QUOTE(Vas @ Jul 31 2010, 23:47 )
Η συμφωνια ήταν να ανταλάξουν θέσεις και να δίνει ο ΟΦΗ 50.000 για 3 χρόνια (σύνολο 150). Δεν μπορούσε να γίνει συνχώνευση επειδή αντιδρούσε ο ερασιτέχνης. Μόνο αν συνυπεγραφε. Από ότι καταλαβαίνεις για 150.000 ήθελε ο ΟΦΗ να παίξει ευρωλίγκα.
Οντως, Η περιφέρεια διψάει αλλά δεν βλέπω να κάνει κάτι!!! Στο Ηράκλειο γιατί δεν έχουν ομάδα?? Στο ρέθυμνο όπως λες έγιναν κάποια λάθη. Ωραία τώρα γίνεται τίποτα? Εκτός της Ροδου πουθενά (δυστυχώς) δεν κουνιέτε φύλλο!
Μην φτάσουμε στο σημείο να λέμε ότι επειδή δεν πήγε το Μαρούσι στο Ηράκλειο δεν ανεβαίνει η περιφέρεια.
Οσο για τους παίκτες, δεν διαφωνώ. Θα είναι πολύ πιο δύσκολα φέτος. Η ομάδα έχασε βασικά στελέχη. Αλλά και προπερσι δεν έφυγαν 4 παικτες από την βασικη πεντάδα (Στιβενσον,Χαραλαμπιδης,Γλυνιαδάκης,Μαυροκ
εφαλίδης), 2 βοηθητικοί (Στεφανίδης, Χαφ) και το πιο σημαντικό ο Προπονητης? Πάντως υπάρχουν και άλλοι παίκτες (καποιοι έχουν χαθει (Μπραμος, Καλαμποκης, Τσαλδαρης) που μπορούν να προσφέρουν
Μιλάω για πλήρη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών,για συγχώνευση,όχι απλά να ανταλλάξουν θέσεις.Είμαι κατά σε κάτι τέτοιο.Και φυσικά δεν είπε κανείς ότι η περιφέρεια δεν ανεβαίνει λόγω της μη συγχώνευσης..
Το γιατί δεν έχει η Κρήτη ομάδα στην Α1 είναι μεγάλη ιστορία.Ομάδες υπάρχουν,αλλά πέρα από μερικά περάσματα, δεν κατάφεραν να καταξιωθούν.Οι λόγοι;Πολλοί.Θα ανοίξω κανένα topic γι αυτούς.
Πάω στους παίκτες τώρα.Από πρόπερσι μετράω μόνο τους 4 βασικούς,οι άλλοι 2 δεν προσέφεραν κάτι.Ο Μαρκόπουλος καλός,αλλά ο Μπαρτζώκας μου φαίνεται πιο "γάτα",άσε που είχε ήδη εμπειρία από Α1,δεν έπεσε κατευθείαν στα βαθιά.Έφυγαν παίκτες,αλλά έμειναν κάποιοι βασικοί όπως Κις,Καϊμακόγλου,Μαυροειδής,ακόμα και οι Καλάθης,Κουμπούρας,Διαμαντόπουλος.Φέτος ποιοι θα αποτελέσουν το συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε νέους και παλιούς;
Ο Μπράμος ήταν εξαιρετική περίπτωση....Καλύτερη από τους άλλους δύο,κυρίως λόγω τσαγανού και ηλικίας.Ο Παπαδόπουλος γαι το 5;Ο Σχορτσανίτης ίσως (χλωμό βέβαια);
Παραθέτω και αυτό:
Στο μεταξύ, η διοίκηση του Ρεθύμνου προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας της με την "Aegean Airlines", μετά από τις επαφές που είχαν τις τελευταίες ημέρες. Έτσι το Ρέθυμνο θα συνεχίζει να πετάει με τα φτερά της "Aegean" και τη νέα χρονιά, έχοντας το όνομα της μεγάλης αεροπορικής εταιρείας ως δεύτερο συνθετικό στο όνομα του.
Επίσης, οι Κρητικοί προχώρησαν και σε άλλες σημαντικές ανανεώσεις με τους βασικούς χορηγούς, όπως οι "Motor Oil", "Creta Farm", "Cosmote", "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο" και "Cytta", γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς την οικονομική κρίση που… ταλαιπωρεί όλη τη χώρα.