Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Αγαπημένοι ηθοποιοί.
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα αποδυτήρια > Τέχνες και θεάματα
Air Kef
Να και κάτι που δν είχαμε συζητήσει!

Ξεκινάω,από τον παλιοτερο προς τον νεότερο,όχι ηλικιακά,αλλά ανάλογα με το πότε τον μάθαμε,παραθέτοντας και κάποιες ατάκες τους που (μου) έχουν μείνει),κάποιες όχι ακριβώς όπως ειπώθηκαν,δεν τις βρήκα όλες!

Sean Connery:
"My name is Bond.James Bond."

O καλύτερος 007 από όλους,ίσως τον ξεπερνούσε ο Κλάιβ Όουεν,αλλά αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Al Patsino:
"Of course I'm carried away,the whole jury is being carried away!"
"Out of order, I show you out of order. You don't know what out of order is, Mr. Trask. I'd show you, but I'm too old, I'm too tired, I'm too fuckin' blind. If I were the man I was five years ago, I'd take a FLAMETHROWER to this place! Out of order? Who the hell do you think you're talkin' to? I've been around, you know? There was a time I could see. And I have seen. Boys like these, younger than these, their arms torn out, their legs ripped off. But there isn't nothin' like the sight of an amputated spirit. There is no prosthetic for that. You think you're merely sending this splendid foot soldier back home to Oregon with his tail between his legs, but I say you are... executin' his soul! And why? Because he's not a Bairdman. Bairdmen. You hurt this boy, you're gonna be Baird bums, the lot of ya. And Harry, Jimmy, Trent, wherever you are out there, FUCK YOU TOO! "

Aπο τους ηθοποιούς που δν χορταίνω να βλεπω και πραγματικά κάνει την διαφορά σε μια ταινια.Αγαπημένος,με ρόλους που έχουν αφήσει εποχή,όπως στους νονους,στο σκερφεις ή στο άρωμα γυναικας(από όπου και τα αποσπασματα).

Morgan Freeman:

"I didn't say I was different or better. I'm not. Hell, I sympathize; I sympathize completely. Apathy is the solution. I mean, it's easier to lose yourself in drugs than it is to cope with life. It's easier to steal what you want than it is to earn it. It's easier to beat a child than it is to raise it. Hell, love costs: it takes effort and work. "

Απο τους αγαπημένους μου,για κάποιον λογο που δν καταλαβαίνω.Ίσως για την εξαιρετική του ερμηνια στο Σεβεν..

Samuel Lee Jackson:Διάλογος στο Παλπ Φίξιον,δν μπορουσα να μην τον βάλω όλον..
"Jules: What does Marcellus Wallace look like?
Brett: What?
Jules: What country you from?
Jules: What ain't no country I ever heard of! They speak English in What?
Jules: ENGLISH, MOTHERFUCKER! DO-YOU-SPEAK-IT?
Brett: Yes!
Jules: Then you know what I'm saying!
Brett: Yes!
Jules: Describe what Marcellus Wallace looks like!
Brett: What, I-?
Jules: [pointing his gun] Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time.
Brett: He's b-b-black...
Jules: Go on.
Brett: He's bald...
Jules: Does he look like a bitch?
[Jules shoots Brett in shoulder]
Jules: DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
Brett: No!
Jules: Then why you try to fuck him like a bitch, Brett?
Brett: I didn't.
Jules: Yes you did. Yes you did, Brett. You tried to fuck him. And Marcellus Wallace don't like to be fucked by anybody, except Mrs. Wallace. "

Εξαιρετικός όπου κι αν έχει παίξει,τον λάτρεψα στο Coach Carter.

Tom Hanks:

"My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." ."

Kαι μονο γιαυτήν την ταινια,αξίζει.Επίσης Τέρμιναλ και Πράσινο Μίλι.
Τελείως πληροφοριακά,είναι και αρχαιοκάπηλος. biggrin.gif

Denzel Washinghton:

"You hear that, homey? You wanna go to jail or you wanna go home? Huh? "

Tον λάτρεψα στην "Ημέρα εκπαίδευσης".Επίσης εξαιρετικος στον "Τζον Κιου".

Jim Carrey:
"God, why do you hate me?"
"Bingo! Yahtzee! Is that your final answer? Our survey says... God! Bing bing bing bing bing! Well God, nice job on the Grand Canyon, and good luck with the Apocalypse. Oh, and by the way: you *SUCK*! "

Από τους κορυφαίους ηθοποιούς της εποχής μας,τόσο σε κωμοδίες,όσο και σε κοινωνικές όπως το εξαιρετικο Τρουμαν Σοου και Άνθωπος στο φεγγάρι.Η ατάκες είναι από τον "Θεός για μια βδομάδα".

Brad Pitt:
"Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it! "

Χωρίς παρεξήγηση,πρότυπο άντρα. smile.gif
Πρωταγωνιστεί στην αγαπημένη μου ταινία από όπου και η ατάκα,θα μπορούσα να βάλω καμια δεκαριά,αλλά δν νομίζω ότι χρειάζεται.Επίσης μου άρεσε πάρα πολυ στο "Σεβεν" και στο "Τζο Μπλακ".
Κάτι που δν μου αρέσει είναι κάποιες επιλογές που κάνει σε ταινίες ή σκηνοθέτες,όπως στην Τροία που εμφανιζεται αγνωριστος.

Johnny Depp:

"All my life I've tried to be the good guy, the guy in the white fucking hat. And for what? For nothing. I'm not becoming like them; I am them. "

Από τους άντρες που έχουν πέραση στις γυναίκες όσο λίγοι.Δίνει ρέστα στους Πειρατές.Επίσης μου άρεσε παρα πολυ στο "Ντονι Μπράσκο",από όπου και η ατάκα,στο "Μπλόου" και στο "Σοκολά".

Edward Norton:
"Nigger, you just fucked with the wrong bull "

Μπορεί να κάνει οτιδήποτε.Απο τον φλώρο στο Φάιτ Κλαμπ,στον ναζιστικο πρωτοπαλίκαρο στο "Αμερικαν Χίστορι Χ"(ατάκα) και στον καθυστερημένο εγκληματια στο Σκορ.

Clive Owen:
"LaRoche... I chose this prison"

Επίσης απίστευτων δυνατοτήτων ηθοποιός.Απόλυτο θύμα,μέχρι ενος σημειου στο "Εκτός Τροχιας",απόλυτος αρχηγός στο "Inside Man",στις αρχές του πρωταγωνίστησε μαζί με την Ατζελινα Τζολι στο "Πέρα απο τα σύνορα",ανυπωμονω να τον δω στο "Τα παιδια των ανθρώπων".
Pierce
θα παραθεσω και εγω μερικες ατακες που μου εχουν μεινει κυριως απο αλ πατσινο

The Devil's Advocate
Why not? I'm here on the ground with my nose in it since the whole thing began. I've nurtured every sensation man's been inspired to have. I cared about what he wanted and I never judged him. Why? Because I never rejected him. In spite of all his imperfections, I'm a fan of man! I'm a humanist. Maybe the last humanist.

Let me give you a little inside information about God. God likes to watch. He's a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement, his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It's the goof of all time. Look but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, don't swallow. Ahaha. And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off! He's a tight-ass! He's a SADIST! He's an absentee landlord! Worship that? NEVER!

Freedom, baby... is never having to say you're sorry.

Kevin Lomax: What about love?
John Milton: Overrated. Biochemically no different than eating large quantities of chocolate.

Free will, it is a bitch

scarface

O ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
What you lookin' at? You all a bunch of fuckin' assholes. You know why? You don't have the guts to be what you wanna be? You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Better get outta his way!

I always tell the truth. Even when I lie

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best

You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend

What you think I am? HUH? What you think, I a fuckin' worm, like you? I told you, mayne, I told you, don't fuck with me! I told you, no fuckin' kids! No, but you wouldn't listen! Well, you stupid fuck! Look at you now
Warrior
τεστ
Pierce
τεστ
Keyser_Soze
1. Johnny Depp
Αγαπημένες ταινίες: Pirates Of Caribbean (και τα 2), Edward Scissorhands
Αγαπημένη ατάκα: Jack Sparrow: Savvy? (Pirates Of Caribbean)

2. Brad Pitt
Αγαπημένη ταινία: Πολλές, το Fight Club όμως είναι πρώτο και με διαφορά.
Αγαπημένη ατάκα: Το δεύτερο σκέλος της υπογραφής μου (Fight Club)

3. Edward Norton
Αγαπημένες ταινίες: 25th hour, American History X
Αγαπημένη ατάκα: [Monty standing in the men's bathroom, talking to himself in a mirror with a "FUCK YOU" written on it]
Monty Brogan: Well, fuck you, too. Fuck me, fuck you, fuck this whole city and everyone in it. Fuck the panhandlers, grubbing for money, and smiling at me behind my back. Fuck the squeegee men dirtying up the clean windshield of my car. Get a fucking job! Fuck the Sikhs and the Pakistanis bombing down the avenues in decrepit cabs, curry steaming out their pores, stinking up my day. Terrorists in fucking training. SLOW THE FUCK DOWN! Fuck the Chelsea boys with their waxed chests and pumped up biceps. Going down on each other in my parks and on my piers, jingling their dicks on my Channel 35. Fuck the Korean grocers with their pyramids of overpriced fruit and their tulips and roses wrapped in plastic. Ten years in the country, still no speaky English? Fuck the Russians in Brighton Beach. Mobster thugs sitting in cafés, sipping tea in little glasses, sugar cubes between their teeth. Wheelin' and dealin' and schemin'. Go back where you fucking came from! Fuck the black-hatted Chassidim, strolling up and down 47th street in their dirty gabardine with their dandruff. Selling South African apartheid diamonds! Fuck the Wall Street brokers. Self-styled masters of the universe. Michael Douglas, Gordon Gekko wannabe mother fuckers, figuring out new ways to rob hard working people blind. Send those Enron assholes to jail for FUCKING LIFE! You think Bush and Cheney didn't know about that shit? Give me a fucking break! Tyco! Worldcom! Fuck the Puerto Ricans. 20 to a car, swelling up the welfare rolls, worst fuckin' parade in the city. And don't even get me started on the Dom-in-i-cans, 'cause they make the Puerto Ricans look good. Fuck the Bensonhurst Italians with their pomaded hair, their nylon warm-up suits, their St. Anthony medallions, swinging their, Jason Giambi, Louisville slugger, baseball bats, trying to audition for the Sopranos. Fuck the Upper East Side wives with their Hermes scarves and their fifty-dollar Balducci artichokes. Overfed faces getting pulled and lifted and stretched, all taut and shiny. You're not fooling anybody, sweetheart! Fuck the uptown brothers. They never pass the ball, they don't want to play defense, they take five steps on every lay-up to the hoop. And then they want to turn around and blame everything on the white man. Slavery ended one hundred and thirty seven years ago. Move the fuck on! Fuck the corrupt cops with their anus violating plungers and their 41 shots, standing behind a blue wall of silence. You betray our trust! Fuck the priests who put their hands down some innocent child's pants. Fuck the church that protects them, delivering us into evil. And while you're at it, fuck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity! Try seven years in fuckin' Otisville, J! Fuck Osama Bin Laden, Al Qaeda, and backward-ass, cave-dwelling, fundamentalist assholes everywhere. On the names of innocent thousands murdered, I pray you spend the rest of eternity with your seventy-two whores roasting in a jet-fuel fire in hell. You towel headed camel jockeys can kiss my royal Irish ass! Fuck Jacob Elinsky, whining malcontent. Fuck Francis Xavier Slaughtery my best friend, judging me while he stares at my girlfriend's ass. Fuck Naturelle Riviera, I gave her my trust and she stabbed me in the back, sold me up the river, fucking bitch. Fuck my father with his endless grief, standing behind that bar sipping on club sodas, selling whisky to firemen, cheering the Bronx bombers. Fuck this whole city and everyone in it. From the row-houses of Astoria to the penthouses on Park Avenue, from the projects in the Bronx to the lofts in Soho. From the tenements in Alphabet City to the brownstones in Park slope to the split-levels in Staten Island. Let an earthquake crumble it, let the fires rage, let it burn to fucking ash and then let the waters rise and submerge this whole rat-infested place.
[pause]
Monty Brogan: No. No, fuck you, Montgomery Brogan. You had it all, and you threw it away, you dumb fuck!
Από τους καλύτερους μονόλογους όλων των εποχών (από το 25th hour)!!

4. Samuel Jackson
Αγαπημένη ταινία: Pulp Fiction
Αγαπημένη ατάκα: Το πρώτο σκέλος της υπογραφής μου. Ο καλύτερος μονόλογος όλων των εποχών (από το Pulp Fiction)!!

Φυσικά είναι πολλοί ακόμα όπως: Clive Owen, Robert De Niro, Clint Eastwood, Bruce Willis, Benicio Del Toro, Morgan Freeman, Jeff Bridges, Jean Reno, Steve Buscemi, Michael Madsen, Christian Bale, Jason Statham, Vinnie Jones, Mickey Rourke, Denzel Washington, Ethan Hawke, Hugo Weaving, Keanu Reaves, Arnold Schwarzennegger
Από γυναίκες: Uma Therman, Sharlize Theron, Rebbeca Romjin, Keira Knightley, Scarlett Johansson
Από Έλληνες: Πρώτος και καλύτερος ο ΑΘΑΝΑΤΟΣ Διονύσης Παπαγιαννόπουλος! Από σύγχρονους ΜΟΝΟ ο Άρης Σερβετάλης και ΚΑΘΟΛΟΥ ο άμπαλος ο Παπακαλιάτης
Από Ελληνίδες: Ελένη Ράντου, Παναγιώτα Βλαντή
eftychia
Δεν γραφω εγω ατακες γιατι απλα μου αρεσουν ολες απο τον Τζον Κιουζακ!!! Απλα μου κανει πολυ αληθινος σ ότι παιζει...

Μετα επονται Τζονι Ντεπ, Τζον Μαλκοβιτς (εχω μανια με τους Γιαννηδες οπως παρατηρειτε)... Μου αρεσει σαν φατσα απλα και μονο που τον βλεπω ο Τζακ Μπλακ και επισης ο Οουεν Γουιλσον!

Θα συμφωνησω παλι με τον Keyser οτι απο Ελληνες ο Σερβεταλης ειναι απλα ΘΕΟΣ και (ασχετο) θεωρω το Singles2 την υπερτατη ελληνικη σειρα, απο ηθοποιους, σεναριο, σκηνοθεσια και μουσικη!
Alexmei
offtopic.gif ρε παιδιά αυτό το "τεστ" τι είναι;

εμένα ο αγαπημένος μου ηθοποιός είναι ο....Άστον Κάτσερ (ή Κούτσερ) !!!! 24.gif
treathitch
QUOTE(Air Kef @ Nov 8 2006, 05:42 AM) *
Clive Owen:
Επίσης απίστευτων δυνατοτήτων ηθοποιός.Απόλυτο θύμα,μέχρι ενος σημειου στο "Εκτός Τροχιας",απόλυτος αρχηγός στο "Inside Man",στις αρχές του πρωταγωνίστησε μαζί με την Ατζελινα Τζολι στο "Πέρα απο τα σύνορα",ανυπωμονω να τον δω στο "Τα παιδια των ανθρώπων".

Είναι ασέβεια να γράφεις για τον Κλάιβ Όουεν και να μην αναφέρεσαι στον "Κρουπιέρη", όπως είναι και μεγάλη παράλειψη το να μη γράφεις τίποτα για το "Closer".
Keyser_Soze
Είναι ασέβεια να γράφεις για τον Κλάιβ Όουεν και να μην αναφέρεσαι στον "Κρουπιέρη", όπως είναι και μεγάλη παράλειψη το να μη γράφεις τίποτα για το "Closer".
Ταινιάρες και οι 2. Ειδικά ο Κρουπιέρης (πρόκειται για την ταινία που καθιέρωσε τον Κλάιβ Όουεν στο σινεματικό στερέωμα) είναι κορυφαία ταινία. Όπως και το "Θα Κοιμηθώ Όταν πεθάνω" που είναι από τον ίδιο σκηνοθέτη του Κρουπιέρη (Hodges). Για μένα είναι επίσης απίστευτος στη σειρά της BMW, The Hire. Πρέπει να τα βρείτε τα κλιπάκια και να τα δείτε. Θα πάθετε την πλάκα σας!! Κάποιος μου τα έχει ζητήσει αυτά εδώ και καιρό αλλά δε μπορώ να θυμηθώ ποιος ρε γμτ... 39.gif (strike one)

(εχω μανια με τους Γιαννηδες οπως παρατηρειτε)
Και πως πήγες κι έμπλεξες με... Σπύρο;;; tongue.gif laugh.gif (strike two)

Θα συμφωνησω παλι με τον Keyser οτι απο Ελληνες ο Σερβεταλης ειναι απλα ΘΕΟΣ και (ασχετο) θεωρω το Singles2 την υπερτατη ελληνικη σειρα, απο ηθοποιους, σεναριο, σκηνοθεσια και μουσικη!
Τελικά σε πολλά συμφωνούμε εμείς οι 2(strike three-αν δε φάω ban μετά από αυτό το ποστ, δεν πρόκειται να φάω ποτέ. Τρία strikes έχω tongue.gif ). Το Singles είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Μου άρεσε βέβαια περισσότερο το 1 που παιζόταν πριν 2 χρόνια αλλά και τώρα είναι κορυφαίο (μόνο το στυλ που παίζει ο Σεϊταρίδης μου την δίνει λιγάκι). Για σενάριο/σκηνοθεσία δε ξέρω (γιατί υπάρχει και το Παρά Πέντε που κάποιες φορές κάνει να μοιάζουν όλα τ' άλλα ερασιτεχνικά μπροστά του) αλλά για τη μουσική (και εν μέρει για τους ηθοποιούς) θα συμφωνήσω και θα επαυξήσω κιόλας αφού είναι όντως ότι πιο προσεγμένο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική τηλεόραση.
Pierce
QUOTE(Alexmei @ Nov 10 2006, 11:31 PM) *
offtopic.gif ρε παιδιά αυτό το "τεστ" τι είναι;

χαλωρεσε ρε! biggrin.gif την ημερα που ειχε φαι φρικη το φορουμ δεν μπορουσα να κανω ποστ πουθενα για αρκετη ωρα και ο warrior μου εδωσε να ενα λινκ (το οποιο ηταν εδω) για να δουμε αν ειχε φτιαχτει το προβλημα
treathitch
QUOTE(Keyser_Soze @ Nov 11 2006, 12:43 PM) *
Ταινιάρες και οι 2. Ειδικά ο Κρουπιέρης (πρόκειται για την ταινία που καθιέρωσε τον Κλάιβ Όουεν στο σινεματικό στερέωμα) είναι κορυφαία ταινία. Όπως και το "Θα Κοιμηθώ Όταν πεθάνω" που είναι από τον ίδιο σκηνοθέτη του Κρουπιέρη (Hodges).

To "Θα κοιμηθώ όταν πεθάνω" είναι η απόλυτη απόδειξη ότι κανείς δεν είναι τέλειος. Η ταινία είναι επιεικώς απαράδεκτη και όλοι οι οπαδοί του Χότζες (λόγω Κρουπιέρη) δηλώσαμε ( wink.gif ) την αποστροφή μας. Αλλά, ας είναι... Ο Κρουπιέρης υπήρξε και θα παραμείνει ρόλος-σύμβολο για τον Κλάιβ κι ας υποστήκαμε το ...ακατανόμαστο έργο (στο οποίο ο Όουεν έπαιξε μάλλον από υποχρέωση).
Alexmei
QUOTE(pierce21 @ Nov 11 2006, 11:03 AM) *
χαλωρεσε ρε! biggrin.gif την ημερα που ειχε φαι φρικη το φορουμ δεν μπορουσα να κανω ποστ πουθενα για αρκετη ωρα και ο warrior μου εδωσε να ενα λινκ (το οποιο ηταν εδω) για να δουμε αν ειχε φτιαχτει το προβλημα

α οκ... ρε το off topic ( offtopic.gif ) το έβαλα εγώ για την ερώτησή μου!!! 69.gif
Air Kef
Δεν τις έβαλα γιατί πολύ απλά δεν τις έχω δει!Ξέρω ντροπή μου και τι άμπαλος που είμαι αλλα δν είμαι και ειδικος στα του σινεμά. smile.gif

treathitch έχεις ποστάρει αγαπημένους σου ηθοποιούς στο τοπικ του Πατσινο βς Ντε Νιρο ή μου φαίνεται;;

Οι σινγκλς είναι πραγματικα ξεχωριστό σίριαλ,απο τα καλύτερα της Ελληνικης Τηλεόρασης ever,με εξαιρετικα αυτά που είπατε.Προσωπικά έχω αγωνια αν το 2ο θα ξεπεράσει το 1ο όπου δν έχασα επεισοδιο.Κριμα που στο 2ο δν παίζει η Βλαντη κι ο Μουμουρης..
Ήρθαν στην Ναξο και περιττο να σας πω ότι η αδελφη μου ήταν παρουσα σε όλα τα γυρισματα,πωρωμένη.

Επίσης μπορω να σας αποκαλύψω ότι η γιαγια του Σερβετάλη είναι απο το ίδιο χωριο του Κάιζερ!
Ακόμα μπορώ να σας πω ότι έτρωγα ψάρια στην ίδια ψαρωταβέρνα στην -πασίγνωστη πια- Μουτσούνα της Νάξου με τον Σερβετάλη:

Click to view attachment

Η κάμερα του Αιρ Κεφ ήταν και πάλι εκει.

Μηπως να ανοιξουμε τόπικ για Σινγκλς;;Είμαστε αρκετοι..
treathitch
QUOTE(Air Kef @ Nov 12 2006, 04:27 AM) *
Δεν τις έβαλα γιατί πολύ απλά δεν τις έχω δει!Ξέρω ντροπή μου και τι άμπαλος που είμαι αλλα δν είμαι και ειδικος στα του σινεμά. smile.gif

Mια συμβουλή μόνο. Μην ξαναποστάρεις τίποτα για τον Κλάιβ Όουεν, μέχρι να δεις και τις δύο συγκεκριμένες ταινίες. Είναι με διαφορά ο καλύτερος Κλάιβ και οι καλύτερες ταινίες του επίσης.

treathitch έχεις ποστάρει αγαπημένους σου ηθοποιούς στο τοπικ του Πατσινο βς Ντε Νιρο ή μου φαίνεται;;

Έχω ποστάρει για μερικούς εκ των κορυφαίων ηθοποιούς. Όχι απαραιτήτως αγαπημένους μου.

Μηπως να ανοιξουμε τόπικ για Σινγκλς;;Είμαστε αρκετοι..

Να ανοίξετε, μήπως και γλιτώσει το καημένο το thread από το Σερβετάλη και τη Βλαντή wink.gif
eftychia
Καλα ρε παπαρατσι Air Kef παντου βρισκεσαι???
Αντε ανοιξε το πια αυτο το τοπικ κι εκει να δεις συμμετοχη!!!
Συγχαρητηρια παντως απο το ωραιο νησι που εισαστε που βγαζει τετοιες προσωπικοτητες!!!
Keyser_Soze
Ρε άτιμε Κεφ τι ποστ ήταν αυτό που έκανες; Μακράν το καλύτερο του bf!!! Μπράβο ρε φίλε!
Air Kef
Mια συμβουλή μόνο. Μην ξαναποστάρεις τίποτα για τον Κλάιβ Όουεν, μέχρι να δεις και τις δύο συγκεκριμένες ταινίες. Είναι με διαφορά ο καλύτερος Κλάιβ και οι καλύτερες ταινίες του επίσης.

Για να το λες μάλλον θα έχεις δικιο.Θα μπουν στο πρόγραμμα,τουλάχιστον το Closer θα το δω άμεσα,ήταν στα στις επιλογές μου,απλά δν τυχαινε.Τον κρουπιέρη θα το σκεφτώ γιατί από ότι διαβάζω δν είναι και ότι καλύτερο.Αν και δν νομιζω πως η άποψη μου για τον Κλάιβ μπορεί να ανέβει κι άλλο.Τον έχω ήδη πάρα πολύ ψηλά,άσε που είναι και φανατίλα Λιβερπουλ και έχει μπει στην καρδιά μου.!

Καλα ρε παπαρατσι Air Kef παντου βρισκεσαι???

Να φανταστείς ότι στην Μουτσούνα είχα να πάω απο τα 10 μου γιατί πρέπει να αφιερώσεις μια ολόκληρη μέρα αν θες να περάσεις καλά.Και για μένα ήταν από τις πιο ωραίες μέρες του καλοκαιριού που πέρασε,αν όχι η ωραιότερη..4 ώρες σε μια παραλία μονο η παρέα μου και μετά για ψάρια..Ααχχχ...Νάξος... rolleyes.gif

Ευτυχία θα έλεγα να ανοίξεις εσύ ένα.. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.