QUOTE(Gravedigger @ May 22 2007, 06:31 PM)
Γενικά κ εμένα τα μαθηματικά γενικής μου φαίνονταν της πλάκας!
Τα μαθηματικα γενικης δεν ειναι της μαθηματικα της πλακας. Απλα δεν ειναι μαθηματικα! Ειναι ενα ανουσιο μαθημα που το ονομαζουν μαθηματικα, χωρις ομως να εχει καμια σχεση με το τι ειναι τα μαθηματικα .
Καλα για να μην τα ισοπεδωνω ολα εχουν καποια ουσια, αλλα δυστυχως εκτος του οτι δεν προαγουν τη λογικη, δεν ειναι σε υψηλο επιπεδο η θεματολογια τους και η υλη τους, ανταμειβουν και την παπαγαλια δηλαδη το "Μαθαινω το Α, με ρωτανε το Α, γραφω το Α"
QUOTE
Η Φυσική κατ.νομίζω ήταν πιο εύκολη!Καλή επιτυχία Pierce την Πέμπτη!
Η φυσικη κατευθυνσεως παροτι πιστευω οτι μετριως δυσκολη, πιστευω επισης οτι δεν ειναι και αυτη καν φυσικη. Απλα μια αρκετα ανουσια μη-μαθηματικοποιημενη γενικολογια περι της φυσικης, στην οποια και παλι η παπαγαλια και η αποστηθιση τυπων, κυριαρχουσαν εναντι της παραγωγικης σκεψης περι την λυση ενος προβληματος.....
QUOTE
Αλλά αυτά της κατεύθυνσης ήταν αρκετά δύσκολα γιατί έπρεπε να βρεις 1 από τους 100 τρόπους που είχες μάθει να λύνεις ασκήσεις...Κ αν ξεκινούσες με λάθος τρόπο κάηκες...
Διαφωνω αρκετα με αυτο
το πρωτο καθως και εδω πιστευω οτι, παροτι τα πραγματα ηταν σαφως πολυ καλυτερα και η υλη και το επιπεδο προσεγγιζει αυτο που θα επρεπε να αντιπροσωπευει το μαθημα των μαθηματικων κατευθυνσης, και εδω υπαρχει μικρη σε ογκο υλη που καλυπτει λιγα πραγματα αλλα και γιατι και παλι η "τυποποιημενη" νοοτροπια υπηρχε και σ'αυτο το βιβλιο σε μικροτερο σαφως βαθμο....
Οσο για το
"έπρεπε να βρεις 1 από τους 100 τρόπους που είχες μάθει να λύνεις ασκήσεις" διαφωνω καθετα και οριζοντια και διαγωνια!
Οταν αναφερεσαι σε μαθηματικα και λες "τροπους που εχουμε μαθει να λυνουμε", εισαι ηδη τρομαχτικα εκτος της νοοτροπιας των μαθηματικων!
Δυστυχως η νοοτροπια και ο τροπος διδασκαλιας των μαθηματικων στα ελληνικα σχολεια ειναι τρομαχτικα τραγικος! Απλα μαθαινουν καποια τυποποιημενα πραγματα και αν τους ζητηθει να λυσουν κατι εξω απο το "τυπολογιο" τους τοτε τα πραγματα ειναι δραματικα δραματικα.... Για αυτο αλλωστε και η γεωμετρια δυσκολευει τους περισσοτερους....
Πχ ενω τα επομενα 2 προβληματα χρειαζονται για να λυθουν γνωσεις 2ας αντε 3ης λυκειου ειμαι πολυ απαισιοδοξος για το ποσοστο μαθητων που θα μπορουσαν να τα λυσουν και αυτο διοτι το μεν πρωτο λυνεται πανευκολα αν ξερεις βασικες αρχες λογικης(πραγμα που ουτε καν διδασκεται στα ελληνικα σχολεια στο μαθημα των μαθηματικων) ή αρκετα ευκολα ακομα και χωρις "αυτες" τις βασικες αρχες λογικης, το μεν 2ο ειναι πολυ απλο αρκει να ΣΚΕΦΤΕΙΣ!
1οΓια αριθμο α φυσικο:
Αν α^2 ειναι ενας αρτιος φυσικος αριθμος, να δειχτει οτι και α ειναι αρτιος αριθμος, με 2 τροπους.
Αν α^2 ειναι ενας περιττος φυσικος αριθμος, να δειχτει οτι και α ειναι περιττος αριθμος, με 2 τροπους.
2οΝα δειχτει οτι ο 123 ειναι μια μαυρη τρυπα που ολοι οι φυσικοι αριθμοι καταληγουν σε αυτον!
Καταληγουν με την εξης απλουστατη διαδικασια: Παιρνουμε εναν φυσικο αριθμο πχ τον 2366741.
Μετραμε ποσα ψηφια του ειναι αρτια, ποσα περιττα και τα συνολικα του ψηφια.
Και γραφουμε (αρτια ψηφ.)(περιττα ψηφ.)(συνολικα ψηφ.) και σχηματιζουμε ενα νεο αριθμο.
Δηλαδη για τον 2366741 εχουμε 4 αρτια, 3 περιττα και 7 συνολικα ψηφια.
Οποτε γραφουμε 437. Δηλαδη ο 2366741 καταληγει στον 437.
Δηλαδη 2366741-->437
Επισης ο 437 εχει 1 αρτιο και 2 περιττα ψηφια και 3 συνολικα οποτε γραφεται 123. Αρα 437-->123.
Πχ για τον 78991 εχουμε 78991-->145-->123
Πχ για τον 4700487988888832798979210-->151025-->246-->303-->123
Πχ για τον 1-->011-->11-->022-->22->202-->303-->123