Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Στον δυσκολοτερο αγωνα...
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα αποδυτήρια > Γενικά κι αόριστα
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Alexmei
Λίγο off-topic αλλά μαρέσει που γράφατε όλοι στις Πανελλήνιες του 2006 tongue.gif
thrylos7
Καλή επιτυχία ρε Πίρσι (μιας και δεν αναμένεται ιδιαίτερη χρήση του msn αυτές τις μέρες)!

Καλά αποτελέσματα σε όλους.

QUOTE
Εχει γινει θεμα με το οτι διερευσαν θεματα στις 9.30.
Ξερει καποιος περισσοτερα;


Ήταν πρώτο θέμα σε όλες τις πρωϊνές εκπομπές, αλλά να πω την αλήθεια δε συγκράτησα τίποτα... biggrin.gif
kolossos
QUOTE
Εχει γινει θεμα με το οτι διερευσαν θεματα στις 9.30.
Ξερει καποιος περισσοτερα;


Aστειότητες... Λες και ανακάλυψαν το φεγγάρι. Όλα αυτά που λένε πάντα γινόντουσαν και πάντα θα γίνονται. Απλά πρέπει να έχουν κάτι να ασχολούνται και να βγάζουν "σκάνδαλα".
Flash
Επαναφέρω αυτό το θέμα γιατί μεταξύ αποκαιδιών και νεκρών σήμερα βγήκαν και οι βάσεις των σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πολύ θα ήθελα να μάθω κάποια καλά νέα από τα παιδιά που έδωσαν ώστε να ξεχαστώ...
Air Kef
Η αδελφη μου περασε στο Παιδαγωγικο Κρήτης..
Δν ειμαστε και πολλοι ευχαριστημενοι μιας και εγω σπουδαζω Λαρισα,ενω ειχε βγαλει γυρω στα 400 μορια πανω απο τον Βόλο..


Άρη τι εκανες;;;



Υ.Γ.: Καποιο σαιτ με τις βάσεις;
Tatubasketfan
QUOTE(Air Kef @ Aug 27 2007, 09:39 ) *
Υ.Γ.: Καποιο σαιτ με τις βάσεις;



www.megatv.com
Pierce
γαμηθηκε ο διας παιδια. για 6 μορια χανω την σχολη που ηθελα ....
Achilleas13
QUOTE(pierce21 @ Aug 27 2007, 14:42 ) *
γαμηθηκε ο διας παιδια. για 6 μορια χανω την σχολη που ηθελα ....


Αυτο ειναι το χειροτερο που μπορει να παθει καθε υποψηφιος λογω του κωλοσυστηματος.Τι να πω???Καμια αλλη σχολη δεν εχει στο νου????
Gravedigger
QUOTE(pierce21 @ Aug 27 2007, 14:42 ) *
γαμηθηκε ο διας παιδια. για 6 μορια χανω την σχολη που ηθελα ....

Όχι ρε συ...Τι μαλακία είναι αυτό...Κρίμα...Χίλιες φορές να μείνεις έξω για 1000 μόρια παρά για 6...Πάντως από ότι είδα ανέβηκαν αρκετά οι βάσεις.
man10
QUOTE(pierce21 @ Aug 27 2007, 11:42 ) *
γαμηθηκε ο διας παιδια. για 6 μορια χανω την σχολη που ηθελα ....

Που περασες???
Πω,εγω αμα εχανα την σχολη που ηθελα για 6 μορια,θα εκανα στανταρ καμια τρελα...Ειδικα αν την ηθελα πολυ...
Παντως να ξερεις οτι σε οποια σχολη και να περασεις τωρα,δεν ξερεις πως θα εξελιχθουν τα πραγατα μετα απο χρονια...Μπορει δλδ η σχολη που περασες τωρα,να ειναι χιλιες φορες καλυτερη για το μελλον σου...



Ασχετο,αλλα σκεφτομουν οτι σιγουρα τωρα το να γινει κανεις πυροσβεστης ειναι μια καλη επιολογη,αφου μετα απο τα τελευταια γεγονοτα και τις μεγαλες ελλειψεις σε προσωπικο που διαπιστωθηκαν,θα προχωρησουν σε πολλες προσληψεις...
apkat
Αρη δε τρεχει τιποτα.Απο οτι μου χεις πει εχεις επιλογες και μετα απο αυτο οποτε ενταξει μην τρελενεσαι..Σιγουρα σου τη δινει ο τροπος αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα κανεις κατι καλο..

Κεφ συγχαρητηρια στην αδερφη σου.Ειναι καλο το πανεπιστημιο Κρητης.
eftychia
Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που περασαν! (Κεφ ειδικα και στην αδερφουλα σου)
B for Basketball
QUOTE(pierce21 @ Aug 27 2007, 11:42 ) *
γαμηθηκε ο διας παιδια. για 6 μορια χανω την σχολη που ηθελα ....

κριμα κ αδικο ρε φιλε....!!!
Pierce
QUOTE
Εσφαλμένα στοιχεία έστειλε στο υπουργείο Παιδείας ο β' κλάδος εκπαίδευσης του ΓΕΕΘΑ, ο οποίος είναι αρμόδιος για την έκδοση των αποτελεσμάτων των υποψηφίων για τις στρατιωτικές σχολές ως προς τα ψυχομετρικά τεστ και τις δοκιμασίες ικανότητας, με αποτέλεσμα να άγνωστος αριθμός υποψηφίων για στρατιωτικές σχολές να μην γνωρίζει ακόμη σε ποια σχολή περνάει.

Όπως αναφέρουν Τα Νέα την Τρίτη, το «μηχανογραφικό σφάλμα», σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Δευτέρας το ΓΕΕΘΑ, με την οποία εκφράζει τη λύπη του, αφορά ειδικά τη Σχολή Ευελπίδων, αλλά δεν είναι γνωστός ο αριθμός των υποψηφίων που επηρεάστηκε.

Όπως είναι ευνόητο, το απίστευτο αυτό γεγονός μπορεί να προκαλέσει από μικρή έως μεγάλη καραμπόλα στις βάσεις και στα ονόματα επιτυχόντων όλων των σχολών και όχι μόνο των στρατιωτικών, εφόσον μερικοί υποψήφιοι που εξαιτίας του λάθους δεν πέρασαν στη στρατιωτική σχολή της πρώτης τους προτίμησης, ενδέχεται να πέρασαν σε σχολή επόμενης προτίμησής τους, καταλαμβάνοντας έτσι μια θέση που ανήκε σε άλλον υποψήφιο, ο οποίος με τη σειρά του μπορεί να έχει περάσει αλλού, κ.ο.κ.

Τη Δευτέρα, το υπουργείο Παιδείας που δέχθηκε καταιγισμό ενστάσεων από υποψηφίους για το λάθος, έστειλε κατεπείγον σήμα στο ΓΕΕΘΑ να επανελέγξει τα στοιχεία και να αποστείλει αμέσως τα σωστά, προκειμένου να επανεκδοθούν τα αποτελέσματα και να τοποθετηθούν οι υποψήφιοι στις πραγματικές τους προτιμήσεις.
www.in.gr


συγχαρητηρια.παιζετε με την ψυχικη υγεια μας. ευγε!

ΥΓ: την σχολη την περναγα 631 μορια και ανεβηκε ....637
man10
Βασικα γενικα οι βασεις ανεβηκαν παρα μα παρα πολυ φετος και αυτο ηταν κατι το φυσιολογικο αν σκεφτουμε πως οι εξετασεις ηταν αρκετα πιο ευκολες απο τις προηγουμενες χρονιες...
dizzy_fingers
Πού περνάς Πίρσι???
Jimar
λοιπον , εμειναν ακομα 4 μερες και αρχιζουμε....

τελικα οχι μονο δεν ηταν τοσο τραγικα τα πραγματα οσο τα περιμενα φετος (οσο μας ειχαν προετοιμασει αυτα που ακουγονταν) ,αλλα ειχε και πλακα , ηταν κατι διαφορετικο απο αλλες χρονιες.

ειχα παρα πολυ αγχος φεβρουαριο - μαρτιο , τωρα μετα τις επαναληψεις και λιγο λιωσιμο με την βιολογια (ειμαι θετικη) αισθανομαι αρκετα ετοιμος.

ποιοι αλλοι δινουν , για που ?

Ξερω για το βλημα τον losers can win παει για αλητης-ρουφιανος , και ο msg αν και μετριος tongue.gif για ηλεκτρολογος μηχανικος

εγω δεν εχω αποφασισει οριστικα αλλα εχουμε χρονο μωρε... icon_drunk.gif
μαλλον φαρμακευτικη ομως


καλη επιτυχια σε ολους smiley.gif

υγ. να ρωτησω , ξερει κανεις ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα? ακουσα τελος ιουνιου αλλα ποτε περιπου?
Pierce
ακομα δεν αρχισες ρε, για τα αποτελεσματα νοιαζεσαι;
Η εμπειρια μου (ειναι μεγαλη πλεον tongue.gif ) λεει οτι βγαινουν πριν απο τα σχεδια τα αποτελεσματα παντως
ΥΓ: καλη μας επιτυχια(κοινως θα με φατε στην μαπα ρεμαλια στο Ψυχικο και εγω θα σας μεταδωσω λιγη απο την σοφια μου tongue.gif )
Μετα την περσινή τρελη ηττα , που εμεινα εξω για 7 μορια απο την ΑΣΟΕΕ ,ευελπιστω σε καλυτερη τυχη φετος
Jimar
QUOTE
ακομα δεν αρχισες ρε, για τα αποτελεσματα νοιαζεσαι;


θελω να δω ποτε θα φυγω διακοπες icon_drunk.gif
δεν θα εφευγα πριν τα σχεδια ,οποτε αφου βγαινουν πριν, ολα καλα !

QUOTE
Μετα την περσινή τρελη ηττα , που εμεινα εξω για 7 μορια απο την ΑΣΟΕΕ ,ευελπιστω σε καλυτερη τυχη φετος


ποπο γκαντεμια , 7 μορια πρεπει να ειναι λιγοτερο απο 1 στα 100 σε οποιοδηποτε μαθημα ε ...

αντε καλη τυχη φετος , θα τα πουμε και απο κοντα λοιπον smile.gif
Xaroumenos loukoumas
Καλή επιτυχία παιδιά, και χωρίς άγχος το σημαντικότερο!! smile.gif
Ελπίζω να διαβάσατε καλά, όλη τη χρονιά, αλλά όχι υπερβολικά, για να ειστε ξεκουραστοι τώρα wink.gif

Ελπίζω να περάσει κανείς στη σχολή μου, να πάρει και τηλεπικοινωνίες κατεύθυνση, και να του δώσω καμιά διπλωματική μετά 19.gif 19.gif 19.gif

Καλή επιτυχία και πάλι smile.gif
Rondo
Καλή τύχη σε όσα παιδιά δίνουν πανελλήνιες και από εμένα...Πάντως να ξέρετε ότι όποιο και να είναι το αποτέλεσμα των εξετάσεων η ζωή αρχίζει έτσι κι αλλιώς μετά από αυτές...Είτε είναι θετικό είτε αρνητικό...Καλό κουράγιο σε όλους τους υποψήφιους...
losers can win
QUOTE(Jimar @ May 16 2008, 00:13 ) *
λοιπον , εμειναν ακομα 4 μερες και αρχιζουμε....

τελικα οχι μονο δεν ηταν τοσο τραγικα τα πραγματα οσο τα περιμενα φετος (οσο μας ειχαν προετοιμασει αυτα που ακουγονταν) ,αλλα ειχε και πλακα , ηταν κατι διαφορετικο απο αλλες χρονιες.

ειχα παρα πολυ αγχος φεβρουαριο - μαρτιο , τωρα μετα τις επαναληψεις και λιγο λιωσιμο με την βιολογια (ειμαι θετικη) αισθανομαι αρκετα ετοιμος.

ποιοι αλλοι δινουν , για που ?

Ξερω για το βλημα τον losers can win παει για αλητης-ρουφιανος , και ο msg αν και μετριος tongue.gif για ηλεκτρολογος μηχανικος

εγω δεν εχω αποφασισει οριστικα αλλα εχουμε χρονο μωρε... icon_drunk.gif
μαλλον φαρμακευτικη ομως
καλη επιτυχια σε ολους smiley.gif

υγ. να ρωτησω , ξερει κανεις ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα? ακουσα τελος ιουνιου αλλα ποτε περιπου?


Oταν θα γίνω αλήτης-ρουφιανος-δημοσιογραφος θα με παρακαλάς γονατιστός για μια διαφήμιση του φαρμακείου σου 19.gif 19.gif
Κατα τα άλλα, πάμε χαλαρά για το τέλος μιας χρονιάς που ήταν μια χαρά ότι και να διαδιδούν τα διαφορα φροντιστήρι-ευρωφονιάδες.
Καλή επιτυχία μας...

υ.γ. pierce, νόμιζα ότι είχες περάσει πέρυσι blink.gif blink.gif
σε έφαγε το moderating μου φάινεται biggrin.gif biggrin.gif
captain charisma
καλη επιτυχια σε οσους δινουν πανελληνιες!
Jimar
τελικα επεσε η παραδοση στην εκθεση

σχετικα ευκολα θεματα... μονο η περιληψη ηταν καπως πιο απαιτητικη

εγω εκτος απο μια παραληψη που μαλλον εχω κανει στην εκθεση πιστευω καλα τα εχω παει


παμε για 100 στα μαθηματικα γενικης τωρα!!
Tatubasketfan
μας ξέσκισαν κυριολεκτικά στα μαθηματικά κατεύθυνσης σήμερα...εκεί που ελπίζαμε για ενα 18αρι, τώρα περιμένω ενα 13αρι-14αρι....κρίμα...
Jimar
εγω πιστευα ως πριν λιγο πως ειχα γραψει αριστα , αλλα τωρα που ξανακοιτω το 4γ εχω κανει λαθος και συμπτωματικα βγαινει το οριο κανονικα. απο εκεινο το σημειο και μετα ομως το εχω σωστο, αρα λογικα θα μου κοψει 5-6 απο τις 10 μοναδες το πολυ. γυρω στο 90-95 λοιπον...

το ξεχναμε ομως και παμε για βιολογια
Rondo
QUOTE(Tatubasketfan @ May 24 2008, 20:09 ) *
μας ξέσκισαν κυριολεκτικά στα μαθηματικά κατεύθυνσης σήμερα...εκεί που ελπίζαμε για ενα 18αρι, τώρα περιμένω ενα 13αρι-14αρι....κρίμα...

Κατάλαβα τι θα γράψανε οι υπόλοιποι αν εσύ πας για 13-14...Δεν πειράζει υπάρχουν άλλα τρία μαθήματα, μια χαρά θα τα πας!!!
NBAer
Ρε σεις! Τι δυσκολα και πανδυσκολα λετε για τα θεματα των Μαθηματικων κατευθυνσης? blink.gif blink.gif

Ατομο(6 χρονια μικροτερος απο μενα) που απο μικρο γνωριζω οτι ηταν κορυφαιος στα Μαθηματικα(μιλαμε 20αρια και 20αρια και 20αρια)εδωσε τωρα και λεει καπου 13-15. Κοριτσι που γνωριζω, κορυφαια και σημαιοφορος με 19.8 γενικο μια απο τα ιδια. Καπου στο 15 λεει. 5-6 αλλοι που εχω μιλησει μια απο τα ιδια. Πολυ μα πολυ δυσκολα. Ετσι ρε ειναι τα δυσκολα?
Το 4ο θεμα λεει ηταν φοβερα δυσκολο!! Ρε! Το 4ο θεμα ηταν το πιο ευκολο τωρα που τα ειδα. blink.gif Ρε μιλαμε για πολυ ευκολο και ΔΕΝ κανω πλακα!
Το 3ο ηταν λιγο μπελας στις πραξεις αν και ευκολα λυνοταν και αυτο αν κανεις πραξεις γρηγορα(παροτι για να λυθει σωστα και οχι με τον μη πληρη τρoπο(=λαθος) που ειδα οτι εδωσαν στο IN.gr, θελει καποια αρκετη διαδικασια και δυσκολια παραπανω) τοτε δεν υπαρχει προβλημα....

Νομιζω οτι οι απαιτησεις απο τους σημερινους μαθητες και ο βαθμος δυσκολιας, απο τον καιρο που εδινα εγω (με δεσμες), εχουν ελαττωθει παρα πολυ, και το ευκολο το δικο μας το θεωρουν δυσκολο τωρα. Που να εβλεπαν τι ασκησεις λυναμε εμεις! Θα το θεωρουσαν(θεωρουσατε tongue.gif) αδιανοητο και οτι μονο ο Gauss θα μπορουσε να τις λυσει.... 68.gif 68.gif
Flash
Βρε καλέ μου ΝΒΑερ, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Αν εσένα έπρεπε να σε τοποθετήσουν μια κατανομή των μαθηματικών ικανοτήτων ενός πληθυσμού θα ήσουν at the far end of the right tail να ουμε tongue.gif

Τέλος πάντων, το σημαντικότερο παιδιά είναι ότι ανέκαθεν οι Πανελλήνιες δεν ήταν ένα απόλυτο αλλά ένα σχετικό μέγεθος. Δηλαδή δεν χρειάζεται να γράψεις καλά, αλλά απλά καλύτερα από τους άλλους. Όπως παλιά με τις δέσμες όντως όλοι παραδέχονταν ότι από άποψη δυσκολίας τα θέματα ήταν εν γένει μακράν ανώτερα οπότε και οι βάσεις μικρότερες ή αντίστοιχα θυμηθείτε (αν και πολλοί από σας παίζατε ακόμα με κούκλες και τρανσφορμερς τότε tongue.gif ) τον πρώτο χρόνο μετά τις δέσμες όπου τα θέματα ήταν πανεύκολο και παιδιά με 19.5 έμεναν έξω από τις Ιατρικές ας πούμε.

Οπότε μην ξεχνάτε ότι δεν "ξέσκισαν" μόνο εσάς αλλά και όλους τους άλλους μαζί και αντίστοιχα στα εύκολα θέματα δεν χαιδεύουν μόνο εσάς αλλά και όλλους τους άλλους μαζί. smile.gif
NBAholic
NBAer, μπορεί να μη θυμάμαι καλά, αλλά δεν είσαι λίγο πιο νέος από όσους έδωσαν δέσμες; Ή ανήκες στην τελευταία χρονιά των δεσμών; Νομίζω ότι για τους γεννηθέντες από Απρίλιο του '82 και έπειτα δεν ίσχυαν.
Με άριστα το 100 δίνατε, σωστά (κι όχι το 80);
NBAer
QUOTE(Flash @ May 27 2008, 14:17 ) *
Βρε καλέ μου ΝΒΑερ, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

Δεν κρινω εξ ιδιων τα αλλοτρια. Κρινω τον βαθμο δυσκολιας του τωρα με το βαθμο δυσκολιας του τότε, το οποιο τοτε δεν ηταν και τοσο παλια.


QUOTE
Τέλος πάντων, το σημαντικότερο παιδιά είναι ότι ανέκαθεν οι Πανελλήνιες δεν ήταν ένα απόλυτο αλλά ένα σχετικό μέγεθος.

Ολα ειναι σχετικα! Οποτε πως θα μπορουσε να ειναι ενα απολυτο μεγεθος? biggrin.gif Πες ενα παραδειγμα. blech.gif

Οι πανελληνιες βασικα εξεταζουν τις γνωσεις και την μνημη των παιδιων ανα ενα χρονικο διαστημα.
Δεν αρκει να εχεις φοβερες γνωσεις και ικανοτητες στο να λυνεις πχ ασκησεις. Πρεπει και να μπορεις να το κανεις γρηγορα!

Οι πανελληνιες για μενα ειναι μια τραγωδια και μιση. Θα επρεπε να αντικατασταθουν απο 10 πχ διαγωνισματα(οχι εντος σχολειου, αλλα με διαδικασια ομοια με αυτη των τωρινων πανελληνιων), τριωρα και αυτα, οπου η δομη και τα θεματα να ειναι σαν αυτα των τωρινων πανελληνιων, και τα 10 αυτα διαγωνισματα να γινουν 3 καθε μηνα πχ απο Μαρτιο ως Μαιο με του Μαιου να καλυπτουν ολη την υλη.

Και οχι να αγχωνουν τα παιδια σε βαθμο τραγικο και απο ενα 3ωρο να εξαρταται(οπως το εχουν δημιουργησει τωρα ή καλυτερα οπως θελουν να το περασουν, οπως περασαν δηλαδη αυτη την νοοτροπια) η μελλοντικη ενασχοληση τους....


QUOTE
Οπότε μην ξεχνάτε ότι δεν "ξέσκισαν" μόνο εσάς αλλά και όλους τους άλλους μαζί και αντίστοιχα στα εύκολα θέματα δεν χαιδεύουν μόνο εσάς αλλά και όλλους τους άλλους μαζί. smile.gif

Δεν ειναι ακριβως ετσι.
•Αν βαλουν τραγικα δυσκολα θεματα τοτε ουτε οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, ουτε οι μεσαιοι, ουτε οι κακοι. Οποτε εξισωνονται ολοι οι προαναφερθεντες.
•Αν βαλουν δυσκολα θεματα τοτε οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, μερικοι μεσαιοι θα τα λυσουν ενω οι κακοι μαθητες δεν θα τα λυσουν. Οποτε εχουμε μια πιο αξιοκρατικη συμπεριφορα.
•Αν βαλουν ευκολα θεματα τοτε και οι καλοι μαθητες αλλα και οι μεσαιοι μαθητες θα τα λυσουν. Οποτε εξισωνονται οι μεσαιοι με τους καλους μαθητες, πραγμα κακο προφανως.
•Αν βαλουν πολυ ευκολα θεματα τοτε και οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, και οι μεσαιοι, αλλα και μερικοι κακοι θα τα λυσουν. Οποτε εξισωνονται ολοι οι προαναφερθεντες και παλι.


QUOTE(NBAholic @ May 27 2008, 14:26 ) *
NBAer, μπορεί να μη θυμάμαι καλά, αλλά δεν είσαι λίγο πιο νέος από όσους έδωσαν δέσμες; Ή ανήκες στην τελευταία χρονιά των δεσμών; Νομίζω ότι για τους γεννηθέντες από Μάιο του '82 και έπειτα δεν ίσχυαν.
Με άριστα το 100 δίνατε, σωστά (κι όχι το 80);

Ανηκω στην τελευταια χρονια.... biggrin.gif

Με αριστα το 160 διναμε. blink.gif
Εγω και αλλοι 2 επιασαν 160 στα Μαθηματικα απο οτι θυμαμαι (πανελλαδικως εννοειται). cool.gif
Ειχα επισης 160 χημεια και 122(=15.25) Φυσικη και 85(=10.6) εκθεση. rolleyes.gif
Φυσικη θα επαιρνα και εκει 20 αλλα τα ζωα βαλανε (σχεδον) εκτος υλης θεμα. Βαλανε ασκηση(ολο το 4ο θεμα) που παρομοια της δεν ειχε το βιβλιο της φυσικης shot.gif και ετσι εχασα 5 μοναδες....
Jimar
QUOTE(NBAer @ May 27 2008, 05:56 ) *
Ρε σεις! Τι δυσκολα και πανδυσκολα λετε για τα θεματα των Μαθηματικων κατευθυνσης?

Ατομο(6 χρονια μικροτερος απο μενα) που απο μικρο γνωριζω οτι ηταν κορυφαιος στα Μαθηματικα(μιλαμε 20αρια και 20αρια και 20αρια)εδωσε τωρα και λεει καπου 13-15. Κοριτσι που γνωριζω, κορυφαια και σημαιοφορος με 19.8 γενικο μια απο τα ιδια. Καπου στο 15 λεει. 5-6 αλλοι που εχω μιλησει μια απο τα ιδια. Πολυ μα πολυ δυσκολα. Ετσι ρε ειναι τα δυσκολα?
Το 4ο θεμα λεει ηταν φοβερα δυσκολο!! Ρε! Το 4ο θεμα ηταν το πιο ευκολο τωρα που τα ειδα. blink.gif Ρε μιλαμε για πολυ ευκολο και ΔΕΝ κανω πλακα!
Το 3ο ηταν λιγο μπελας στις πραξεις αν και ευκολα λυνοταν και αυτο αν κανεις πραξεις γρηγορα(παροτι για να λυθει σωστα και οχι με τον μη πληρη τρoπο(=λαθος) που ειδα οτι εδωσαν στο IN.gr, θελει καποια αρκετη διαδικασια και δυσκολια παραπανω) τοτε δεν υπαρχει προβλημα....

Νομιζω οτι οι απαιτησεις απο τους σημερινους μαθητες και ο βαθμος δυσκολιας, απο τον καιρο που εδινα εγω (με δεσμες), εχουν ελαττωθει παρα πολυ, και το ευκολο το δικο μας το θεωρουν δυσκολο τωρα. Που να εβλεπαν τι ασκησεις λυναμε εμεις! Θα το θεωρουσαν(θεωρουσατε tongue.gif) αδιανοητο και οτι μονο ο Gauss θα μπορουσε να τις λυσει.... 68.gif 68.gif


σιγα! ηρεμησε εσυ....

προφανως δεν εχεις δει τα θεματα των προηγουμενων χρονων 2000-2007 , τα οποια ηταν συγκριτικα αρκετα πιο ευκολα ,αλλιως δεν θα ησουν τοσο εκπληκτος για την αγανακτιση απεναντι στα φετινα.
το 4ο ηταν το πιο ευκολο?? το 4α η το 4γ συκρινονται με καποιους γεωμετρικους τοπους η ενα συνολο τιμων??


δεν λεω οτι ηταν απιστευτης δυσκολιας αυτα που γραψαμε αλλα και οι περισσοτερες ασκησεις που εχω κανει και λενε δεσμες απο κατω , δεν συγκρινονται με αυτα, λογικα εσυ μιλας για αλλες πιο δυσκολες.

προβλεπω παντως 70-80% κατω απο την βαση.
NBAer
QUOTE(Jimar @ May 27 2008, 15:03 ) *
προφανως δεν εχεις δει τα θεματα των προηγουμενων χρονων 2000-2007 , τα οποια ηταν συγκριτικα αρκετα πιο ευκολα ,αλλιως δεν θα ησουν τοσο εκπληκτος για την αγανακτιση απεναντι στα φετινα.

Συγκριτικα ισως ναι να ηταν πιο δυσκολα φετος. Απλα λεω οτι το επιπεδο που θα επρεπε να ειστε, να σας εχουν δημιουργησει δηλαδη(καθηγητες/σχολειο + φροντιστηρια) θα επρεπε να ειναι τετοιο ωστε να μην σας φαινονται δυσκολα αυτα.
Γιατι στο περι ου ο λογος 4ο θεμα:
το α) ερωτημα ειναι για γελια. Συμφωνεις?
το β) ερωτημα ειναι ακομη πιο για γελια αφου ειναι σαν απλη θεωρια. Συμφωνεις?
το γ) ερωτημα μια απλη εφαρμογη του κανονα De'L'Hospital(ή πως διαολο λεγεται αυτος) ειναι και 2-3 ολοκληρωσεις απλες!
Ποια η δυσκολια?
Οσο για το να δειχτει αν ειναι "1-1" ε, εεεε ενταξει τι να λεμε.....


QUOTE
το 4ο ηταν το πιο ευκολο?? το 4α η το 4γ συκρινονται με καποιους γεωμετρικους τοπους η ενα συνολο τιμων??

Και τι ηθελες να σας βαλουν να βρειτε ενα συνολο τιμων? tongue.gif
tom
QUOTE(NBAer @ May 27 2008, 15:01 ) *
Και οχι να αγχωνουν τα παιδια σε βαθμο τραγικο και απο ενα 3ωρο να εξαρταται(οπως το εχουν δημιουργησει τωρα ή καλυτερα οπως θελουν να το περασουν, οπως περασαν δηλαδη αυτη την νοοτροπια) η μελλοντικη ενασχοληση τους....


το θέμα είναι ότι πρέπει να μπορείς να λειτουργήσεις και υπό πίεση. αν γίνεις πχ. χειρούργος και έχει επιπλοκές ο ασθενής στην εγχείρηση, τότε αν δεν έχεις μάθει ποτέ να αντιδράς υπό πίεση,τι θα κάνεις? θα παρατήσεις τον ασθενή ετοιμοθάνατο και θα πεις "α εμάς οι εξετάσεις μας ήταν με τραγουδάκια,χαρά και λουλουδάκια και δεν μπορώ να δουλεύω υπό πίεση"? tongue.gif τώρα δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι οι πανελλήνιες ο τρόπος που θα διδάξει το εκπαιδευτικό σύστημα την λειτουργία υπό πίεση, αλλά από την αλλή οι πανελλήνιες πάντα θα έχουν φοβερό άγχος. ακόμα κι αν περνάς αυτομάτως στο πανεπιστήμιο αν σου μετρήσουν το ύψος και απλώς πρέπει να σε βρουν ψηλότερο από 1 μέτρο,πάλι θα έχεις άγχος και φόβο μήπως πάει κάτι στραβά ή μήπως γίνει λάθος στη μέτρηση tongue.gif


QUOTE(NBAer @ May 27 2008, 15:01 ) *
Δεν ειναι ακριβως ετσι.
•Αν βαλουν τραγικα δυσκολα θεματα τοτε ουτε οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, ουτε οι μεσαιοι, ουτε οι κακοι. Οποτε εξισωνονται ολοι οι προαναφερθεντες.
•Αν βαλουν δυσκολα θεματα τοτε οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, μερικοι μεσαιοι θα τα λυσουν ενω οι κακοι μαθητες δεν θα τα λυσουν. Οποτε εχουμε μια πιο αξιοκρατικη συμπεριφορα.
•Αν βαλουν ευκολα θεματα τοτε και οι καλοι μαθητες αλλα και οι μεσαιοι μαθητες θα τα λυσουν. Οποτε εξισωνονται οι μεσαιοι με τους καλους μαθητες, πραγμα κακο προφανως.
•Αν βαλουν πολυ ευκολα θεματα τοτε και οι καλοι μαθητες θα τα λυσουν, και οι μεσαιοι, αλλα και μερικοι κακοι θα τα λυσουν. Οποτε εξισωνονται ολοι οι προαναφερθεντες και παλι.


σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. το λαϊκιστικό είναι να μπαίνουν εύκολα θέματα για να γράφουν καλά οι πολλοί (συνήθως μέτριοι), έτσι όμως θάβονται οι καλοί. αν μπουν δύσκολα, αλλά όχι τραγικά δύσκολα, τότε ξεχωρίζουν οι καλύτεροι από τους μέτριους και οι μέτριοι από τους κακούς
Jimar
QUOTE
Και τι ηθελες να σας βαλουν να βρειτε ενα συνολο τιμων?


το τριτο θεμα ουσιαστικα αυτο ηταν. biggrin.gif μονο το 3δ ηταν κατι διαφορετικο αλλα λυνοταν κι αυτο γρηγορα αφου φαινοταν απο μακρια τι ηθελε .

QUOTE
Γιατι στο περι ου ο λογος 4ο θεμα:
το α) ερωτημα ειναι για γελια. Συμφωνεις?
το β) ερωτημα ειναι ακομη πιο για γελια αφου ειναι σαν απλη θεωρια. Συμφωνεις?
το γ) ερωτημα μια απλη εφαρμογη του κανονα De'L'Hospital(ή πως διαολο λεγεται αυτος) ειναι και 2-3 ολοκληρωσεις απλες!
Ποια η δυσκολια?
Οσο για το να δειχτει αν ειναι "1-1" ε, εεεε ενταξει τι να λεμε.....


το α δεν το λες γελοιο, πρεπει να εχεις καταλαβει αρκετα καλα την θεωρια, αλλα και να σου ερθει η φλασια εκεινη την στιγμη. ισως αν την εκανα μονος στο σπιτι να μου φαινοταν πιο ευκολη. εκει ομως δυσκολευτηκα.(μου βγηκε παντως laugh.gif )

το β συμφωνω , αφου ειναι ασκηση του σχολικου , και ειναι απλα ενα θεσιμο ... (ασχετο αν εκανα κανα 20λεπτο να το βρω...)

το γ (ι) οχι και απλη εφαρμογη δελ χοσπιταλ, ειναι λιγο ιδιαιτερο , (εγω εκανα λαθος παραγωγιση angry_red.gif αλλα το οριο βγηκε g'' )
Flash
QUOTE
Δεν κρινω εξ ιδιων τα αλλοτρια. Κρινω τον βαθμο δυσκολιας του τωρα με το βαθμο δυσκολιας του τότε, το οποιο τοτε δεν ηταν και τοσο παλια.


Όχι ακριβώς. Έβγαλες σουπερ ντουπερ υπερπανευκολα τα θέματα και ασύγκριτα ευκολότερα από των δεσμών κάτι που δεν είναι το βρίσκω ακριβές συμπέρασμα και για αυτό πιστεύω ότι στο να βγάλεις ένα τέτοιο συμπέρασμα σε επηρρέασε ή ανώτερη μαθηματική σου ικανότητα. Προφανώς για το μέσο μαθητή μαθηματικών (είτε του τότε είτε του τωρα) δεν ισχύουν αυτά που λες στο βαθμό που περιγράφεις. Όντως τα θέματα ήταν σαφώς πιο δύσκολα με τις δέσμες (και μαλλον ο Jimar έχει λύσει τις σχετικά εύκολες ασκήσεις των δεσμών) αλλά όχι και ... "σιγα τα δύσκολα, οι πιο εύκολες, κλπ). Άρα συγκρίνεις εξ ιδίων (δική σου ικανότητα στα μαθηματικά) τα αλλότρια (το πόσο εύκολα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ κατα τη γνώμη σου να τους φανούν τα θέματα). ΙΜΟ πάντα.

QUOTE
Ολα ειναι σχετικα! Οποτε πως θα μπορουσε να ειναι ενα απολυτο μεγεθος? Πες ενα παραδειγμα.


Η ταχύτητα του φωτός 69.gif (αν και αυτό ίσως καταρριφθεί). Σοβαρά τώρα κόλλησες σε ένα απλουστευτικό κομμάτι της διατύπωσης μου; Νομίζω είναι προφανές τι εννοώ.

QUOTE
Δεν ειναι ακριβως ετσι.

Κι όμως είναι έτσι γιατί τα θέματα είναι (σχεδόν) πάντα κλιμακωτής δυσκολίας. Οπότε τα υπόλοιπα που έγραψες είναι σωστά (και προφανώς συμφωνώ) αλλά μόνο σε θεωρητικό επίπεδο και δεν αναιρούν καθόλου αυτό που έγραψα icon_wave.gif

Jimar άλλο όταν τα λύνεις τα θέματα από το σπίτι σου και άλλο στο θρανίο την ώρα των εξετάσεων. Προσωπικά πιστεύω ότι τα θέματα σας δεν είναι τα πιο δύκολα που έχουν μπει με το "μετά τις δέσμες" σύστημα. Με των δεσμών κατα βάση σύμφωνώ με τον ΝΒΑερ αν και είναι όπως έγραψα υπερβολικός στη διατύπωση του. Ήταν όντως πολύ πιο δύσκολα σα σύνολο.
NBAer
QUOTE(Jimar @ May 27 2008, 15:21 ) *
το α δεν το λες γελοιο, πρεπει να εχεις καταλαβει αρκετα καλα την θεωρια, αλλα και να σου ερθει η φλασια εκεινη την στιγμη.

Ποια θεωρια να εχεις καταλαβει? Πως να ολοκληρωνεις ενα πολυωνυμο? Ή πως να λυνεις εξισωση 2ου(ή πρωτου βαθμου ηταν?) βαθμου? biggrin.gif

QUOTE
το β συμφωνω , αφου ειναι ασκηση του σχολικου , και ειναι απλα ενα θεσιμο ... (ασχετο αν εκανα κανα 20λεπτο να το βρω...)

το γ (ι) οχι και απλη εφαρμογη δελ χοσπιταλ, ειναι λιγο ιδιαιτερο , (εγω εκανα λαθος παραγωγιση angry_red.gif αλλα το οριο βγηκε g'' )


Το θεμα ειναι ΕΝΑ και μονο ΕΝΑ:
Οτι αν ειχες διδαχτει τα μαθηματικα οπως θα επρεπε, τετοιες ασκησεις θα τις ελυνες πολυ μα πολυ απλα.
Αν ειχες κατανοησει βαθια την μαθηματικη λογικη και επισης βαθια ολες τις εννοιες/εργαλεια των υπολοιπων μαθηματικων (πχ παραγωγοι, ολοκληρωματα, εξισωσεις, τριγωνομετρια κλπ) τοτε ολα αυτα θα ηταν σαν ενα απλο ευκολο τεστακι.

Αλλα φυσικα και δεν φταις εσυ. Φταιει το ολο συστημα "παιδειας". Στα σχολεια δεν διδασκεται η παιδεια. Δεν υπαρχει παιδεια στην Ελλαδα! Τα σχολεια και τα φροντιστηρια απλα ειναι ενα συστημα προετοιμασιας. Ενα συστημα προετοιμασιας για τις πανελληνιες εξετασεις. Τιποτα αλλο.

Εκτος του οτι βεβαια τα παιδια γυμνασιου αντιμετωπιζονται ως αμυαλα οντα και διδασκονται τα ιδια και τα ιδια πραγματα σε ολες τις 3 ταξεις. Καποιος εγκριτος καθηγητης σε μια συζητηση ειχε πει οτι την αποδειξη του οτι ο ριζα 2 ειναι αρρητος θα επρεπε να την διδασκονταν απο την 1η γυμνασιου ακομη! Το μυαλο ελεγε ενος 1ης γυμνασιου μπορει να το χειριστει αυτο.
Αλλα δυστυχως στην 1η γυμνασιου διδασκονται στο τελος του κεφαλαιου για το πως να κανουν την πραξη 1-3. shot.gif Καλα δεν μιλαμε για στοιχεια μαθηματικης λογικης. Αυτα λαμπουν δια της απουσιας τους καθ'ολη τη διαρκεια της μαθησιακης διαδικασιας εντος των ελληνικων σχολειων..... shot.gif shot.gif


QUOTE(Flash @ May 27 2008, 15:23 ) *
Jimar άλλο όταν τα λύνεις τα θέματα από το σπίτι σου και άλλο στο θρανίο την ώρα των εξετάσεων. Προσωπικά πιστεύω ότι τα θέματα σας δεν είναι τα πιο δύκολα που έχουν μπει με το "μετά τις δέσμες" σύστημα.

Σαφεστατα. Πριν 2-3 χρονια περιπου ειχαν μπει κατι αρκετα δυσκολα θεματα οπου επρεπε να σκεφτεις παραγωγικα σε πολυ μεγαλυτερο βαθος.

QUOTE
Με των δεσμών κατα βάση σύμφωνώ με τον ΝΒΑερ αν και είναι όπως έγραψα υπερβολικός στη διατύπωση του. Ήταν όντως πολύ πιο δύσκολα σα σύνολο.

Και οχι αδικως καθως εμεις διναμε 4 μονο μαθηματα εναντι 9 και τωρα 6 των σημερινων.
Απο την αλλη σημερα αμα δεν πας καλα σε ενα μπορεις με μεγαλυτερη ευκολια να αναπληρωσεις/διορθωσεις τον βαθμο σου πηγαινοντας καλα στα υπολοιπα. Ενω τοτε εμεις, αμα δεν γραφαμε καλα σε ενα τοτε "την βαφαμε!".
Rondo
QUOTE(NBAer @ May 27 2008, 15:50 ) *
Αλλα φυσικα και δεν φταις εσυ. Φταιει το ολο συστημα "παιδειας". Στα σχολεια δεν διδασκεται η παιδεια. Δεν υπαρχει παιδεια στην Ελλαδα! Τα σχολεια και τα φροντιστηρια απλα ειναι ενα συστημα προετοιμασιας. Ενα συστημα προετοιμασιας για τις πανελληνιες εξετασεις. Τιποτα αλλο.

+ άπειρο
Jimar
αυτο που εννοεις δηλαδη ειναι οτι αναλογικα με την προσπαθεια και τον χρονο που καταβαλλεται απο μαθητες και καθηγητες σε σχολεια και φροντιστηρια τα θεματα αυτα θα επρεπε να λυνονταν ευκολα.

σε αυτο συμφωνω απολυτα και γι αυτο φταιει η λαθος προσεγγιση των μαθηματων οχι μονο απο εμας αλλα και φροντιστηρια και σχολειο οπως λες. δεν υπαρχει κριτικη σκεψη, λυνεις εκατονταδες παρομοιες ασκησεις κι αν πεσει μια διαφορετικη τα χανεις....



ασχετο : βιολογια σημερα σχετικα ευκολη, αν και ξεχασα μια βλακεια στο 4ο θεμα γμτ... κατα τ'αλλα μαλλον πολυ καλα.



εκθεση που ολοι λεγαμε ευκολα ευκολα, λεει οι περισσοτεροι κυμαινονται (λαθος πρεπει να το εγραψα) στο 10-13 με πολλους κατω απο την βαση. πολλα λαθη στην περιληψη και την Β1
nikolas12
QUOTE(Jimar @ May 27 2008, 16:44 ) *
εκθεση που ολοι λεγαμε ευκολα ευκολα, λεει οι περισσοτεροι κυμαινονται (λαθος πρεπει να το εγραψα) στο 10-13 με πολλους κατω απο την βαση. πολλα λαθη στην περιληψη και την Β1


Στον Καβαφη μαλιστα ακουσα στο ραδιοφωνο μολις το 0,99% εχει γραψει 19-20.
40% εχει γραψει 10-14.
30% κατω απο τη βαση.
Και το αλλο 30% μαλλον 15-17.

Καλα σταις παραδοσεις το συζητουσα με συμμαθητη μου επεσαν κεφαλια.Μακελειο,Βατερλο οπως θελετε πεστε το.

Αντε να δω και εμενα φετος με τις δικες μου απολυτηριες εξετασεις!
jjc
ΤΕΛΟΣ

biggrin.gif
Jimar
ΤΕΛΕΙΩΣΕ !!!!!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....

ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....

ρε γμτ τωρα πια θα εχω τοσο ελευθερο χρονο που δεν θα ξερω τι να κανω.... icon_drunk.gif icon_drunk.gif

πιστευω τα πηγα αρκετα καλα, αλλα δεν παυω να εχω αρκετη αγωνια για τα αποτελεσματα...

5 μηνες διακοπες cool.gif cool.gif


να κανονισουμε κανενα μιτινγκ τωρα που ησυχασαμε
losers can win
NBAer, θα συμφωνούσα με ότι έγραφες για την παιδεία αν δεν εκλεινες με αυτό για τη ρίζα 2.
Δηλαδή εσύ νομίζεις οτι η λύση στο σύστημα παιδείας θα έρθει μόνο όταν συρρικνώσουμε την ύλη προς τα κάτω;;
Το πρόβλημα μας είναι οτι τα παιδιά μαθαινουν ''εύκολα'' πράγματα;; Τη στιγμή που στο εξωτερικό τα παιδιά φτάνουν τρίτη λυκείου και δεν έχουν ακουμπήσει ουτε τα μισά απο αυτά που κάνουν οι δικοί μας στην τρίτη λυκειου (μιγαδικους, ολοκληρώματα, παραγώγους);;;

Το σύστημα νοσεί....
Αλλά επιπλέον συρρίκνωση της ύλης μόνο νεα προβλήματα θα φερει....

Οσον αφορά τα μαθηματικά κατεύθυνσης, εγώ είμαι θεωρητική και δεν έχω άμεση γνώμη αλλά όταν γινεται τόσος ντορος δεν είναι στραβος ο γυαλός αλλα στραβά αρμενίζουμε....
Ξεχνας σε κάθε περιπτωση ότι είμαστε 18 χρονών και το μυαλό μας γυρίζει σε 1000 άλλα πράγματα πέρα από τα μαθηματα...
losers can win
θα συμφωνήσω με το jimar, ΤΕΛΟΣ και πάμε για basketforum meeting
Jabar
Καλή επιτυχία στα παιδιά από το φόρουμ που δίνουν φέτος.
Εμείς οι παλαιότεροι έχουμε μεγάλη ευθύνη, όχι μόνο για όσα συμβαίνουν στη παιδεία, αλλά γενικώτερα στην ελληνική κοινωνία.Αλλωστε πως θα μπορούσε να είναι εξαίρεση η παιδεία.
Flash
Μ 'αρέσει που το θυμήθηκες τώρα που τελείωσαν Jabar 24.gif
Jabar
QUOTE(Flash @ May 31 2008, 22:42 ) *
Μ 'αρέσει που το θυμήθηκες τώρα που τελείωσαν Jabar 24.gif

Εννοώ φίλε αποτελέσματα αν και ο γυιός μου δίνει άλλο ένα την Τρίτη.
NBAer
QUOTE(Jimar @ May 27 2008, 16:44 ) *
αυτο που εννοεις δηλαδη ειναι οτι αναλογικα με την προσπαθεια και τον χρονο που καταβαλλεται απο μαθητες και καθηγητες σε σχολεια και φροντιστηρια τα θεματα αυτα θα επρεπε να λυνονταν ευκολα.

Ναι, περιπου.
Αυτο που εννοω ακριβως ειναι οτι τα μαθηαματικα(και γενικα τα περισσοτερα μαθηματα, πχ Φυσικη και Χημεια) δεν διδασκονται με σωστο τροπο, ουτε υπαρχει η καταλληλη υλη σε αυτα στα σχολικα βιβλια. Μπορω να το αναλυσω λεπτομερως τι εννοω ακριβως και τι επρεπε να γινεται, αλλα δεν χρειαζεται νομιζω καθως το νοημα αυτου που εννοω το καταλαβες.


QUOTE
σε αυτο συμφωνω απολυτα και γι αυτο φταιει η λαθος προσεγγιση των μαθηματων οχι μονο απο εμας αλλα και φροντιστηρια και σχολειο οπως λες. δεν υπαρχει κριτικη σκεψη, λυνεις εκατονταδες παρομοιες ασκησεις κι αν πεσει μια διαφορετικη τα χανεις....

Βασικα δεν υπαρχει μαθηματικη λογικη και μαθηματικη σκεψη στους μαθητες(στο μεγαλυτερο-συντριπτικο ποσοστο εννοειται). Δεν εχουν μαθει να σκεφτονται παραγωγικα(deductive thinking) και δεν γνωριζουν ουτε καν τις στοιχειωδεις εννοιες της μαθηματικης λογικης.

Πχ εγω που στην 3η γυμνασιου καταλαβα καποια πραγματα περι των μαθηματικων, απο εκει και περα διορθωνα ΟΛΟΥΣ τους καθηγητες ΕΚΤΟΣ απο εναν(ο οποιος ηξερε Μαθηματικα!). Εβρισκα ΣΥΝΕΧΩΣ λαθη σε καθε ημερησιο μαθημα. Μιλαμε το επιπεδο ηταν μετριο. Και ημουν σε ενα σχολειο που ειχε τη φημη(το εδειχναν τα αποτελεσματα στις πανελληνιες με πολλες επιτυχιες) του καλου ποιοτικα.
Μιλαμε για λαθη μικρα εως μεγαλα(αν και στα μαθηματικα το λαθος ειναι λαθος) και πολλα! Καθε μερα. Και μερικοι οχι μονο δεν δεχονταν τις παρατηρησεις μου αλλα με αντιμετωπιζαν ως εκνευριστικο με αρκετες επιπτωσεις για μενα πολλες φορες.
Στο δε φροντιστηριο που πηγα στην 3η λυκειου(ενα απο τα 2 μεγαλυτερα της Θεσ/νικης) σε εναν φοβερο και εγκριτο καθηγητη Φυσικης, βρηκα 2 λαθη αντιμετωπισης/λυσης 2 ασκησεων(απο τις εκατονταδες που λυσαμε το ποσοστο ειναι μαλλον εξαιρετικα μικρο). Ε οταν προσπαθησα να του εξηγησω τι ειχε λαθος αυτος δεν το καταλαβε(βασικα οταν μπηκα σε λεπτομερειες δεν θελησε να με παρακολουθησει) και ειπε οτι η λυση ειναι αυτη που εγραψε και τελος. Οταν επεμεινα μονο που δεν με εβρισε! 68.gif Να τονισω οτι το λαθος αυτο το εχω δει απο τουλαχιστον 3-4 αλλους φυσικους να γινεται. sad.gif

Οταν λοιπον οι ιδιοι καθηγητες δεν ξερουν τελειως σωστα αυτο που διδασκουν, αλλα και ισως το κυριοτερο δεν δεχονται διορθωση απο καποιον μαθητη(το εχω ζησει πανω απο 80 φορες αυτο) τοτε τα αλλα ειναι περιττα....

Οσο για τις φετινες ασκησεις που βρηκατε δυσκολες:
Εγω οταν εβλεπα μια ευκολη/μετρια/δυσκολη(πχ πανελληνιων) ασκηση τοτε μεσα στα πρωτα 2-3 δευτερολεπτα απο τη στιγμη που διαβαζα ολα τα δεδομενα και την κατανοουσα(τι δινει και τι ζηταει), την ελυνα μεσα στο μυαλο μου με την εννοια οτι ηξερα ποια βηματα πρεπει να ακολουθησω για να βγει. Δεν εβρισκα αποτελεσμα ή αν θα αποδειχτει αυτο που ζητουσε να αποδειξει(αν ηταν ασκηση αποδειξης), απλα μολις εβλεπα την ασκηση, σχεδον αμεσως εβλεπα(οραματιζομουν) την διαδικασια λυσης της.
Αρκετες φορες με καποιες δυσκολες ασκησεις αυτο που αρχικα σκεφτομουν νοερα, δεν εδινε λυση. Τοτε ειχα ηδη στο μυαλο μου εναλλακτικες περιπτωσεις. Σχεδον παντα ετσι ελυνα τα παντα. Το point ποιο ειναι? Το point ειναι οτι ολα αυτα μπορουσα να τα κανω, πρωτον προφανως επειδη ειχα εφεση στην μαθηματικη σκεψη αλλα και κυριως επειδη ειχα αποκτησει μια δομη, μια συγκροτημενη μαθηματικη σκεψη και γνωριζα και τις αρχες της μαθηματικης λογικης.
Ε το 1ο δεν μπορει να το εχει ο καθενας αλλα τα 2 τελευταια μπορουν να διδαχτουν! Αλλα δεν διδασκονται.

Οποτε ασκησεις οπως αυτες των πανελληνιων 2008, τις οποιες πριν 6 χρονια θα τις ελυνα με κλειστα τα ματια, τις θεωρειτε πολλοι, δυσκολες ή αρκετα δυσκολες.


Να σου δωσω 3 ασκησεις δυσκολες μιας και εισαι φρεσκος? biggrin.gif Οπως ειπα ολες τις ασκησεις τις ελυνα πολυ ευκολα μεσα σε 10 δευτερολεπτα εως 9-10 λεπτα το πολυ. Ε! 6 ασκησεις μου ειχαν βγαλει την πιστη(και φυσικα τις εσωσα σαν ενθυμιο). Οι 3 μαλιστα(που δινω πιο κατω) ηταν μια τραγωδια και μιση.
Η 1η που δινω μου πηρε περιπου 8-9 ωρες για να την λυσω. Η 2η καμια 1-2 ωρες, ενω στην 3η παιδευομουν 2-3 μερες. Στην 3η λυκειου ολα αυτα(τωρα θα μου επαιρναν κανα χρονο, εχω πεσει πολλα επιπεδα sad.gif ).

1η(Ανεπαναληπτη!!!!):
Αν f(x) συναρτηση 2 φορες παραγωγισιμη στο διαστημα [α , α+2h], τοτε νδο υπαρχει θ που ανηκει στο (0,1) ετσι ωστε:
να ισχυει f(α) - 2·f(α+h) + f(α+2h) = h²·f''(α+2·θ·h)

2η(Φοβερη!!):






3η(Μαλλον εσεις δεν κανετε πινακες οποτε δεν εχεις ιδεα τι ειναι ενας πινακας)(ενταξει με την υλη της 3ης λυκειου που ζητειται η ασκηση να λυθει, η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα biggrin.gif ) :
•Αν Α ενας νxν πινακας με Α² = 0 τοτε νδο |Ι - Α| = |ln3 + Ι| = 1


QUOTE(losers can win @ May 31 2008, 20:03 ) *
NBAer, θα συμφωνούσα με ότι έγραφες για την παιδεία αν δεν εκλεινες με αυτό για τη ρίζα 2.
Δηλαδή εσύ νομίζεις οτι η λύση στο σύστημα παιδείας θα έρθει μόνο όταν συρρικνώσουμε την ύλη προς τα κάτω;;
Το πρόβλημα μας είναι οτι τα παιδιά μαθαινουν ''εύκολα'' πράγματα;; Τη στιγμή που στο εξωτερικό τα παιδιά φτάνουν τρίτη λυκείου και δεν έχουν ακουμπήσει ουτε τα μισά απο αυτά που κάνουν οι δικοί μας στην τρίτη λυκειου (μιγαδικους, ολοκληρώματα, παραγώγους);;;


Οχι πραγματι το πραγματικο προβλημα δεν ειναι αυτο, αλλα αυτο που ειπα πιο πανω. Αλλα αποτελει και αυτο ενα μερος του προβληματος. Δεν μπορει στις 3 πρωτες ταξεις του γυμνασιου να τους μαθαινουν τα ιδια και τα ιδια και επισης τοση λιγη σχετικα υλη (για Μαθηματικα μιλαω παντα).
Για να μην μιλησω για αχρηστα μαθηματα....
kemp
QUOTE
Η 1η που δινω μου πηρε περιπου 8-9 ωρες για να την λυσω. Η 2η καμια 1-2 ωρες, ενω στην 3η παιδευομουν 2-3 μερες. Στην 3η λυκειου ολα αυτα(τωρα θα μου επαιρναν κανα χρονο, εχω πεσει πολλα επιπεδα sad.gif ).


αργος ησουν εγω μετα τα πεντε λεπτα πηγαινα στο λυσαρι και μετα παντα την ελυνα biggrin.gif

κατα τα αλλα τα εξελιγμενα μαθηματικα (οχι και πολυ)τυπου ολοκληρωματα ,μηγαδικους τα θεωρω οτι ποιο αχρηστο και η μονη τους χρησιμοτητα ειναι ως αντικειμενο εξετασης
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.