετε biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
apkat
QUOTE(kemp @ Jun 1 2008, 02:28 ) *
εννοειται πως γνωριζω οτι τα μαθηματικα ειναι η βαση ολων των θετικων επιστημων ,αφου ειναι η μονη οδος ωστε να ποσοτικοποιησεις μια θεωρητη σκεψη .
η ενσταση μου εγκειται ως προς την αξια της διδαχης στο λυκειο ενα σκαλοπατι πανω ή ενα σκαλοπατι κατω εξελιγμενων μαθηματικων.
πολλοι μπορει να πειτε οτι βοηθουν να αναπτυξεις τη σκεψη σου αλλα ουτε σε αυτο συμφωνω γιατι αν κανεις λαβει υποψην το φορτο μαθηματων και την πιεση που δεχεται ο λυκιακος μαθητης ,αυτοματως του στερειται η δυνατοτητα εμβαθυνσης στη μαθηματικη λογικη.τελικα το μονο που μενει ειναι μια μαθητεια μηχανικης λυσης ασκησεων.
πιστευω οτι αν ειδικοτερα τα μαθηματικα στο λυκειο περιεχαν καποιες ποιο κατανοειτες και αφομοιωσημες εννοιες για το μυαλο των μαθητων θα ηταν οχι μονο εργαλειο εξετασης αλλα και εργαλειο αναπτυξης και οργανωση της σκεψης


Δεν συμφωνω ακομα με αυτο που γραφεις..Γιατι φερνοντας ξανα την φυσικη ως παραδειγμα καποια απο τα θεμελιωδη πραγματα που διδασκονται στο λυκειο εχουν βαση αυτα τα μαθηματικα..Θα επρεπε να αλλαξει ολος ο κυκλος σπουδων σε λυκειο και πανεπιστημιο για να απλοποιηθουν τα μαθηματικα στο λυκειο.

Εκτος των αλλων δεν θεωρω οτι αυτα που διδασκεται ο μαθητης λυκειου στα μαθηματικα ειναι τοσο δυσκολες ιδεες.Ο τροπος που διδασκονατι φυσικα και ειναι λανθασμενος αλλα αυτο ισχυει σε ολα σχεδον τα μαθηματα και ετσι κατανταναι μια στιγνη αποστιθηση και επαναληψη συγκεκριμενων μεθεδολογιων για την λυση ασκησεων..
kemp
QUOTE
Δεν συμφωνω ακομα με αυτο που γραφεις..Γιατι φερνοντας ξανα την φυσικη ως παραδειγμα καποια απο τα θεμελιωδη πραγματα που διδασκονται στο λυκειο εχουν βαση αυτα τα μαθηματικα..Θα επρεπε να αλλαξει ολος ο κυκλος σπουδων σε λυκειο και πανεπιστημιο για να απλοποιηθουν τα μαθηματικα στο λυκειο.



δε θυμαμαι να ελυσα καποια ασκηση στη φυσικη ή στη χημεια με ολοκληρωματα στο σχολειο.αντι για αυτα θα ηταν προτιμοτερο να ειχε τεθει σε υψηλοτερη προτεραιοτητα π.χ. η στατιστικη που βρισκει τοσες εφαρμογες στην μετεπειτα ζωη και επιστημες και ειναι μια εννοια ευληπτη και οικοια σε ολους τους μαθητες


QUOTE
Εκτος των αλλων δεν θεωρω οτι αυτα που διδασκεται ο μαθητης λυκειου στα μαθηματικα ειναι τοσο δυσκολες ιδεες.Ο τροπος που διδασκονατι φυσικα και ειναι λανθασμενος αλλα αυτο ισχυει σε ολα σχεδον τα μαθηματα και ετσι κατανταναι μια στιγνη αποστιθηση και επαναληψη συγκεκριμενων μεθεδολογιων για την λυση ασκησεων..


το σιγουρο ειναι οτι ως εννοιες ειναι πολυ ψηλοτερα απο καθε τι αλλο μαθαμε στο λυκειο.
μπορει να φταει οτι τα τελευταια κεφαλαια των μαθηματικων ποτε δεν τα ειδΑ ως χρησημη γνωση αλλα ως το 17+ που ηθελα απ αυτα για να μη χασω τη σχολη που ηθελα
apkat
QUOTE(kemp @ Jun 1 2008, 04:13 ) *
δε θυμαμαι να ελυσα καποια ασκηση στη φυσικη ή στη χημεια με ολοκληρωματα στο σχολειο.αντι για αυτα θα ηταν προτιμοτερο να ειχε τεθει σε υψηλοτερη προτεραιοτητα π.χ. η στατιστικη που βρισκει τοσες εφαρμογες στην μετεπειτα ζωη και επιστημες και ειναι μια εννοια ευληπτη και οικοια σε ολους τους μαθητες
το σιγουρο ειναι οτι ως εννοιες ειναι πολυ ψηλοτερα απο καθε τι αλλο μαθαμε στο λυκειο.
μπορει να φταει οτι τα τελευταια κεφαλαια των μαθηματικων ποτε δεν τα ειδΑ ως χρησημη γνωση αλλα ως το 17+ που ηθελα απ αυτα για να μη χασω τη σχολη που ηθελα


Δεν ειναι βρε μονο θεμα αν ελυσες τετοια ασκηση με τα συγκεκριμενα μαθηματικα.Ομως πχ η επιταχυνση ειναι το ολοκληρωμα της ταχυτητας.Αυτες τις εννοιες τις μαθαινουμε απο την πρωτη λυκειου.Ε στην τριτη με τα μαθηματικα αυτα μαθαινουμε την μαθηματικη τους εξαρτηση.

Και επειτα οταν πιανεις ενα πανεπιστημιακο βιβλιο φυσικης ολα τα μεγεθη σχεδον με τετοιες σχεσεις εκφραζονται.Καποιες πρεπει να σαι υποψιασει πριν πας και δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.

Αν δεν κανω λαθος εχεις πει σε αλλο τοπικ οτι εισαι Ιατρικη.Φυσικα και στην σχολη σου αυτα τα πραγματα ειναι τελειως αχρηστα στην πραξη.Ομως σε ενα παιδι που περνα σε σχολες πολυτεχνειου η Φυσικομαθηματικα αυτα ειναι απολυτα απαραιτητα.
kemp
QUOTE
Δεν ειναι βρε μονο θεμα αν ελυσες τετοια ασκηση με τα συγκεκριμενα μαθηματικα.Ομως πχ η επιταχυνση ειναι το ολοκληρωμα της ταχυτητας.Αυτες τις εννοιες τις μαθαινουμε απο την πρωτη λυκειου.Ε στην τριτη με τα μαθηματικα αυτα μαθαινουμε την μαθηματικη τους εξαρτηση.



ναι συμφωνω αλλα ποια εινα η αξια του να διδαχτεις στην α την επιταχυνση ως φυσικη εννοια και στη γ λυκειου την μαθηματικη της υποσταση .μπορει να ειναι χρησιμο για καποιες σχολες αλλα για το μεσο μαθητη οχι γιατι πιστευω οτι κανενας απ αυτους δεν θα κατσει να συνδεσει τις εννοιες με τετοιο φορτο ωστε να κατανοησει καλυτερα τα μεγεθη.


QUOTE
Και επειτα οταν πιανεις ενα πανεπιστημιακο βιβλιο φυσικης ολα τα μεγεθη σχεδον με τετοιες σχεσεις εκφραζονται.Καποιες πρεπει να σαι υποψιασει πριν πας και δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.


στις αλλες σχολες γιατι να πας ανυποψιαστος και στο μαθηματικο-φυσικο να πρεπει καποιος να σε υποψιασει?
κανουμε π.χ. προγραμματισμο , σχεδιο , φισιολογια στο σχολειο?
apkat
Καλα αυτο το τελευταιο μην το συζητας.Εγω να δεις τι σοκ επαθα οταν πηγα στην σχολη και διαπιστωσα οτι εχω τουλαχιστον 10 μαθημτατα καθαρα σχεδιαστικα(και μαλιστα στο χερι-και δεν ειμαι αρχιτεκτονικη) χωρις εγω ποτε μεχρι τοτε να εχω σχεδιασει.Και εκει βεβαια γεναται αλλο ερωτημα αλλα ειναι οφ-τοπικ.Κατα ποσον ενα παιδι 17-19 χρονων ειναι ετοιμο να επιλεξει τι θα κανει στην υπολοιπη ζωη του οταν εχει σχεδον μηδαμινη πληροφορηση σε θεματα επαγγελματικου προσανατολισμου;;

Παρολαυτα η απαντηση ειναι επειδη τα μαθηματικα ειναι βαση για τις περισσοτερες θετικες επιστημες.Και στις περισσοτερες σχολες θετικης κατευθυνσης(οχι με σχολικους ορους) θα σου χρειαστουν.Σε σχολες πληροφορικης πχ που αναφερεις φανταζομαι οτι τουλαχιστον τα 2 πρωτα εξαμηνα θα εχουν μαθηματικα.
jois21
Συμφωνω σε καποια σημεια με τον Κεμπ. Πιστευετε οτι σε αλλες χωρες το επιπεδο δυσκολιας των μαθηματικων και των αλλων μαθηματων κατευθυνσης ειναι του εδω επιπεδου; Εγω αμφιβαλω. Σιγουρα θα εχουν πολυ περισσοτερα (πραγματικα) μαθηματα αρα και αναλογο χρονο να αφιερωσουν στο καθενα χωρις παντα να διαβαζουν 24/7. Αποδειξη θα μπορουσε να ειναι το γεγονος οτι ο μαθητης της 3ης διαβαζει αδιακοπα ελαχιστα μαθηματα και τα ποσοστα επιτυχιας ειναι πολυ πισω. Δε γινεται να ειναι τοσο πιο χαζος.
Το αν ειναι σημαντικα για τη σχολη που θα περασει ο μαθητης πιστευω ειναι εντελως τυχαιο. Αυτα τα μαθηματα υπηρχαν παντα, αυτα φροντισαν να δυσκολεψουν ωστε να εχουν μεγαλυτερη γκαμα επιλογων στις εξετασεις.
Flash
QUOTE
Ομως πχ η επιταχυνση ειναι το ολοκληρωμα της ταχυτητας.


Ψιλοάσχετο αλλά ανάποδα το είπες tongue.gif. Η επιτάχυνση είναι η πρώτη παράγωγος της ταχύτητας οπότε η ταχύτητα είναι το ολοκλήρωμα της επιτάχυνσης (συγκεκριμένα μιλάμε για στιγμιαία ταχύτητα και στιγμιαία επιτάχυνση).
Τώρα ως προς το θέμα της συζήτησης προσωπικά το βρίσκω επουσιώδες ως προς τις αλλάγες που πιστεύω ότι αποτελούν προτεραιότητα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όσο για το αν το επίπεδο μαθηματικών που διδάσκεται στο λύκειο είναι πολύ ανώτερο από αυτά που κάνουν στις περισσότερες άλλες χώρες, η προσωπική μου εμπειρία μου λέει ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα...
apkat
QUOTE(Flash @ Jun 1 2008, 13:55 ) *
Ψιλοάσχετο αλλά ανάποδα το είπες tongue.gif. Η επιτάχυνση είναι η πρώτη παράγωγος της ταχύτητας οπότε η ταχύτητα είναι το ολοκλήρωμα της επιτάχυνσης (συγκεκριμένα μιλάμε για στιγμιαία ταχύτητα και στιγμιαία επιτάχυνση).


Ουπς..Μαλλον θα ταν πολυ αργα.. tongue.gif
NBAer
QUOTE(Jimar @ Jun 1 2008, 02:40 ) *
Κανω ΘΜΤ στο (α , α+h) και το (α+h , α+2h)

υπαρχουν ξ1 στο (α , α+h) και ξ2 στο (α+h , α+2h)
ωστε
f'(ξ1)= [f(α+h)-f(α)]/h
f'(ξ2)=[f(α+2h) - f (α+h)]/h

η σχεση γινεται -f'(ξ1) +f'(ξ2) = hf''(α+2θh)

ΘΜΤ για την f'

υπαρχει χ1 στο (ξ1,ξ2) ωστε f''(x1)= [f'(ξ2)-f'(ξ1)]/h

Το τελευταιο δεν ισχυει καθως αυτο που ισχυει ειναι οτι:
υπαρχει χ1 στο (ξ1,ξ2) ωστε f''(x1)= [f'(ξ2)-f'(ξ1)]/(ξ2-ξ1)

Αυτο το h που εγραψες δηλαδη στον παρονομαστη δεν ισχυει καθως αφου εφαρμοζουμε ΘΜΤ στο διαστημα (ξ1,ξ2) πρεπει να παρουμε παρονομαστη ξ2-ξ1.....
NBAer
QUOTE(kemp @ Jun 1 2008, 02:11 ) *
αργος ησουν εγω μετα τα πεντε λεπτα πηγαινα στο λυσαρι και μετα παντα την ελυνα biggrin.gif

tongue.gif
Καλα, φυσικα και δεν ειναι ασκησεις του σχολικου βιβλιου, αλλιως δεν θα μιλουσαμε για μεγαλη δυσκολια. Του σχολικου βιβλιου μονο μερικες απο τις γενικες που ειχε στο τελος καθε κεφαλαιου αξιζε να ασχοληθεις, καθως οι αλλες ειναι ευκολες....

QUOTE
κατα τα αλλα τα εξελιγμενα μαθηματικα (οχι και πολυ)τυπου ολοκληρωματα ,μηγαδικους τα θεωρω οτι ποιο αχρηστο και η μονη τους χρησιμοτητα ειναι ως αντικειμενο εξετασης

Προφανως και δεν το εννοεις γενικα για την επιστημη και τον κοσμο(καθως στις παραγωγους και στα ολοκληρωματα βασιζονται ολα περι της τεχνολογιας γυρω σου, πχ κινητα, τηλεορασεις, PC, προβλεψη καιρου, κατασκευη πλοιων/αυτοκινητων/σπιτιων, κλπ, κλπ), οπως διευκρινισες και παρακατω, αλλα το εννοεις οπως ειπες οτι:
•Δεν προσφερουν στη διαδικασια της σκεψης τιποτα παραπανω λογω μικρης διαρκειας μαθησης τους(ενας χρονος).
•Ειναι περιττα και προσθετουν αχρειαστα νεα "βαρη" για τους ηδη καταπονεμενους μαθητες.

Το 1ο ναι μεν φαινεται σωστο, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι, καθως αυτος που θα ασχοληθει με αυτα(θετικη και τεχνολογικη κατευθυνση) μολις μπει στο πανεπιστημιο θα βρεθει αντιμετωπος αμεσως με ολα αυτα. Οποτε πολυ καλυτερο να εχει μια γενικη ιδεα για αυτα, απο το να μην ξερει τιποτα.

Το 2ο ειναι λαθος νοοτροπια, καθως αν ειναι κατι που πρεπει να διαγραψουμε απο την υλη που εχουν να αντιμετωπισουν οι μαθητες ειναι ολα αυτα τα μαθηματα που ειναι αχρειαστα και "αχρηστα" να τολμησω να πω, καθως και να διαγραψουμε και αρκετη αχρηστη "υλη"/κεφαλαια απο μερικα μη-αχρηστα μαθηματα.
Vaggelis
Φιλε μου αν μαθαιναν τα παιδια σωστα μαθηματικα και φυσικη,και οχι με τον τροπο που θελει το συστημα θα βλεπανε οτι δεν ειναι αχρηστα ουτε τοσο πολυπλοκα...οτιδηποτε βλεπεις για πρωτη φορα σου φιανεται δυσκολο..Οι σωστεσ βασεις απο το γυμνασιο,ακομα και απο το δημοτικο σε βοηθουν σε μια ενγενη διαφορετικη προσεγγιση των θετικων επιστημων...
NBAer
QUOTE(kemp @ Jun 1 2008, 04:13 ) *
δε θυμαμαι να ελυσα καποια ασκηση στη φυσικη ή στη χημεια με ολοκληρωματα στο σχολειο.αντι για αυτα θα ηταν προτιμοτερο να ειχε τεθει σε υψηλοτερη προτεραιοτητα π.χ. η στατιστικη που βρισκει τοσες εφαρμογες στην μετεπειτα ζωη και επιστημες και ειναι μια εννοια ευληπτη και οικοια σε ολους τους μαθητες

Την στατιστικη και τις πιθανοτητες την κατακρεουργουν στα Ελληνικα σχολεια! Δεν διδασκεται σχεδον καθολου.
Αντε λιγο οι πιθανοτητες και καποια στοιχεια στατιστικης διδασκονται στην 3η λυκειου αλλα γενικα λιγα πραγματα και 3η λυκειου? Πολυ αργα.....

QUOTE(apkat @ Jun 1 2008, 04:50 ) *
Αν δεν κανω λαθος εχεις πει σε αλλο τοπικ οτι εισαι Ιατρικη.Φυσικα και στην σχολη σου αυτα τα πραγματα ειναι τελειως αχρηστα στην πραξη.

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Η ιατρικη τι ειναι? Μαθηματικα. 100%
Λογικες παραγωγικες(inductive) σκεψεις(μαθηματικη λογικη πχ) και στατιστικη! Χωρις την στατιστικη, η ιατρικη θα ηταν ο μεγαλυτερος δολοφονος ολων των εποχων.

Επισης ολα τα "εργαλεια" της ιατρικης, (καρδιογραφοι, εγκεφαλογραφοι, μετρηση με ακτινες Χ, υπερηχοι, κλπ, κλπ, εργαλεια για εγχειρησεις, εξετασεις αιματος, βιοψιες, κλπ, κλπ) που βασιζονται? Στα Μαθηματικα! Βασικα στην Φυσικη σε ενα πρωτο επιπεδο, αλλα η Φυσικη βασιζεται 100% στα Μαθηματικα οποτε....
apkat
QUOTE(NBAer @ Jun 1 2008, 16:20 ) *
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Η ιατρικη τι ειναι? Μαθηματικα. 100%
Λογικες παραγωγικες(inductive) σκεψεις(μαθηματικη λογικη πχ) και στατιστικη! Χωρις την στατιστικη, η ιατρικη θα ηταν ο μεγαλυτερος δολοφονος ολων των εποχων.

Επισης ολα τα "εργαλεια" της ιατρικης, (καρδιογραφοι, εγκεφαλογραφοι, μετρηση με ακτινες Χ, υπερηχοι, κλπ, κλπ, εργαλεια για εγχειρησεις, εξετασεις αιματος, βιοψιες, κλπ, κλπ) που βασιζονται? Στα Μαθηματικα! Βασικα στην Φυσικη σε ενα πρωτο επιπεδο, αλλα η Φυσικη βασιζεται 100% στα Μαθηματικα οποτε....


Aναφερομουν στα μαθηματα που κανει στην σχολη του.Προφανως και ειναι απολυτα χρησιμα τα μαθηματικα σε καθε θετικη επιστημη αφου αποτελουν την βαση.
Jabar
Τα πάντα είναι χημεία.Η σκέψη, ο έρωτας ,η ζωή είναι χημική αντίδραση.Το ανθρώπινο σώμα είναι χημικό εργοστάσιο.Χωρίς τη χημεία δεν υπάρχει σκέψη και συνεπώς τα παραγωγά της τα μαθηματικά.Εν αρχή είναι η χημεία. tongue.gif
NBAer
QUOTE(Jabar @ Jun 1 2008, 17:17 ) *
Τα πάντα είναι χημεία.Η σκέψη, ο έρωτας ,η ζωή είναι χημική αντίδραση.Το ανθρώπινο σώμα είναι χημικό εργοστάσιο.Χωρίς τη χημεία δεν υπάρχει σκέψη και συνεπώς τα παραγωγά της τα μαθηματικά.Εν αρχή είναι η χημεία. tongue.gif

Μπαα, tongue.gif αυτο που λεμε χημεια και χημικες αντιδρασεις κλπ, ειναι απλα καποια αντικειμενα, ατομα, ηλεκτρονια, πρωτονια, κουαρκς κλπ, που υπακουουν καποιους μαθηματικους νουμος.....
tom
οι χημικοί έχουν πάρει την κβαντομηχανική, αλλάξανε τα ονόματα στο πιο δύσκολο και περίεργο και κάνανε αυτό που λέμε "χημεία" tongue.gif στην πραγματικότητα όλα είναι φυσική και η γλώσσα της φυσικής είναι τα μαθηματικά tongue.gif smile.gif
Jimar
QUOTE(NBAer @ Jun 1 2008, 07:34 ) *
Αυτο το h που εγραψες δηλαδη στον παρονομαστη δεν ισχυει καθως αφου εφαρμοζουμε ΘΜΤ στο διαστημα (ξ1,ξ2) πρεπει να παρουμε παρονομαστη ξ2-ξ1.....


40.gif 40.gif

θα την ξανακοιταξω πιο μετα , τωρα δεν εχω χρονο...
losers can win
Επειδή σας βλέπω ορεξάτους και για να γίνει το τοπικ ...ουτάνα, ήρθε η ωρα για τη μεγάλη ερώτηση:

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Η ΑΠΛΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ;;;

Υ.Γ. εγώ είμαι της θεωρητικης, οπότε βρείτε τα μόνοι σας....
NBAer
QUOTE(tom @ Jun 1 2008, 17:52 ) *
οι χημικοί έχουν πάρει την κβαντομηχανική, αλλάξανε τα ονόματα στο πιο δύσκολο και περίεργο και κάνανε αυτό που λέμε "χημεία" tongue.gif στην πραγματικότητα όλα είναι φυσική και η γλώσσα της φυσικής είναι τα μαθηματικά tongue.gif smile.gif

Αυτο που λες(το τελευταιο δηλαδη το "στην πραγματικότητα όλα είναι φυσική ") δεν ισχυει αλλα βασικα δεν εχει και νοημα να συζηταμε ποια επιστημη "ειναι ολα......".
Ολα ειναι φυσικη ή ολα ειναι μαθηματικα ειναι τελειως ασαφες να το λεμε.

Αν κανουμε τις ερωτησεις: "Θα υπηρχε Φυσικη χωρις τα Μαθηματικα?" και "Θα υπηρχαν Μαθηματικα χωρις την Φυσικη?", η απαντηση στο πρωτο ειναι αρνητικη ενω στο δευτερο καταφατικη!

Τα Μαθηματικα θα υπηρχαν και χωρις να υπαρχει Φυσικη. Απλα δεν θα προσεφεραν τιποτα ουσιωδες στον κοσμο.
Ενω η Φυσικη χωρις τα Μαθηματικα δεν θα υπηρχε καθως θα καναμε απλως πειραματα και δεν θα μπορουσαμε να βγαλουμε κανενα σοβαρο συμπερασμα. Αρα δεν θα προσεφερε τιποτα στον κοσμο.

Αρα αν μιλαμε απο πρακτικη σκοπια(προσφορα στην ανθρωποτητα) αυτο που πρεπει να συμφωνησουμε ειναι οτι:
Μαθηματικα και Φυσικη ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα μεταξυ τους! Και βοηθουν το ενα το αλλο.

Ετσι λοιπον εχουμε τις επιστημες:
Μαθηματικα.
Φυσικη = Μαθηματικα + Πειραμα(για καθε φαινομενο που συμβαινει στο συμπαν)

Αυτες ειναι οι πραγματικες και πρωταρχικες και θεμελειωδεις δηλαδη επιστημες.

Μετα εχουμε:
Χημεια = Εξειδικευμενη Φυσικη.
Ιατρικη = Μαθηματικα + Φυσικη + Πειραματα με βαση τον ανθρωπο.
Πληροφορικη = Εξειδικευμενα Μαθηματικα.
Μηχανολογια(μηχανολογος μηχανικος πχ) = Εξειδικευμενη Φυσικη.
Βιολογια = Μαθηματικα(Στατιστικη) + Πειραματα με βαση τους ζωντανους οργανισμους(οταν λεμε πειραματα εννοουμε καταγραφη της συμπεριφορας των ζωντων οργανισμων) + Εξειδικευμενη Φυσικη.
Κλπ.....

Οι τομεις επιστημης οπως Ιστορια, Λογοτεχνια κλπ ειναι αλλη υποθεση.....


Να διορθωσω και την μεγαλη βλακεια που ειπα πιο πανω:
Ειπα:
Λογικες παραγωγικες(inductive) σκεψεις

Το σωστο φυσικα ειναι:
Λογικες παραγωγικες(deductive) σκεψεις
NBAholic
QUOTE
οι χημικοί έχουν πάρει την κβαντομηχανική, αλλάξανε τα ονόματα στο πιο δύσκολο και περίεργο και κάνανε αυτό που λέμε "χημεία" στην πραγματικότητα όλα είναι φυσική και η γλώσσα της φυσικής είναι τα μαθηματικά


Παρότι δεν μπορεί να είναι ακριβώς έτσι (η κβαντομηχανική είναι όρος μερικών δεκαετιών), συμφωνώ με την άποψη ότι η χημεία (και η βιολογία) ουσιαστικά είναι μερικές εκφάνσεις (ή κλάδοι, αν το πάρουμε με την πιο τεχνική-διδακτική έννοια) της φυσικής, όπως και, όσο κι αν η "γλώσσα-έκθεση" με τα λογοτεχνικά κείμενα, αποτελούν ξεχωριστά μαθήματα, το δεύτερο αποτελεί υποκατηγορία του πρώτου. Ιδίως σε σωματιδιακό επίπεδο είναι δύσκολο να υπάρξει σαφής διάκριση μεταξύ χημείας-φυσικής.
Τα μαθηματικά πρέπει να είναι η ευρύτερη πραγματικότητα όλων. Ο μόνος άλλος τομέας που μπορεί να συγκριθεί σε αυτό το επίπεδο είναι η "λογική", όχι με την ανθρώπινη έννοια, αλλά με τη γενικότερη έννοια όλων των νόμων που διέπουν το σύμπαν/τα σύμπαντα. Βεβαίως, κάλλιστα μπορεί κάποιος να αποφανθεί ότι αυτό το σύνολο των νόμων ταυτίζεται με το σύνολο των μαθηματικών νόμων...
NBAholic
QUOTE
Αν κανουμε τις ερωτησεις: "Θα υπηρχε Φυσικη χωρις τα Μαθηματικα?" και "Θα υπηρχαν Μαθηματικα χωρις την Φυσικη?", η απαντηση στο πρωτο ειναι αρνητικη ενω στο δευτερο καταφατικη!

Τα Μαθηματικα θα υπηρχαν και χωρις να υπαρχει Φυσικη. Απλα δεν θα προσεφεραν τιποτα ουσιωδες στον κοσμο.


Φυσικά, μιας και χωρίς φυσική δεν μπορεί να υπάρξει κόσμος. Κι ακόμη και για να υπάρξουν προϋποθέσεις για την ύπαρξη ενός κόσμου, πρέπει να προϋπάρχει σαν πραγματικότητα μια μορφή φυσικής smile.gif
Όπως λες, χωρίς τη φυσική, τα μαθηματικά θα ήταν μια ανούσια ύπαρξη και τίποτα παραπάνω, μιας και δε θα υπήρχε τίποτα που να μπορεί να εκτιμήσει την αξία τους.
Flash
Παιδιά πολύ μακριά το πήγατε. Με την ίδια λογική θα μπορούσα και εγώ να επικαλεστώ την ανθρωπική αρχή (στην ασθενή και την ισχυρή μορφή της) και να πω ότι αν δεν υπήρχε ο άνθρωπος, τόσο τα μαθηματικά όσο και η φυσική θα ήταν ανούσια γιατί δε θα υπήρχε κανείς να τα θαυμάσει και να τα χρησιμοποιήσει. Οπότε οι καλύτερες επιστήμες είναι αυτές που έχουν σαν επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανθρώπινες δραστηριότητες όπως τα οικονομικά tongue.gif

Άσχετο μέσα στα υπόλοιπα άσχετα αλλά την ξένη σειρά Numb3rs την βλέπει κανείς σας ;

(Είναι βαριά η κατάσταση mods. Παρακαλούμε ανεχθείτε μας icon_drunk.gif )
Jabar
QUOTE(NBAer @ Jun 1 2008, 17:22 ) *
Μπαα, tongue.gif αυτο που λεμε χημεια και χημικες αντιδρασεις κλπ, ειναι απλα καποια αντικειμενα, ατομα, ηλεκτρονια, πρωτονια, κουαρκς κλπ, που υπακουουν καποιους μαθηματικους νουμος.....

Μπαα απλά τα μαθηματικά περιγράφουν κάποιους νόμους και δεν θα μπορούσανε ποτέ οι μαθηματικοί να κατανοήσουν χωρίς τίς χημικές αντιδράσεις στον εγκέφαλο. tongue.gif Τα μαθηματικά είναι μία γλώσσα για τον υπολογιστή εγκέφαλο tongue.gif

Υ.Γ όταν έδωσα εξετάσεις πρώτη σχολή είχα το χημικό.Το αγαπημένο μάθημα μου όμως ήταν η άλγεβρα.
Εκείνα τα αρχαία χρόνια (τελευταία χρονιά με το σύστημα πριν τις πανελλήνιες 1979)δίναμε 5 μαθήματα
Αλγεβρα,Γεωμετρία - τριγωνομετρία,Φυσική ,Χημεία,Εκθεση.Οι εξετάσεις διεξάγονταν Σεπτέμβριο σε ύλη τριών ετών.Θεωρούσα την Αλγεβρα και την Γεωμετρία κορυφή ,την τριγωνομετρία βαρετή,και φυσική χημεία απλά εύκολες.Τα σχολικά βιβλία της εποχής ήταν κακογραμμένα και αν τα διάβαζες δεν υπήρχε περίπτωση να γράψεις.Αντίθετα είχα ξεσκίσει καμμιά 10 φροντιστηριακά συγγράμματα ανά χρονιά και μάθημα.Πραγματικά είχα φτάσει να διασκεδάζω λύνοντας ασκήσεις άλγεβρας και γεωμετρίας(βιβλία ιησουιτών κλπ).Σ'αυτό βέβαια
βοήθησε το σχολείο που ήταν πρότυπο δημόσιο και οι κόντρες στις ασκήσεις μεταξύ μας μυθικές.Τρία χρόνια είχα να κοιμηθώ κανονικά διαβάζοντας.Το πρωί για να πάω στο σχολείο στο Πειραιά έκανα κατοστάρια γιατί το πράσινο σταμάταγε 100μ πάνω η κάτω από τη στάση.Τότε δίνανε 100.000 και πέρναγαν 10.000 σε ΑΕΙ και ΚΑΤΕΕ όπως λεγόντουσαν τα ΤΕΙ.Υπήρχε κεφάλαιο στην Αλγεβρα με στατιστική στο τέλος της τελευταίας χρονιάς.Σιωπηλά ήταν εκτός ύλης ,διότι πολλά σχολεία δεν προλάβαιναν να το κάνουν και τα φροντιστήρια δεν το έκαναν γιατί δεν είχε πέσει επί 30 χρόνια.Πέντε μέρες πριν τις εξετάσεις μη έχοντας τι να κάνω,μελετώντας το βιβλιαράκι με την εξεταστέα ύλη αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό το κεφάλαιο.Επεσε λοιπόν θεωρία και άσκηση από αυτό 8 μονάδες στις 20.Ομως και τα υπόλοιπα θεωρήθηκαν και ήταν δύσκολα .Το 95% έπεσε από τη βάση έγραψα 20.Οι επιδόσεις στα υπόλοιπα ήταν ανάλογες .Που πάτωσα?Εκθεση αντί το συνηθισμένο 16 έγραψα 10.
Jabar
QUOTE(Flash @ Jun 1 2008, 18:59 ) *
Παιδιά πολύ μακριά το πήγατε. Με την ίδια λογική θα μπορούσα και εγώ να επικαλεστώ την ανθρωπική αρχή (στην ασθενή και την ισχυρή μορφή της) και να πω ότι αν δεν υπήρχε ο άνθρωπος, τόσο τα μαθηματικά όσο και η φυσική θα ήταν ανούσια γιατί δε θα υπήρχε κανείς να τα θαυμάσει και να τα χρησιμοποιήσει. Οπότε οι καλύτερες επιστήμες είναι αυτές που έχουν σαν επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανθρώπινες δραστηριότητες όπως τα οικονομικά tongue.gif

Άσχετο μέσα στα υπόλοιπα άσχετα αλλά την ξένη σειρά Numb3rs την βλέπεις κανείς σας ;

(Είναι βαριά η κατάσταση mods. Παρακαλούμε ανεχθείτε μας icon_drunk.gif )

Ποιά οικονομικά ?Οι δραστηριότητες αυτές του ανθρώπου είναι τελείως δευτερεύουσες. Παλιογραφειοκράτες. tongue.gif
Τώρα πραγματικά αρχικά τα πάντα φιλοσοφία,μαθηματικά με τις αρχές της λογικής ήταν ένα .Ο όγκος γνώσης γέννησε εξιδείκευση αναγκαία στο σύγχρονο πολιτισμό.Αυτό βέβαια οδηγεί στο να γίνουμε κάτι σαν computer
που εκτελούν προγράμματα.
Flash
Jabar προφανώς πλάκα έκανα επειδή ο καθένας παινεύει την επιστήμη του tongue.gif

Αλλά όχι και δευτερεύουσα δραστηριότητα τα οικονομικά. evilmonkey.gif shot.gif
Jabar
QUOTE(Flash @ Jun 1 2008, 19:19 ) *
Jabar προφανώς πλάκα έκανα επειδή ο καθένας παινεύει την επιστήμη του tongue.gif

Αλλά όχι και δευτερεύουσα δραστηριότητα τα οικονομικά. evilmonkey.gif shot.gif

Να μάθεις να με διορθώνεις στο καλή επιτυχία . tongue.gif Παλιογραφειοκράτη shot.gif
Flash
QUOTE
Παλιογραφειοκράτη


Χμμ, μίλησαν και τα κολλητάρια του συστήματος και της πριονοκορδέλας 68.gif tongue.gif

Άντε για να σε γλυκάνω θα απαγγείλω:

Κορώνα των επιστημών θαυματουργή χημεία κλπ, κλπ

Αν θες σε οργανική έχω και το

Σαββατο κι απόβραδο με ασετυλίνη...

smiley.gif
NBAer
QUOTE(Flash @ Jun 1 2008, 18:59 ) *
Οπότε οι καλύτερες επιστήμες είναι αυτές που έχουν σαν επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανθρώπινες δραστηριότητες όπως τα οικονομικά tongue.gif

Ουουυυυ. tongue.gif Κατω η προπαγανδα. gdi.gif biggrin.gif
Η επιστημη των οικονομικων πολυ απλα ειναι ενας κλαδος των Μαθηματικων. Μια εξειδικευση των Μαθηματικων.


QUOTE(NBAholic @ Jun 1 2008, 18:52 ) *
QUOTE
Τα Μαθηματικα θα υπηρχαν και χωρις να υπαρχει Φυσικη. Απλα δεν θα προσεφεραν τιποτα ουσιωδες στον κοσμο.

Φυσικά, μιας και χωρίς φυσική δεν μπορεί να υπάρξει κόσμος. Κι ακόμη και για να υπάρξουν προϋποθέσεις για την ύπαρξη ενός κόσμου, πρέπει να προϋπάρχει σαν πραγματικότητα μια μορφή φυσικής smile.gif

biggrin.gif
Μα δεν μιλαμε για τιποτα αλλο παρα μονο για την επιστημη της Φυσικης. Οποτε αυτο που λες δεν εχει νοημα. Χωρις την επιστημη της φυσικης μπορει να υπαρξει κοσμος.....

QUOTE
Όπως λες, χωρίς τη φυσική, τα μαθηματικά θα ήταν μια ανούσια ύπαρξη και τίποτα παραπάνω, μιας και δε θα υπήρχε τίποτα που να μπορεί να εκτιμήσει την αξία τους.

Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι ΑΝ μιλαμε απο πρακτικη σκοπια(προσφορα στην ανθρωποτητα) ΤΟΤΕ τα Μαθηματικα χωρις την Φυσικη(επιστημη της Φυσικης) θα ηταν ανουσια.

Αλλα αν μιλαμε γενικα, φυσικα και τα Μαθηματικα εστω και απο μονα τους(αν υπαρχουν μονο αυτα), καθε αλλο παρα ανουσια ειναι! Ολοι οι μαθηματικοι οταν φτιαχνουν θεωρηματα και λυνουν προβληματα, ΔΕΝ εχουν στο μυαλο τους καμια πρακτικη εφαρμογη. Το μονο που τους νοιαζει και που τους κεντριζει το ενδιαφερον για να τα λυσουν ειναι η μαθηματικη ομορφια. Η αισθηση της ικανοποιησης που πηγαζει απο την "αγαπη"/αγαπη προς τα μαθηματικα.
NBAholic
^^Δεν εξέταζα τα μαθηματικά και τη φυσική από την ανθρώπινη σκοπιά τους (δηλαδή τις επιστήμες), αλλά με βάση την ίδια την ύπαρξή τους στο σύμπαν (οπότε μάλλον δεν εννοούσαμε το ίδιο). Και τα δυο υπήρχαν ανέκαθεν, εμείς απλώς τα ανακαλύπτουμε/αποκωδικοποιούμε και διευρύνουμε τις δυο επιστήμες.

Το άλλο παράδειγμα που έδωσα (το φιλολογικό) ομολογώ ότι το έκανα με βάση το κριτήριο του μαθήματος-και δε θα μπορούσα και με διαφορετικό, μιας και η γλώσσα είναι κάτι τεχνητό (τουλάχιστον με την κυριολεκτική και γραμματική έννοια).
tom
QUOTE(NBAer @ Jun 2 2008, 00:22 ) *
Ολοι οι μαθηματικοι οταν φτιαχνουν θεωρηματα και λυνουν προβληματα, ΔΕΝ εχουν στο μυαλο τους καμια πρακτικη εφαρμογη. Το μονο που τους νοιαζει και που τους κεντριζει το ενδιαφερον για να τα λυσουν ειναι η μαθηματικη ομορφια. Η αισθηση της ικανοποιησης που πηγαζει απο την "αγαπη"/αγαπη προς τα μαθηματικα.


αυτό δεν είναι αληθές. πολλές φορές θέλουν να λύσουν κάποιο φυσικό πρόβλημα και έτσι αναγκάζονται να δημιουργήσουν νέα μαθηματικά
NBAer
QUOTE(tom @ Jun 2 2008, 01:19 ) *
αυτό δεν είναι αληθές. πολλές φορές θέλουν να λύσουν κάποιο φυσικό πρόβλημα και έτσι αναγκάζονται να δημιουργήσουν νέα μαθηματικά

Σωστο και αυτο αν και αυτοι μαλλον θα πρεπει να χαρακτηριστουν φυσικοι....
Αλλα either way or another τελικα συμφωνουμε οτι οι μονες, πρωταρχικες και θεμελειωδεις επιστημες ειναι τα Μαθηματικα και η Φυσικη και ολα τα αλλα ειναι απλα παρακλαδια τους, που απλα ειναι εξειδικευσεις των 2 θεμελειωδων?
Ναι συμφωνουμε! biggrin.gif
captain charisma
Έκανε "σκονάκι" η κόρη του υπουργού στις Πανελλαδικές;


Με περίεργες σημειώσεις στο δέρμα του χεριού της εντοπίστηκε κόρη κορυφαίου υπουργού στο Κολλέγιο Αθηνών την ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων στα αρχαία ελληνικά, την περασμένη Πέμπτη. Σύμφωνα με το πρακτικό που συνέταξε η λυκειακή επιτροπή για το περιστατικό, το οποίο διαβίβασε στην Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, η συγκεκριμένη υποψήφια εντοπίστηκε από επιτηρητή με σημειωμένο μπράτσο πριν ξεκινήσει η παραλαβή των θεμάτων. Αμέσως ενημερώθηκε η λυκειακή επιτροπή και παρουσία όλων των μελών της ζητήθηκε από τη μαθήτρια να σηκωθεί από τη θέση της και να πάει στην άκρη της αίθουσας. Πέντε καθηγητές που εξέτασαν το περιεχόμενο των σημειώσεων συνυπέγραψαν στο πρακτικό ότι ήταν προσωπικού χαρακτήρα και δεν είχαν σχέση με την ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων. Κατά μία εκδοχή, επρόκειτο για ευχές φιλικού της προσώπου. Οι καθηγητές βοήθησαν τη μαθήτρια να σβήσει από το χέρι της τις σημειώσεις και την άφησαν να επιστρέψει στη θέση της.

Στο σχολείο όμως δημιουργήθηκε αναστάτωση από φήμες που υποστήριζαν ότι συνελήφθη να αντιγράφει η κόρη υπουργού, αλλά δεν τιμωρήθηκε. Την ατμόσφαιρα βάρυνε το γεγονός ότι μερικές ημέρες νωρίτερα είχε τιμωρηθεί με μηδενισμό της κόλλας του μαθητής επειδή στην τουαλέτα που είχε επισκεφθεί συνοδεία καθηγητή, όπως επιβάλλει ο κανονισμός, βρέθηκε ένα βιβλίο εξεταζόμενου μαθήματος.

Το Κολλέγιο, όπως και το Αρσάκειο, διέπεται από ειδικό καθεστώς, βάσει του οποίου θεωρείται ισότιμο με τα δημόσια σχολεία. Ετσι, στις λυκειακές επιτροπές του δεν καλούνται καθηγητές του Δημοσίου, όπως ισχύει για τα άλλα ιδιωτικά. Την εκδοχή ότι η κόρη του κυβερνητικού αξιωματούχου προστατεύτηκε από τους καθηγητές του Κολλεγίου υποστήριξε ανώνυμη καταγγελία στο υπουργείο Παιδείας.

madata.gr
jois21
Ευχες για πανελληνιες γραμμενες στο μπρατσο 1η φορα ακουω! w00t.gif
Jimar
περασα τελικα και σχετικα ανετα φαρμακευτικη !!!
wav.gif wav.gif

πιρς εσυ τελικα ποσα συγκεντρωνεις?
rchos
αντε συγχαρητηρια.
για πες μας και μορια αν θες.απο αυτο που ακουσα προχτες σε βλεπω ψηλα πολυ.
apkat
Συγχαρητηρια..!!!!!!!!!!!!
Gravedigger
QUOTE(Jimar @ Jun 24 2008, 20:47 ) *
περασα τελικα και σχετικα ανετα φαρμακευτικη !!!

Συγχαρητήρια...!Φαρμακευτική ε??Ξέρω άτομο που θα σε σκότωνε για αυτό... tongue.gif (Εκτός και αν θέλεις πάλι μπουνιές,αυτό κανονίζεται)
Jimar
QUOTE(rchos @ Jun 24 2008, 13:00 ) *
αντε συγχαρητηρια.
για πες μας και μορια αν θες.


ευχαριστω..!

19.053 πηρα
rchos
QUOTE
ευχαριστω..!

19.053 πηρα


εισαι δηλαδ αυτο που λεμε μετριος μαθητης! tongue.gif
spysta
QUOTE(Jimar @ Jun 24 2008, 18:12 ) *
ευχαριστω..!

19.053 πηρα

Νομιζω οτι θα μπορουσες και καλυτερα 71.gif hammer.gif icon_headbang.gif tongue.gif

Κονγρατς φιλε .. μαλλον θα εισαι και συμφοιτητης με την ξαδερφη μου απο του χρονου .. αν εισαι Αθηνα smiley.gif
Jimar
QUOTE(rchos @ Jun 24 2008, 13:14 ) *
εισαι δηλαδ αυτο που λεμε μετριος μαθητης! tongue.gif


δεν ημουν ποτε και κανενας τρομερος μαθητης . απλα φετος ηξερα οτι αν θελω να περασω πρεπει να διαβασω , οποτε καθισα και διαβασα αρκετα
nikolas12
Εγω σημερα πηρα τελικο μεσο ορο 19 10/13 διαβαζοντας περιπου 2 ωρες τη μερα!Ο κολλητος μου διαβαζοντας 6 ωρες πηρε 19 και 12/13!Δηλαδη μολις 2 μοναδες παραπανω(αν δεν καταλαβατε μιλαω για εμας απο το γυμνασιο επειδη δεν υπαρχει τοπικ για εμας)Τεσπα συγχαρητηρια σε ολους οπου και αν περασατε ελπιζω και στο Πανεπιστημιο να συνεχισετε μια καλη πορεια.
Gravedigger
QUOTE(hip-hop @ Jun 24 2008, 21:40 ) *
Εγω σημερα πηρα τελικο μεσο ορο 19 10/13 διαβαζοντας περιπου 2 ωρες τη μερα!Ο κολλητος μου διαβαζοντας 6 ωρες πηρε 19 και 12/13!Δηλαδη μολις 2 μοναδες παραπανω(αν δεν καταλαβατε μιλαω για εμας απο το γυμνασιο επειδη δεν υπαρχει τοπικ για εμας)Τεσπα συγχαρητηρια σε ολους οπου και αν περασατε ελπιζω και στο Πανεπιστημιο να συνεχισετε μια καλη πορεια.

Γυμνάσιο?Τι είναι αυτό?Εγώ όπως και πολλοί γνωστοί μου πήγα από το νηπιαγωγείο στο λύκειο.Στην αρχή ήταν δύσκολα αλλά την πάλεψα και τα κατάφερα.
jois21
Συγχαρητηρια Τζιμαρ. Σου ευχομαι να μην απογοητευτεις.
Γιατι φαρμακευτικη; (αν θες λες)

Καλα χιπ-χοπ εσυ πρεπει να εισαι πραγματικο τερας μορφωσεος!
Jimar
QUOTE(jois21 @ Jun 24 2008, 13:45 ) *
Συγχαρητηρια Τζιμαρ. Σου ευχομαι να μην απογοητευτεις.
Γιατι φαρμακευτικη; (αν θες λες)


να απογοητευτω απο τι , απο την σχολη?

φαρμακευτικη διαλεγω επειδη ειναι ετοιμη δουλεια , καθως εχει φαρμακειο ο πατερας μου.
αν πηγαινα σε αλλη σχολη πιστευω θα περνουσα δυσκολα αφου τελειωνα.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.