Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΤΙΝΑΖ
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα αποδυτήρια > Άλλα αθλήματα
sarounas
Σκεφτόμουν που να το βάλω, στα άλλα αθλήματα ή στις τέχνες και θεάματα?
και αυτό διότι,
πάντα παρακολουθούσα τα ευρωπαικά, τα παγκόσμια και τους Ολυμπιακούς στο καλλιτεχνικό πατινάζ αλλά
δεν το έβλεπα σαν αθλητικό αγώνα γιατί σχεδόν ποτέ δεν αισθανόμουν το στοιχείο της αγωνίας για τον νικητή (ανεξαρτήτως αποτελέσματος εγώ έβγαζα τους δικούς μου νικητές…. εξάλλου το σύστημα που υπήρχε με τις βαθμολογίες μέχρι το πρόσφατο παρελθόν ήταν τραγικά υποκειμενικό)
εκείνο που μου αρέσει είναι αυτός ο συνδυασμός εικόνας (εντυπωσιακές παρουσίες να χορεύουν κάνοντας γυμναστικές επιδείξεις με μεγάλη ταχύτητα πάνω σε πάγο) και ήχου (κλασικές συνθέσεις εμπλουτισμένες με την βελούδινη φωνή και τα συνήθως επιτυχημένα σχόλια του Αλέξη Κωστάλα) που με καθηλώνει κυριολεκτικά.

Παρακολουθώ και τις 3 κατηγορίες αλλά η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα ζευγάρια, ενώ συνήθως με λιγότερη προσήλωση παρακολουθώ τον χορό στον πάγο μιας και λείπουν τα ακροβατικά στοιχεία που με εντυπωσιάζουν
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός είχα συγκλονιστεί από τον θάνατο σε μια προπόνηση του Σεργκέι Γκρίνκοβ και από τις unfair κόντρες των αμερικανίδων στο ατομικό γυναικών ενώ είχα απογοητευθεί αρκετά από την παρουσία της Καταρίνα Βιτ στην επιστροφή της στους Ολυμπιακούς του Λίλεχάμερ καθώς είχα μεγαλώσει ακούγοντας τον Κωστάλα να αναφέρεται με πολλή θαυμασμό για αυτήν την αθλήτρια.

Τώρα για επιλογές,
στους άνδρες μην με βάζετε να επιλέξω μεταξύ Γιαγκούντιν και Πλούσενκο, φαινόμενα και οι δύο στον πάγο αλλά ο Γεβγκένι έχει μία ξεχωριστή προσωπικότητα που αυξάνει την δημοτικότητα του αθλήματος και αισθάνεσαι ότι το παίρνει από το χέρι και το στέλνει σε μία άλλη διάσταση.
Στην κατηγορία γυναικών παρά τις παρουσίες αθλητριών όπως η Μισέλ Κουάν και η Καταρίνα Βιτ η δική μου αδυναμία ήταν η Οξάνα Μπαιούλ που με μάγευε με το πάθος της, τον ρυθμό και την ζωντάνια που έδινε στα προγράμματά της και ειδικά στα gala των νικητών.
Στην μακράν δυσκολότερη κατηγορία, τα ζευγάρια, νομίζω ότι το δίδυμο Γκρίνκοβ και Κάτια Γκαρντέγεβα ήταν ότι καλύτερο έχει δει ποτέ το καλλιτεχνικό πατινάζ στο σύνολό του…πραγματικά ανεπανάληπτο ντουέτο με τέλειο συγχρονισμό, χάρη και δεξιοτεχνία.

Για φέτος και ειδικά για τους Ολυμπιακούς που ήδη ξεκίνησαν νομίζω είναι περιττό να πω πόσο χάρηκα με τις επιστροφές Πλούσενκο, Λαμπιέλ ενώ είμαι περίεργος να δω τί θα μας παρουσιάσουν ο Ζουμπέρ με τον Καναδό τον Τσαν που πήρε το αργυρό στο παγκόσμιο όπως και ο Κοντέστι που μας εντυπωσίασε πέρσι, επίσης δεν ξέρω σε τί κατάσταση θα εμφανιστούν ο Ιάπωνας ο Τακαχάσι με τον Αμερικανό παγκόσμιο πρωταθλητή τον Λίσαζεκ ενώ ελπίζω ο πιτσιρίκος Ισπανός Φερνάντεζ να με ξετρελάνει και πάλι με τους πειρατές της Καραιβικής όπως πριν 2 εβδομάδες στο Ταλίν….

Αντίθετα, στις γυναίκες δεν χάρηκα καθόλου που δεν θα είναι παρούσα η Σάσα Κόεν…. η Γιούνα Κιμ λογικά θα μας παρουσιάσει όπως συνήθως κάτι εξαιρετικό, πολλές απαιτήσεις έχω από τις Γιαπωνέζες ειδικά από την περίφημη Μίκι Άντο και από την σχεδόν πάντα συνεπής Καναδέζα Ροσέτ, για την Λάουρα Λεπιστό που κινείται με απίστευτη χάρη κάνοντας πάντα τέλεια το λέιμπακ σπιν ελπίζω να αποφύγει τις πτώσεις, για την συμπαθέστατη Σάρα Μέιερ και την Κίρα Κόρπι απλά ελπίζω… για την Καρολίνα Κόστνερ δεν μπορώ να πω κάτι καθώς το πρόγραμμά της εξαρτάται όπως πάντα από την ψυχοσυναισθηματική της κατάσταση εκείνη την στιγμή.

Στα ζευγάρια σίγουρα όλα τα βλέμματα εστιάζουν αρχικά στην μεγάλη επιστροφή Ζάο-Σεν, κατά τα άλλα νομίζω ότι θα έχουμε επανάληψη του σκηνικού στο Ταλίν με την Αλιόνα Σαβτσένκο και τον Σολκόβι να ελπίζουν ότι δεν θα επαναλάβουν το λάθος στο ξεκίνημα του ελεύθερου προγράμματος,
στην ίδια διοργάνωση εντυπωσιάστηκα από την χάρη με την οποία κινείτε η πρωτοεμφανιζόμενη 16χρονη Ρωσίδα Βέρα Μπαζάροβα με την βοήθεια βέβαια του παρτενέρ της πάντα.
Για το αποτέλεσμα, κάτι μου λέει ότι Καβαγκούτι και Σμιρνόφ μετά την πρόσφατη νίκη τους είναι η σειρά τους να πρωταγωνιστήσουν


Οι δικές σας προτιμήσεις και προβλέψεις ποιες είναι?
morrison
Aν και τελευταια εχω χασει επαφη με το καλλιτεχνικο πατιναζ,στο παρελθον παρακολουθησα αρκετους αγωνες.
Συμφωνω απολυτα με την πρωτη παραγραφο του ποστ σου απλα εμενα με συναρπαζαν περισσοτερο το ατομικο ανδρων/γυναικων και οχι τοσο τα ζευγαρια η ο χορος στον παγο...
Αφου δεν εχω παρακολουθησει τα τελευταια 2-3 χρονια δεν ειμαι σε θεση να κανω προβλεψη για τους Ολυμπιακους απλα να εκφρασω την απορια,αφου σιγουρα εισαι πιο ενημερωμενος,αν σταματησαν η Ιρινα Σλουτσκαγια και η Ελενα Σοκολοβα;
sarounas
QUOTE(john morisson @ Feb 13 2010, 19:47 ) *
Aν και τελευταια εχω χασει επαφη με το καλλιτεχνικο πατιναζ,στο παρελθον παρακολουθησα αρκετους αγωνες.
Συμφωνω απολυτα με την πρωτη παραγραφο του ποστ σου απλα εμενα με συναρπαζαν περισσοτερο το ατομικο ανδρων/γυναικων και οχι τοσο τα ζευγαρια η ο χορος στον παγο...
Αφου δεν εχω παρακολουθησει τα τελευταια 2-3 χρονια δεν ειμαι σε θεση να κανω προβλεψη για τους Ολυμπιακους απλα να εκφρασω την απορια,αφου σιγουρα εισαι πιο ενημερωμενος,αν σταματησαν η Ιρινα Σλουτσκαγια και η Ελενα Σοκολοβα;

πάνε αρκετά χρόνια από τότε που είδα για τελευταία φορά αυτές τις δύο Ρωσίδες καθώς δεν θυμάμαι να τις πήρε το μάτι μου μετά το 2006 στο Τορίνο. Λογικά έχουν αποσυρθεί εδώ και καιρό,
καθόλου παράξενο που σου έμειναν οι συγκεκριμένες καθώς η Σλουσκαγια ήταν σταθερή αξία για πολλά χρόνια
ενώ την πανέμορφη Σοκολοβα πολύ δύσκολα θα μπορούσε να ξεχάσει οποιοσδήποτε άνδρας
η δική μου προτίμηση στις Ρωσίδες εκείνης της περιόδου θυμάμαι ότι ήταν η Μαρία Μπουτίρσκαγια, μία φανταστική skater που όμως κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να μας χαρίσει πολύ περισσότερα αφού νομίζω ότι δεν κατάφερε να διαχειριστεί το πλούσιο ταλέντο της και να εκμεταλλευτεί τις πολύ μεγάλες δυνατότητές της.

τα τελευταία χρόνια η περίφημη Ρωσική σχολή στις γυναίκες όπου ολόκληρο το κορμί με σημαντικότερο σύμμαχό του τα καλοσχηματισμένα άκρα κινείται με εκφραστικότητα στο ρυθμό της μουσικής, δυστυχώς βρίσκεται σε πτώση και πέρα από την πιτσιρίκα Βέρα Μπαζάροβα στα ζευγάρια δεν βλέπω κάτι που να με ενθουσιάζει πραγματικά.

αν και βλέπω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον sad.gif
πληροφοριακά αναφέρω ότι το ξεκίνημα γίνεται αύριο τέτοια ώρα με το σύντομο στα ζευγάρια
sarounas
αύριο ξεκινά το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Τορίνο, είχα σκοπό να πάω την Παρασκευή αλλά δυστυχώς κάτι προέκυψε
αφού το άνοιξα το θέμα ας γράψω πώς μου φάνηκαν οι αγώνες στους Ολυμπιακούς.

στους άνδρες,
στο σύντομο μου προκάλεσε εντύπωση η άσχημη ψυχολογία των περισσότερων κορυφαίων ευρωπαίων πατινέρ η οποία τους οδήγησε σε αρκετά λάθη με αποκορύφωμα τις αποτυχημένες απόπειρες τετραπλών αλμάτων από τους Ζουμπέρ και Βέρνερ που κατέστρεψαν συνολικά τα προγράμματά τους βγάζοντας τους ουσιαστικά εκτός μάχης.
Κατά την γνώμη μου την παράσταση έκλεψαν οι βηματισμοί του Τακαχάσι και ο εξαιρετικός 16χρονος Τεν από το Καζακστάν ενώ ο Πλούσενκο έχασε την ευκαιρία να ξεφύγει από τους διώκτες του παίρνοντας μεγαλύτερη διαφορά αφού δεν τα κατάφερε εξίσου καλά με τα άλματα στους βηματισμούς.
Στο ελεύθερο συμπαθητικά τα παραστατικά προγράμματα από τους Σουλχάις και Φερνάντεζ, πολύ καλός ο πολλά υποσχόμενος Μποροντούλιν, εξαιρετικός ο Κοζούκα που πέτυχε το τετραπλό τόλουπ, ο Τεν έκανε την πιρουέτα Μπίλμαν κάτι αρκετά δύσκολο για τους άντρες που όμως δεν με ενθουσιάζει καθόλου καθώς την συγκεκριμένη κίνηση προτιμώ να την βλέπω στα γυναικεία προγράμματα ή έστω στα ζευγάρια, παλιότερα με ξίνιζε όταν την έβλεπα από τον Πλούσενκο.
Από τους κορυφαίους, αρνητική εντύπωση προκάλεσε η χωρίς ιδιαίτερο λόγω πολύ υψηλή βαθμολογία που δόθηκε στον Καναδό Τσαν ο οποίος βέβαια αγωνιζόταν εντός έδρας. Ο Λαμπιέλ κατά την γνώμη μου παρουσίασε το πρόγραμμα με τον μεγαλύτερο συντελεστή δυσκολίας αλλά δυστυχώς δεν ήταν άνετος αντιθέτως έμοιαζε λίγο κουρασμένος.. Ο Τακαχάσι ατύχησε στο τετραπλό άλμα με το οποίο άνοιξε το πρόγραμμά του και αυτό αποδείχτηκε μοιραίο. Απογοήτευσε ο θρυλικός Πλούσενκο που ανεξαρτήτως αποτελέσματος, δεν κατάφερε να παρουσιάσει ένα από τα εξαιρετικά προγράμματα που μας είχε συνηθίσει αφού πιθανότατα τον κατέβαλε το άγχος πληρώνοντας την 3ετία που έμεινε εκτός αγώνων. Ο νικητής Λάισαζεκ ήταν απλά ο εαυτός του, παρουσίασε ένα δυναμικό και γρήγορο πρόγραμμα χωρίς λάθη και υπερβάσεις αλλά καλλιτεχνικά δεν περιείχε κάτι για το οποίο θα μείνει στην μνήμη μου. Η άποψή μου όσο σκληρό και αν μοιάζει, είναι ότι οι δύο συνεχόμενες πρωτιές του σε παγκόσμιο και Ολυμπιακούς δεν κολακεύει αρχικά το επίπεδο του σύγχρονου αντρικού καλλιτεχνικού πατινάζ και στην συνέχεια το νέο σύστημα βαθμολόγησης που ευνοεί όποιον επιχειρεί πολλά άλματα και όχι εκείνους που ψάχνουν την πρωτοτυπία.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ακόμη και έτσι ο Πλούσενκο θα έπρεπε να πάρει το χρυσό και σίγουρα προτιμώ έστω και αυτό το πρόγραμμά του από εκείνο του Αμερικανού.


στα ζευγάρια
Στο σύντομο πρόγραμμα εντύπωση προκάλεσε το χάρισμα -ουσιαστικά- της 1ης θέσης στο ζευγάρι Ζαο-Σεν που στην επιστροφή τους έδωσαν ένα απλό τυπικό πρόγραμμα εκτελώντας σωστά τα υποχρεωτικά στοιχεία.
Προσωπικά, περισσότερο μου άρεσε το πρόγραμμα του ζευγαριού Σμιρνόβ-Καβαγκούτι αμέσως μετά θα έβαζα το Γερμανικό ζευγάρι Σολκόβι-Σαβτσένκο και έπειτα. το δεύτερο ζευγάρι από την Κίνα (Πανγκ-Τονγκ)
Από τα υπόλοιπα ζευγάρια, πολύ ωραίο το πρόγραμμα του αμερικάνικου ζευγαριού Εβόρα-Λάντβιγκ, πραγματικά σαγηνευτική όπως και στο Ταλίν η Βέρα Μπαζάροβα που όμως έκανε ένα λάθος στον συγχρονισμό των αλμάτων στο ξεκίνημα ενώ μοιραίες ήταν οι πτώσεις του απαρηγόρητου Τράνκοβ και το λάθος του Μόροζόφ στο τόλουπ που τους έθεσαν στην ουσία εκτός μάχης.
Όσον αφορά την πανέμορφη 17χρονη Εσθονή Μαρία Σεργκέγεβα νομίζω ότι θέλει αρκετή δουλειά ακόμη.
Στο ελεύθερο κυριάρχησαν τα 2 ζευγάρια από την Κίνα παρουσιάζοντας προγράμματα χωρίς σημαντικά λάθη σε αντίθεση με τους Καβαγκούτι-Σμιρνόβ που έκαναν 3 σοβαρά τεχνικά λάθη (πτώση, διπλό άγγιγμα του πάγου και επιπλέον περιστροφή σε έξοδο από άλματα) και φυσικά την πτώση του Σολκόβι στο διπλό άξελ ενώ αμέσως μετά έχασαν τον συγχρονισμό τους στις περιστροφές με την Σαβτσένκο.
Από τα άλλα ζευγάρια, ολοκληρώθηκε η ευχάριστη έκπληξη που ξεκίνησαν στο σύντομο οι αμερικανοί Εβόρα-Λάντβιγκ που αν δεν είχαν υποπέσει σε κάποια φτηνά λάθη θα συγκέντρωναν μία εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία για τα δικά τους δεδομένα. Η Βέρα Μπαζάροβα δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την πολύ καλή κατάσταση που βρισκόταν ο παρτενέρ της καθώς αντιμετώπισε προβλήματα με τα άλματά της έχοντας μέχρι και πτώση αλλά ακόμη και έτσι νομίζω ότι είναι απόλαυση να την παρακολουθεί κανείς να πατινάρει.
Υπέροχη ερμηνεία κατά την γνώμη μου παρουσίασε το 2ο ζευγάρι από την Ουκρανία Κοστένκο-Ταλάν, όμως παρότι το αποτέλεσμα στην παγοπίστα ήταν μαγευτικό ο χαμηλός συντελεστής δυσκολίας και η τεχνική ανεπάρκειά τους εκφράστηκε ξεκάθαρα στην βαθμολογία που τους δόθηκε.
Συνολικά το ζευγάρι που μου άρεσε περισσότερο ήταν το 2ο από την Κίνα (Πάνγκ-Τονγκ) αλλά δίχως αμφιβολία αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους νικητές Ζάο-Σεν που εμφανίστηκαν σε εξαιρετική κατάσταση παρά την προχωρημένη ηλικία τους και την μακροχρόνια αποχή τους τερματίζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την καριέρα τους.

σε κανένα μισάωρο θα ποστάρω πώς είδα και τον αγώνα των γυναικών


sarounas
στις γυναίκες
δεν ευχαριστήθηκα τον αγώνα αφού δυστυχώς η ΕΡΤ έκανε και πάλι το θαύμα της, στο σύντομο πρόγραμμα έκοψε την μετάδοση με συνέπεια να χάσω τις Μίκι Άντο, Καρολίνα Κόστνερ, Σουζούκι, Ροσέτ, Φλατ και Λεόνοβα. Δηλαδή τις 6 από τις 12 κορυφαίες.
Τι μπορείς να πεις όμως;
τέλος πάντων,
από αυτές που είδα μάγεψε στην κυριολεξία με το πρόγραμμά της η Μάο Ασάντα συνεπαίρνοντας μαζί της το πλήθος, αλλά είχε έτοιμη την απάντηση αμέσως μετά η Γιούνα Κίμ με ένα επίσης υπέροχο σύντομο πρόγραμμα, το οποίο είχε ως ατού ένα μπαράζ επιτυχημένων τριπλών αλμάτων εξασφαλίζοντας σχεδόν το χρυσό με την διαφορά 5 βαθμών που πήρε από την Γιαπωνέζα.
από τις υπόλοιπες μου άρεσε αρκετά το πρόγραμμα της 6ης Αμερικανογιαπωνέζας Ναγκάσου με τις ωραίες περιστροφές και τα εξαιρετικά λέιμπακ σπινς, ανέλπιστα καλή ήταν η 12η Ξένια Μακάροβα που δείχνει ότι αποτελεί μία φωτεινή ελπίδα για το δυσοίωνο μέλλον του ρωσικού γυναικείου καλλιτεχνικού πατινάζ. Η Σάρα Μέιερ έμεινε 15η καθώς ήταν αρκετά σφιγμένη και λίγο αργή ενώ τα καλά της σπινς δεν έσωσαν την κατάσταση.
Άτυχη στάθηκε η εντυπωσιακή Φιλανδή Κίρα Κόρπι καθώς το πρόγραμμά της επισκιάστηκε από μία πτώση στο ξεκίνημα. Όχι και τόσο καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και η άλλη Φιλανδή η Λάουρα Λεπίστο, η οποία παρά το ότι δεν έκανε το μεγάλο λάθος φοβήθηκε 2 άλματά της, επίσης κάποιες από τις περιστροφές της δεν ήταν κεντραρισμένες και εκτός αυτών ξέφυγε λίγο χρονικά από την μουσική στο τέλος, μικρολαθάκια που όμως της έδωσαν την μέτρια για αυτήν 10η θέση στο σύντομο. Παρόλα αυτά ανήκει και αυτή στις αθλήτριες που χαίρομαι να βλέπω καθώς είναι εκφραστικότατη και έχει πολύ ωραία κίνηση.
Τέλος, ευχάριστη ήταν η παρουσία της 16χρονης Αυστραλέζας Λι η οποία αν και βρίσκεται στο πρώτο στάδιο ακόμη, νομίζω ότι διασκέδασε τόσο η ίδια όσο και οι θεατές με το πρόγραμμα και τις αντιδράσεις της μετά το πέρασμα της βαθμολογία της.

Στο ελεύθερο πρόγραμμα η ΕΡΤ συνέχισε την παράδοση προσφέροντας μία κωμική μετάδοση, μας έδειξαν μόνο τις μισές αθλήτριες και η ποιότητα του ήχου ήταν τραγική καθώς γινόταν μέσω τηλεφώνου, μάλιστα ο Κωστάλας έκανε πρόβες στον αέρα (ένα δύο, ένα δύο τρία) και ρωτούσε «ακούγομαι;» και να σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για ένα άθλημα που ο ήχος είναι πολύ σημαντικός στην παρακολούθησή του…
πάντως τα προβλήματα δεν με εμπόδισαν να ευχαριστηθώ το πρόγραμμα της Λεπίστο. Η περσινή πρωταθλήτρια Ευρώπης παρά το λάθος κομμάτι που της έβαλαν στην αρχή και αναγκάστηκε να επανέλθει σε θέση εκκίνησης εμφανίστηκε πιο χαλαρή απ’ ότι στο σύντομο και έδωσε ένα πρόγραμμα με επιτυχημένα άλματα (εκτός από ένα που αντί για τριπλό έδωσε διπλό), είχε καταπληκτικές περιστροφές και εντυπωσιακά σπιράλ κινούμενη όπως πάντα με μεγάλη χάρη. Όταν τελείωσε το πρόγραμμά της περιέργως δεν φαινόταν ευχαριστημένη, το αντίθετο θα έλεγα... Όμως όταν περάστηκε η βαθμολογία η Φιλανδή φάνηκε ξαφνιασμένη, η Λάουρα δεν πρέπει να έχει και την καλύτερη αντίληψη διότι την έχω ξαναδεί να δίνει ωραία προγράμματα και στην θέση αναμονής να μοιάζει επιφυλακτική, εκτός και αν είναι στον χαρακτήρα της να μην εκδηλώνεται πριν το αποτέλεσμα.
Απογοήτευσε η Καρολίνα Κόστνερ, που όπως φαίνεται αν κάτι δεν της πάει καλά σε ένα άλμα όλα γκρεμίζονται μπροστά της και δεν μπορεί να επανέλθει στον ρυθμό της, έχει πια καταντήσει ρουτίνα. Σπουδαία πατινέρ με ελάχιστα όμως ψυχικά αποθέματα.
Η Μακάροβα συνέχισε την καλή δουλειά που ξεκίνησε στο σύντομο και αν δεν ακουμπούσε με τα χέρια τον πάγο σε μία καθιστή περιστροφή όλα θα ήταν ιδανικά.
Η Γκεντεβανισβίλι έκανε ουσιαστικά ριμέικ στην εμφάνισή της στους προηγούμενους Ολυμπιακούς, πολύ καλή στο σύντομο αλλά μετριότατη στο ελεύθερο πρόγραμμα θυμίζοντας βέβαια κάτι από Καρολίνα Κόστνερ.
Πολύ καλό πρόγραμμα από την Αμερικανίδα Φλατ (πάντα κατά την γνώμη μου) με καλά άλματα και παραλλαγές κατά την διάρκεια των περιστροφών αλλά προφανώς οι κριτές έμειναν στην γραμμή της και γενικά στην εξωτερική της εμφάνιση –πράγμα σημαντικό στο καλλιτεχνικό πατινάζ- και της έδωσαν μικρότερη βαθμολογία από αυτή που άξιζε.
Η Μίκι Άντο νομίζω ότι εμφανίστηκε σφιγμένη, πιθανότατα την κατέβαλε το άγχος και παρότι δεν έκανε λάθη παρουσίασε ένα πρόγραμμα που έμοιαζε σαν διεκπεραίωση, κρίμα διότι μπορεί να δώσει πολύ περισσότερα.
Για την Γιούνα Κιμ δεν έχω να πω κάτι άλλο πέρα από το ότι δίκαια κατέλαβε την πρώτη θέση καθώς ότι και να επιχειρεί, όσο δύσκολο και να είναι αυτό, το κάνει σωστά και όμορφα. Αυτή ναι, νομίζω ότι είναι μία αληθινή καλλιτέχνης της παγοπίστας….
Η Μάο Ασάντα ενώ τα πήγαινε καταπληκτικά ξαφνικά είχε μία άτσαλη (θα την χαρακτήριζα) έξοδος από ένα φλιπ και αμέσως μετά παραπάτησε στο ξεκίνημα μίας περιστροφής για εκκίνηση ενός τόλουπ νομίζω με συνέπεια να χάσει την συγκέντρωσή της και να βγει ουσιαστικά από το άλμα. Παρότι συνέχισε σαν να μην συνέβη κάτι, αυτό ήταν αρκετό για να μην λάβει μία μεγάλη βαθμολογία, κοντινή με αυτή της Κορεάτισας.
Η Ροσέτ ατύχησε στην έξοδο από ένα φλιπ και γενικά υπέπεσε σε αρκετά μικρολαθάκια, σίγουρα αυτό που παρουσίασε δεν ήταν από τα καλύτερα προγράμματα που έχει παρουσιάσει αλλά εξαιτίας της τραγωδίας που έζησε εκείνες τις ημέρες με την μητέρα της σε συνάρτηση με το ότι αγωνίστηκε εντός έδρας, της προσφέρθηκε μία εξωπραγματική βαθμολογία όπως φαντάζομαι έγινε και στο σύντομο πρόγραμμα, χαρίζοντάς της -δίχως αμφιβολία- το χάλκινο μετάλλιο.
Η Ναγκάσου που έκλεισε τον αγώνα ήταν πολύ καλή όπως και στο σύντομο (πάντα για τα δεδομένα της).
από αυτά που είδα η δική μου κορυφαία 7άδα (σε παρένθεση η πραγματική θέση που πήραν) ήταν

1η Γιουνα Κιμ(1η)
2η Μάο Ασάντα (2η)
3η Ναγκάσου (4η), αρκετά καλή μου φάνηκε και περιμένω πολλά στο μέλλον
4η Λεπίστο (6η)
5η Μίκι Άντο (5η), ίσως την αδικώ αλλά με απογοήτευσε
6η Φλατ (7η)
7η Ροσέτ (3η)
πάντως πρέπει να πω ότι ούτε στο γυναικείο καλλιτεχνικό πατινάζ με ικανοποιεί ιδιαίτερα το επίπεδο σε σχέση με το παρελθόν και γι’ αυτό σίγουρα φταίνε οι Ευρωπαίες..

τί εντυπώσεις σας έμειναν αν φυσικά είδατε κάποιον από τους αγώνες;
το παγκόσμιο πώς το βλέπετε;
morrison
Εξαιρετικη παρουσιαση Sarounas! 41.gif
Τοσο αναλυτικη περιγραφη για αγωνες πατιναζ δεν εχω διαβασει ποτε και πουθενα...

Δεν ειδα τους αγωνες αλλα απ'τα γραφομενα σου μου κανει εντυπωση η ηττα του Πλουσενκο.Και παλιοτερα εχανε καποια αλματα αλλα το καλλιτεχνικο μερος και η εκφραστικοτητα που εχει εφταναν να του δωσουν το χρυσο και ευκολα.

Επισης παρα την κακη απ'οτι λες μεταδοση της ΕΡΤ θα ελεγα οτι γενικοτερα θα πρεπει να την ευχαριστουμε για τις μεταδοσεις της ολα αυτα τα χρονια.Χωρις την ΕΡΤ και τον Αλεξη Κωσταλα δεν θα ξεραμε καν τι ειναι καλλιτεχνικο πατιναζ.Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι δικαιουται να κοβει αγωνες στη μεση αλλα ενταξει...

sarounas
QUOTE(john morisson @ Mar 23 2010, 19:53 ) *
Εξαιρετικη παρουσιαση Sarounas! 41.gif
Τοσο αναλυτικη περιγραφη για αγωνες πατιναζ δεν εχω διαβασει ποτε και πουθενα...

Δεν ειδα τους αγωνες αλλα απ'τα γραφομενα σου μου κανει εντυπωση η ηττα του Πλουσενκο.Και παλιοτερα εχανε καποια αλματα αλλα το καλλιτεχνικο μερος και η εκφραστικοτητα που εχει εφταναν να του δωσουν το χρυσο και ευκολα.

Επισης παρα την κακη απ'οτι λες μεταδοση της ΕΡΤ θα ελεγα οτι γενικοτερα θα πρεπει να την ευχαριστουμε για τις μεταδοσεις της ολα αυτα τα χρονια.Χωρις την ΕΡΤ και τον Αλεξη Κωσταλα δεν θα ξεραμε καν τι ειναι καλλιτεχνικο πατιναζ.Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι δικαιουται να κοβει αγωνες στη μεση αλλα ενταξει...

να ‘σαι καλά φίλε smile.gif
περισσότερο προσωπική μου ανάγκη ήταν ότι άνοιξα θέμα σχετικό με το καλλιτεχνικό πατινάζ. Αν και ήμουν λίγο διστακτικός το έκανα σκεπτόμενος «που ξέρεις, μπορεί να βλέπουν και άλλοι» χωρίς όμως να πιστεύω ότι θα βρει ανταπόκριση….
συνήθως έβλεπα για πολλά χρόνια τους αγώνες με μία φίλη μου που όμως χώρισαν οι δρόμοι μας εδώ και δύο χρόνια και δεν είχα κάποιον για να τα λέμε sad.gif

Δεν μπορώ να εισέλθω σε λεπτομέρειες που έχουν σχέση με το παρασκήνιο καθώς είμαι ένας απλός φίλαθλος, από αυτά που έχω καταλάβει ένα είναι σίγουρο,
ότι έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος βαθμολόγησης και αν θέλουμε να καταλαβαίνουμε το αποτέλεσμα πρέπει να μάθουμε να βλέπουμε με διαφορετικό μάτι τους αγώνες απ’ ότι στο παρελθόν και να ξέρουμε ότι πριμοδοτείτε περισσότερο το αθλητικό από το καλλιτεχνικό, χορευτικό, ανάλαφρο ή αέρινο στιλ. Για μένα όλη η ουσία του αθλήματος βρίσκεται στο δεύτερο στιλ.
Πάντως ακόμη και με το νέο σύστημα οι ειδικοί του αγωνίσματος (προπονητές, αναλυτές) υποστηρίζουν ότι πρόκειται για σκάνδαλο και όχι απλώς αδικία καθώς υπήρχαν αδικαιολόγητες διαφορές στις βαθμολογίες των δύο πρώτων με ευνοημένο τον Αμερικανό.

Για τα χάλια της ΕΡΤ είμαι της άποψης ότι αν προσφέρεις κάτι, το προσφέρεις σωστά, σήμερα συγχύστηκα επειδή δεν έδειξαν την Βέρα Μπαζάροβα με τον παρτενέρ της Λαριόνοφ live αλλά εντάξει το έβαλαν έστω και σε βίντεο, αν πρέπει να ευχαριστούμε κάποιον από την ΕΡΤ αυτός είναι ο Κώστάλας και κανείς άλλος
συμφωνώ, ότι ο λόγος που έμεινα κοντά στο πατινάζ λέγεται Κωστάλας, σίγουρα έχει τον τρόπο να σε κάνει να απολαμβάνεις αυτό που βλέπεις.
θυμάμαι μια φορά που είχαμε μια κουβέντα και αστειευόμενος έλεγα ότι αν περίγραφε πατινάζ ο Βαγγέλης Ιωάννου στην θέση του Κωστάλα η περιγραφή θα ήταν κάπως έτσι
στο απλό ανδρών σε τετραπλό τόλουπ «εδώ έχουμε μια γυροβολιά από τον τάδε»
στα ζευγάρια σε κάποιο τουίστ «κοιτάξτε πώς την στροβιλίζει στον αέρα»
σε πτώση στο απλό γυναικών «κοιτάξτε πώς σέρνει το κορμί της ακουμπώντας την κοτσίδα της στον πάγο»
στον χορό στον πάγο «και ναι κυρίες και κύριοι αυτό είναι μπάλος»….
και στο κλείσιμο του προγράμματος φυσικά το πασίγνωστο δυνατό συνεχές χαχανο.
Τα παραπάνω χωρίς παρεξήγηση βέβαια απλά φανταστείτε την σκηνή….

σχετικά με το παγκόσμιο,
στις γυναίκες αναμένεται καταπληκτικός αγώνας αφού πλην της Ροσέτ συμμετέχουν όλες, στους άνδρες μετά τις απουσίες Λάισαζεκ και Λαμπιέλ ήρθε το κερασάκι στην τούρτα με την απόσυρση του Πλούσενκο όλα δείχνουν Τακαχάσι εκτός και αν ο Ζουμπέρ συνήλθε από τους κακούς αγώνες που είχε στο Βανκούβερ και το Ταλίν.
sarounas
QUOTE(john morisson @ Mar 23 2010, 19:53 ) *
μου κανει εντυπωση η ηττα του Πλουσενκο.Και παλιοτερα εχανε καποια αλματα αλλα το καλλιτεχνικο μερος και η εκφραστικοτητα που εχει εφταναν να του δωσουν το χρυσο και ευκολα.

και να εξηγήσω βέβαια γιατί θεωρώ ότι ήταν άδικο το αποτέλεσμα 68.gif

πρώτα απ’ όλα να πω ότι αν ο Ρώσος ακολουθούσε λίγο διαφορετικό πρόγραμμα σχετικά με τα άλματα πιστεύω ότι θα είχε το χρυσό στο τσεπάκι του αλλά που να ‘ξερε αυτός και ο περίγυρός του τι μπορεί να συμβεί. Βέβαια ακόμη και να ήξερε ίσως και να μην έκανε κάποια αλλαγή διότι δεν νομίζω ότι είναι από εκείνους που τους ικανοποιεί απλά ένα χρυσό μετάλλιο έστω και ολυμπιακό αντιθέτως σίγουρα τον ενδιαφέρει και το πώς θα γίνει αυτό.

Ακόμη και έτσι όμως λέγεται ότι ο Πλούσενκο έπρεπε να πάρει την νίκη και αυτό γιατί η αναλυτική βαθμολογία όλων στους ολυμπιακούς παρατέθηκε στο κοινό από το επίσημο site και φαίνονται όλα ξεκάθαρα.
έτσι έχουμε τα εξής,
στο τεχνικό κομμάτι ο Γεβγκένι πήρε μονάχα 3 πόντους παραπάνω στο άνοιγμα του προγράμματος, είναι λίγοι γιατί ο Λάισαζεκ δεν έκανε τον συνδυασμό τετραπλό-τριπλό τόλουπ (αντί για το τετραπλό έκανε 3πλό λουτς) επίσης πήρε μόλις 1 βαθμό παραπάνω για τον συνδυασμό άξελ-τόλουπ,
ο Αμερικάνος πήρε 1 πόντο παραπάνω στο άξελ, επίσης 1 στο 3πλό λουπ
το ίδιο και για το 3πλό λουτς, έκανε καλύτερο flying spin και βαθμολογήθηκε περίπου με 1 πόντο παραπάνω για circular step
το φοβερό της υπόθεσης είναι ότι ο Αμερικανός πήρε σχεδόν σε όλα αρκετά μεγάλη επιπρόσθετη βαθμολογία στην βασική αξία του κάθε στοιχείου σε αντίθεση με τον Ρώσο που πήρε φυσιολογικές βαθμολογίες.
Η πολύ μεγάλη ένσταση είναι στην βαθμολογία της παρουσίασης όπου ναι μεν
ήταν καλύτερος στην κατηγορία των βηματισμών ο Λάισαζεκ αλλά όχι και να βαθμολογηθεί σχεδόν με 8, γέλασε ο κάθε πικραμένος…..δηλαδή αν ήταν εν ενεργεία ο Γιαγκούντιν τί θα έπρεπε να του έβαζαν?

Παρασκήνια όπως είπα δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα ο προπονητής του Φρανκ Κάρολ που τον θυμάμαι από τότε που προπονούσε την Μισέλ Κουάν πρέπει να είναι πανίσχυρος και πολύ δικτυωμένος.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν και τόσο τα αποτελέσματα καθώς βγάζω πάντα δικά μου, αυτό όμως φυσικά δεν ισχύει για τους ίδιους τους αθλητές, οι οποίοι νοιάζονται και με το παραπάνω.
δυστυχώς όμως αυτό μοιάζει να είναι κακό για ολόκληρο το άθλημα που θα μείνει στάσιμο καθώς λέγεται ότι αν δεν αλλάξει ο τρόπος βαθμολόγησης θα αλλάξει ολόκληρη η φιλοσοφία του αθλήματος αφού δεν θα συμφέρει τους skaters να ρισκάρουν δύσκολα πράγματα
sarounas
μπορεί να μην κατάφερα να παρακολουθήσω τους άντρες (ελπίζω σε κάποια επανάληψη στο spor+) χθες αλλά είχα δει τα ζευγάρια προχθές

ας πω λίγα πράγματα,
όπως έχω γράψει επανειλημμένα χαίρομαι κάθε φορά να βλέπω αυτή την γοητευτική πιτσιρίκα Μπαζάροβα που ξεπετάχτηκε φέτος μαζί με τον Λαριόνοβ οι οποίοι όταν αυξήσουν την ταχύτητά τους και η Βέρα βελτιωθεί στα άλματα θα βρίσκονται στα top3 ζευγάρια παγκοσμίως. Αυτή την φορά έδωσαν ένα πολύ καλό τεχνικά σύντομο πρόγραμμα όπου ξεχώριζαν το διπλό τουίστ με έξοδο τριπλό λουτς και το τριπλό πεταχτό τόλουπ, στο ελεύθερο ενώ ξεκίνησαν πολύ καλά με τα τόλουπ, το διπλό τουίστ και το πεταχτό φλιπ και βεβαίως μία ονειρεμένη επαναφορά σε ένα λιφτ, ήρθε η πτώση της Βέρα στο άξελ για να μειώσει την συνολική βαθμολογία τους και να τους κατατάξει τελικά στην 8η θέση. Η εμφάνισή τους συνολικά νομίζω ότι κρίνεται επιτυχημένη.
Αντίθετα καθόλου δεν χαίρομαι με τα προγράμματα που δίνουν η Σεργκέγεβα με τον Γκλέμποβ με αποτέλεσμα να αποκλειστούν από το ελεύθερο αφού τερμάτισαν 18οι στο σύντομο!
τι ήταν πάλι αυτό που παρουσίασαν; μπορεί να μην είχαν πτώση αλλά τί ρεσιτάλ ασυγχρονισμού ήταν αυτό; Αφήνω εντελώς στην άκρη το ότι δεν επιχείρησαν καν ένα από τα λιφτ….

Ανεξήγητο αυτό που έγινε με το ζευγάρι Τράνκοβ και Μουχόρτοβα. Κάτι άλλο πρέπει να υπάρχει μεταξύ αυτού του ζευγαριού και των κριτών….. δεν είναι δυνατόν να παίρνουν αδικαιολόγητα μειωμένες βαθμολογίες τόσο στο τεχνικό όσο και στο κομμάτι της παρουσίασης. Φαίνεται ότι τους κόστισε το γεγονός ότι δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλή η βασική αξία των τεχνικών προγραμμάτων τους, μοναδικό ψεγάδι το απίστευτα φθηνό λάθος του Τράνκοβ στο πεταχτό σάλχο στο ελεύθερο πρόγραμμα ενώ ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να τους αφαιρέσαν τόσους βαθμούς από τα τόλουπ ούτε πτώση να είχαν
τέλος πάντων, όπως και να’ χει ήταν το ζευγάρι που συνολικά μου άρεσε περισσότερο από όλα, δυστυχώς όμως έμεινε 4ο .

το Γερμανικό ζευγάρι έδωσε ένα μέτριο τεχνικά σύντομο πρόγραμμα αλλά κατά την γνώμη μου μακράν το καλύτερο πρόγραμμα στο ελεύθερο με πολύ ωραία λιφτ και σπιράλ, μοναδικό λάθος η απλοποίηση του αρχικού 3πλού τόλουπ σε διπλό από την Σαβτσένκο. Και η 2η θέση όμως είναι σπουδαία όσο και αν φαίνεται λίγη μετά από δύο συνεχόμενες πρωτιές.

Καβαγκούτι και Σμιρνόφ έδωσαν το καλύτερο (πάντα κατά την γνώμη μου) σύντομο πρόγραμμα με εξαιρετικά τόλουπ και εντυπωσιακό σπιράλ του θανάτου όμως στο ελεύθερο η Γιούκο αδίκησε τον παρτενέρ της που μάλλον είναι ο καλύτερος στον κόσμο έχοντας δύο πτώσεις και αν κανείς δεν μπορεί να της πει οτιδήποτε για το τετραπλό!!! πεταχτό σάλχο δεν ισχύει το ίδιο για το τριπλό πεταχτό λουπ…..

το αδικημένο στους Ολυμπιακούς (αφού έμεινε 2ο αλλά μάλλον έπρεπε να είναι 1ο) κινέζικο ζευγάρι Πανγκ Τονγκ που
έχει ίσως την καλύτερη χημεία αυτή την στιγμή παγκοσμίως, πήρε τις μεγαλύτερες βαθμολογίες τόσο στο σύντομο όσο και στο ελεύθερο υπερέχοντας από τα άλλα ζευγάρια κυρίως στο κομμάτι της παρουσίασης και ειδικότερα στην κίνηση και τους βηματισμούς τους αλλά και στο τεχνικό κομμάτι οι κριτές εντυπωσιάστηκαν –και όχι άδικα- από τα πεταχτά άλματά τους.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.