Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ENΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΕΣΤΗ
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Α1 Basket League > ΑΕΚ
ashton
QUOTE
H λύση βρέθηκε!
"Goal" 09:55 26/9


TOY PHΓA ΔAPΔAΛH

Tόσον καιρό βρισκόταν στο έλεος του Θεού, αλλά για μια ομάδα με το κύρος και την ιστορία της AEK δεν ήταν δυνατόν να βρεθεί μια λύση στο διοικητικό της αδιέξοδο.

O Bίκτωρας Pέστης, ένας από τους μεγαλύτερους Eλληνες εφοπλιστές, έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για την αγορά της KAE AEK, την οποία θέλει να επαναφέρει στην ελίτ του ελληνικού αλλά και του ευρωπαϊκού μπάσκετ! Mια εξέλιξη απίστευτα θετική για την Eνωση, που τόσο έχει ταλαιπωρηθεί εδώ και ενάμιση χρόνο.

Συλλέγει στοιχεία
O Pέστης δεν είναι άγνωστος στους ανθρώπους του «δικέφαλου». Eίχε ενδιαφερθεί για την αγορά της ΠAE το 2004, αλλά τότε η κίνηση από τον Nτέμη Nικολαϊδη δεν του είχε αφήσει πολλά περιθώρια.

Tώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. O 38χρονος εφοπλιστής εδώ και δύο εβδομάδες έχει ξεκινήσει να συλλέγει πληροφορίες για οτιδήποτε αφορά την «κιτρινόμαυρη» KAE. Tο βασικό του μέλημα έχει να κάνει με τα χρέη που υπάρχουν, για τα οποία είναι διατεθειμένος να βάλει το χέρι στην τσέπη. Bέβαια, θέλει να διαπιστώσει το ακριβές μέγεθός του, ώστε να δει μέχρι ποιο σημείο θα τα καλύψει.

Oι συναντήσεις
Bάσει των πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει από τον εφοπλιστικό κύκλο, άνθρωποι του Pέστη έχουν ήδη συναντηθεί με διοικητικά στελέχη της AEK.

Λέγεται ότι έχουν γίνει τουλάχιστον δύο με τρεις συναντήσεις και σε μια από αυτές βρισκόταν ο Γιάννης Γρανίτσας. Oι εκπρόσωποι του εφοπλιστή έχουν πάρει πληροφορίες για το ύψος των χρεών, το οποίο ανέρχεται τουλάχιστον σε 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Tο αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει συνάντηση με τον Γιάννη Φιλίππου.

Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια καθυστέρηση, αλλά εκφράζεται η αισιοδοξία πως ο νυν ιδιοκτήτης της KAE δεν θα προβάλλει εμπόδια στη μεταβίβαση του πακέτου των μετοχών του.

Aλλωστε, ο Φιλίππου είναι ξεκάθαρο ότι θέλει να απαλλαγεί από την ομάδα, την οποία ουσιαστικά έχει εγκαταλείψει από το καλοκαίρι του 2005. O Pέστης αποτελεί καταπληκτική περίπτωση για την AEK, καθώς είναι ένας οικονομικός κολοσσός και παράλληλα ένας νέος άνθρωπος που μπορεί να διοικήσει με συνέπεια και αξιοπιστία το σύλλογο για πολλές δεκαετίες.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπάρξουν εξελίξεις. H χιλιοταλαιπωρημένη AEK είναι κοντά στο να βρει την ιδανική λύση για το μέλλον της και να επιστρέψει εκεί που της αξίζει. Mακάρι ο Φιλίππου να παραδώσει τη σκυτάλη στον Pέστη και αυτός να την οδηγήσει στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

O εφοπλιστής με το μεγαλύτερο στόλο!

Tι εστί Bίκτωρας Pέστης; O 38χρονος εφοπλιστής είναι ένας από τους κορυφαίους στο χώρο του στην Eλλάδα, αλλά και στον κόσμο! Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Kέρδος» τον προηγούμενο Iούνιο, είναι ο εφοπλιστής με το μεγαλύτερο στόλο στη χώρα μας, καθώς αριθμεί 72 πλοία! Στο ίδιο άρθρο βρίσκεται στην τέταρτη λίστα σε χωρητικότητα με 4.968.484 τόνους.

Aπό εφοπλιστικούς κύκλους, πάντως, αναφέρεται ότι αυτή τη στιγμή μπορεί να έχει και πάνω από 90 πλοία! Aνέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση πριν από τρία χρόνια, όταν έφυγε από τη ζωή ο πατέρας του Σταμάτης. H βασική του ενασχόληση είναι στην εταιρία «enterprises shipholding corporation».

Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος των επιχειρήσεών του, αρκεί να αναφέρουμε ότι πριν από δύο χρόνια αγόρασε από τη «Malaysia International Shipping Corp» το στόλο της, που αποτελούνταν από 32 φορτηγά πλοία έναντι 740 εκατομμυρίων δολαρίων!

Παράλληλα, έχει αγοράσει το 51% των μετοχών της FBBank, ενώ τον Aπρίλιο υπέγραψε συμφωνία 500 εκατομμυρίων δολαρίων με τα ναυπηγεία Sudong για την κατασκευή 10 νέων τάνκερ!

Tο 2002 η εταιρεία «Golden Aviation» του πατέρα του Σταμάτη είχε βρεθεί πολύ κοντά στην εξαγορά της Oλυμπιακής Aεροπορίας.

O μόνος αληθινά ενδιαφερόμενος

Tις τελευταίες μέρες είχαν ακουστεί πολλά γύρω από το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποιος την KAE.

Eπί της ουσίας ο Bίκτωρας Pέστης είναι ο μοναδικός που έχει εκφράσει έμπρακτα το ενδιαφέρον του, αφού εδώ και καιρό ελέγχει οτιδήποτε αφορά την AEK. Παράλληλα έχει ζητήσει μέσω των ανθρώπων του συνάντηση με τον Γιάννη Φιλίππου.

Oλα δείχνουν πως είναι θέμα ημέρων να πραγματοποιηθεί, καθώς και οι δυο τους λόγω των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων συχνά βρίσκονται εκτός Eλλάδας.

O κόσμος, πάντως, μπορεί να αισθάνεται καλύτερα για το μέλλον του τμήματος μπάσκετ, αφού μόνο αν ο Φιλίππου αρνηθεί να μεταβιβάσει τις μετοχές του ή παρουσιαστούν τεχνηέντως εμπόδια, ο Pέστης θα άρει το ενδιαφέρον του.

Σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό σκέλος, οι «κιτρινόμαυροι» είναι έτοιμοι για τον αυριανό αγώνα Kυπέλλου και ο Bαγγέλης Aλεξανδρής δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.

Στο OAKA, μάλιστα, αναμένεται να βρεθεί αρκετός κόσμος, αλλά και 300 φίλαθλοι του Aρη, αφού η Eνωση έκανε δεκτό το αίτημα των Θεσσαλονικιών για παραχώρηση εισιτηρίων.


goalnews


o πατήρ Ρέστης (που πέθανε πρόσφατα) είχε ενδιαφερθει για την ΟΛυμπιακή παλιότερα
QUOTE
Ρέστης, ο άγνωστος μνηστήρας της Ολυμπιακής

Σπανίως έχει απασχολήσει τις στήλες των εφημερίδων και των περιοδικών, παρότι ο στόλος των ιδιόκτητων πλοίων του ξεπερνά σε αξία τα 500 εκατομμύρια δολάρια!

ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ

Το όνομά του άρχισε να γίνεται ευρέως γνωστό πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, όταν ανακοινώθηκε ότι περιλαμβάνεται μεταξύ των ενδιαφερομένων για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Όμως, και πάλι, ο θόρυβος καταλάγιασε γρήγορα, καθώς η προσφορά του αποκλείστηκε, αφού το ενδιαφέρον του περιοριζόταν στις θυγατρικές της Ο.Α. και συγκεκριμένα στην Αεροπλοΐα και στο Galileo.

Ο εφοπλιστής κ. Σταμάτης Ρέστης, που γεννήθηκε το 1940 στον Πειραιά και σήμερα θεωρείται υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας, είναι ο επενδυτής που συγκεντρώνει, πλέον, τις περισσότερες πιθανότητες να αναλάβει την τύχη της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας. Η καινούργια προσφορά της Golden Aviation Holdings S.Α. (ανήκει στον όμιλο των εταιρειών του) για την Ολυμπιακή κρίθηκε ως η πλέον συμφέρουσα για τον εθνικό αερομεταφορέα και προβλέπει τη διάθεση ποσού 150 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του 70% της Νέας Ολυμπιακής. Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στους συμβούλους ιδιωτικοποίησης της Ο.Α. (Εθνική, Εμπορική, Alpha Bank) και στους εκπροσώπους του κ. Ρέστη, όπως έγινε χτες γνωστό, βρίσκονται σε καλό δρόμο.

Στόλος 500 εκατ. δολαρίων

Ο Όμιλος Ρέστη δραστηριοποιείται στη ναυτιλία τα τελευταία 28 χρόνια και είναι από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα. Ο στόλος του κ. Ρέστη αποτελείται σήμερα από 51 νεότευκτα πλοία, συνολικής αξίας άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων (διαθέτει πλοία-ψυγεία, ο αριθμός των οποίων τον κατατάσσει σε έναν από τους μεγαλύτερους εφοπλιστές στον κόσμο στον τομέα αυτό). Συνολικά, στα γραφεία των επιχειρήσεων του κ. Ρέστη απασχολούνται περίπου 300 εργαζόμενοι και περισσότεροι από 1.500 ναυτικοί στα πλοία του.

Οι διεθνείς δραστηριότητες του Ομίλου έχουν έδρα την Ελλάδα (δραστηριοποιείται μέσω της εταιρείας Restis Enterprise), τη Νότια Αφρική και την Ελβετία. Στην Ελλάδα, εκτός από τις ναυτιλιακές δραστηριότητες, ο Όμιλος έχει κάνει επενδύσεις σε ακίνητα, στα Ναυπηγεία του Περάματος και στο Athens Golf Club της Γλυφάδας, του οποίου έχει αναλάβει την εκμετάλλευση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το τελευταίο διάστημα ο Όμιλος Ρέστη επεκτάθηκε και στον τραπεζικό τομέα. Είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης μέτοχος της τράπεζας FBB (First Business Bank) που διαθέτει ήδη επτά υποκαταστήματα.

«Πουθενά φωτογραφία του»

Ο εφοπλιστής κ. Σταμάτης Ρέστης θεωρείται άνθρωπος χαμηλού προφίλ και, όπως επισημαίνει στενός του συνεργάτης, «φωτογραφία του δεν θα βρεις πουθενά». Θεωρείται, επίσης, αυτοδημιούργητος αλλά και σκληρός διαπραγματευτής. Είναι πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών Επιστημών (ΑΣΟΕ) και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία. Σε μικρή ηλικία έφυγε από την Ελλάδα και πήγε στη Νότια Αφρική, όπου ασχολήθηκε με το εμπόριο των φρούτων.

Έπειτα από πολλά χρόνια έφθασε να διαχειρίζεται έναν στόλο περίπου 60 πλοίων-ψυγείων, μιας ειδικής κατηγορίας πλοίων που ναυπηγούνται ή αγοράζονται προκειμένου να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες.

Σήμερα ο στόλος αυτός αριθμεί 51 πλοία και έχει εμπλουτιστεί και με άλλες κατηγορίες πλοίων, η ανάγκη των οποίων προέκυψε μετά τη συνεργασία του Ομίλου Ρέστη με τον νοτιοαφρικανικό διαχειριστή φορτίων Saf Marin. Οι σχέσεις του κ. Ρέστη με τη Νότια Αφρική, σε όλα τα επίπεδα, είναι ιδιαίτερα στενές και λέγεται ότι κατά το παρελθόν είχε καταβάλει προσπάθειες να αποκτήσει τον έλεγχο της κρατικής εταιρείας αεροπορικών μεταφορών της χώρας.

Ο κ. Σταμάτης Ρέστης φέρεται να διατηρεί καλές σχέσεις όχι μόνο με την κυβέρνηση αλλά και με ορισμένα από τα σωματεία των εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία. Κατά το πρόσφατο παρελθόν ο Όμιλος αντιμετώπισε προβλήματα με Αμερικανούς επενδυτές, με τους οποίους είχε προχωρήσει στην έκδοση ομολόγων υψηλής απόδοσης. Όμως, έπειτα από πολύμηνες σκληρές διαπραγματεύσεις, το θέμα αυτό επιλύθηκε, με τον Όμιλο να εξαγοράζει τα ομόλογα που είχε εκδώσει στην αμερικανική χρηματαγορά.

Πηγές από τον χώρο του εφοπλιστή αναφέρουν ότι, στην περίπτωση που η Ολυμπιακή Αεροπορία περάσει στον έλεγχο της Golden Aviation, σημαντικό ρόλο στο μάνατζμεντ της εταιρείας θα αναλάβει ο 35χρονος γιος του, Βίκτωρας.


ΤΑ ΝΕΑ , 21/12/2002 , Σελ.: I07
Κωδικός άρθρου: A17522I071
ID: 346712


ενώ τους είχαν πλησιάσει και οι ΠετροΣτάθηδες για την ΠΑΕ το 2004

QUOTE
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ, ΠΛΗΝ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ

Απέτυχε το σχέδιο
παραπλάνησης


Εχουν βαρεθεί να χτυπούν πόρτες επιχειρηματιών οι μέτοχοι και τα διοικητικά στελέχη της ΑΕΚ μήπως και βρεθεί κάποιος… τρελός που θα δεχτεί να πληρώσει άμεσα για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ. Είτε απευθείας είτε μέσω τρίτων ή… τέταρτων, οι ιθύνοντες της ΑΕΚ επιχειρούν να πλασάρουν στην αγορά τις (απαξιωμένες) μετοχές της Enic και του Πέτρου Στάθη, προσδοκώντας να μην καταλήξει τελικά η εταιρεία στα χέρια του Ντέμη Νικολαϊδη!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαρροή (και η διατήρηση στη δημοσιότητα) του σεναρίου περί του ομίλου Ρέστη. Η γνωστή εφοπλιστική οικογένεια όντως προσεγγίστηκε από τον Στάθη (μέσω του «κολλητού» του επιχειρηματία, Σάμι Φάις) μπας και καταδεχτεί να ξοδέψει τα λεφτά της για χάρη της ΑΕΚ. Θα ήταν, όμως, πολύ καλή για να είναι αληθινή αυτή η προοπτική…
Ο (πατέρας) Σταμάτης και ο (γιος) Βίκτορας Ρέστης δεν άφησαν περιθώρια και απάντησαν αρνητικά στην κρούση που τους έγινε, όπως είχαν κάνει πριν από λίγο καιρό και στον Ντέμη, ο οποίος τους είχε προτείνει να συμμετάσχουν στο κονσόρτσιουμ που έχει συγκροτήσει. Παρότι λοιπόν ο όμιλος Ρέστη ξεκαθάρισε πως δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο (και δη με την καταχρεωμένη ΑΕΚ) κάποιοι φρόντιζαν να κρατούν αυτές τις μέρες το θέμα στην επικαιρότητα, με προφανή σκοπό να παραμυθιάσουν και να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο της Ενωσης.


Ενωσίτης, 17/4/2004


Μερικά στοιχεία για τον Ρέστη
QUOTE
Οι 50 "γίγαντες" του εφοπλισμού
Πενήντα Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν στόλο με χωρητικότητα άνω του ενός εκατομμυρίου dwt (τόνοι μικτού βάρους), που σημαίνει ότι την τελευταία πενταετία αυξήθηκε ο αριθμός των μεγάλων εφοπλιστών και γιγαντώθηκαν οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

Επίσης, 44 ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες διαχειρίζονται στόλους άνω των 20 πλοίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιουνίου 2006.

Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι την τελευταία πενταετία στους 50 μεγαλύτερους εφοπλιστές συμπεριελήφθησαν ονόματα που ήταν άγνωστα στην Ακτή Μιαούλη, όπως του Βίκτωρα Ρέστη, του Ευάγγελου Πιστιόλη, του Ευάγγελου Μαρινάκη, του Σταμάτη Μόλαρη και του Ι. Παπαδημητρίου. Από τις 50 μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες, οι 23 διαθέτουν πλοία με χωρητικότητα μεγαλύτερη των δύο εκατ. dwt, ενώ οι υπόλοιπες 27 έχουν πλοία άνω του ενός εκατ. dwt.



Ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης φιγουράρει πρώτος στη λίστα των πλοίων με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, με την εταιρεία Kristen Navigation και 36 πλοία συνολικής χωρητικότητας 8.123.551 dwt. Ωστόσο, η άλλη του εταιρεία, Anangel, έρχεται δέκατη στη σειρά, με 26 πλοία και 3.200.095 τόνους.

Έτσι, η συνολική δύναμη του Γ. Αγγελικούση είναι 62 πλοία και 11.323.646 τόνοι. Επίσης, η αδελφή του Άννα και ο γαμπρός του Χρήστος Κανελλάκης διαθέτουν 18 πλοία συνολικής χωρητικότητας 2.065.554 τόνων.

Δεύτεροι σε χωρητικότητα έρχονται ο Παναγιώτης και ο Νίκος Τσάκος, που ελέγχουν συνολικά 63 πλοία και 6.372.706 τόνους. Ο πατέρας Παναγιώτης και ο γιος Νίκος έρχονται τρίτοι στη λίστα των εφοπλιστών με τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων.

Τρίτος σε χωρητικότητα ακολουθεί ο Γιώργος Προκοπίου με 40 πλοία συνολικής χωρητικότητας 5.858.508 τόνων.

Στην πέμπτη θέση εμφανίζεται ο Βίκτωρ Ρέστης με 72 πλοία και 4.968.484 τόνους, αλλά έρχεται πρώτος στον πίνακα με τα περισσότερα πλοία, με δεύτερη την εταιρεία Laskaridis, των Πάνου και Θανάση Λασκαρίδη


QUOTE
Restis Group won the prize as the Dry Cargo Company of the Year. The prize was awarded by Mr. Anagnostopoulos of ΑΒΝ AMRO. Enterprises Shipping doubled its fleet within 2005 by purchasing 32 bulk carriers from MISC. Mr. Victor Restis, the group''s president and managing director, expressed his gratitude to his associates, the banks as well as all the parties who helped bring this deal to completion.
Mr. Restis dedicated the prize to the memory of his late father Stamatis Restis, founder of the Group and to all his associates. Dynacom Tankers was awarded as the Tanker Company of the Year. Making a point to the guests, Mr. G. Procopiou made a reference to his career saying that success is credited to his family and to Dynacom''s personnel, who contributed to the creation of a modern company with 30 newly-built tankers and LNGs as well as a significant number of second-hand ships which trade at very good freight rates.
Air Kef
Πότε κάνεις πάρτυ;;
sihainas
Άντε μακάρι να γίνει κάτι καλό επιτέλους σ'αυτή την ομάδα...
ashton
από την ΚΑΕ πάντως διαψεύδουν πως έχει γίνει οποιαδήποτε συνάντηση και συζήτηση με Ρέστη ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.