Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Euroleague Fantasy Challenge 2012-2013
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Ευρωπαϊκό μπάσκετ > Older Tournaments > Euroleague 2012-2013
Pages: 1, 2, 3
rchos
Άνοιξε το Fantasy της φετινής Ευρωλίγκας.

Η δική μας λίγκα είναι και πάλι εδώ.

Basketforum.gr το όνομα και ο κωδικός: tsosoglou

Είναι νωρίς ακόμη αφού έχουμε 17 μέρες.

Σιγά σιγά να μαζευόμαστε.

http://fantasychallenge.euroleague.net/

SkyFall
QUOTE (rchos @ Sep 24 2012, 14:51 ) *
Άνοιξε το Fantasy της φετινής Ευρωλίγκας.

Η δική μας λίγκα είναι και πάλι εδώ.

Basketforum.gr το όνομα και ο κωδικός: tsosoglou

Είναι νωρίς ακόμη αφού έχουμε 17 μέρες.

Σιγά σιγά να μαζευόμαστε.

http://fantasychallenge.euroleague.net/



είμαι άσχετος, αλλά αποφάσισα να παίξω. δεν κάνει login με τα παραπάνω στοιχεία όμως..
HLR CENATION
QUOTE(rchos @ Sep 24 2012, 14:51 ) *
Άνοιξε το Fantasy της φετινής Ευρωλίγκας.

Η δική μας λίγκα είναι και πάλι εδώ.

Basketforum.gr το όνομα και ο κωδικός: tsosoglou

Είναι νωρίς ακόμη αφού έχουμε 17 μέρες.

Σιγά σιγά να μαζευόμαστε.

http://fantasychallenge.euroleague.net/

Πολυ ωραια.

Τρεχω να φτιαξω ομαδα.

Μπειτε ρε παιδια κανεις και στο ισπανικο φαντασυ πλακα θα εχει.
SG3ptshooter
QUOTE(HLR CENATION @ Sep 24 2012, 15:14 ) *
Μπειτε ρε παιδια κανεις και στο ισπανικο φαντασυ πλακα θα εχει.

Πες τα ρε HLR ψυχάρα laugh.gif
Καλά ήδη έχουμε καλές πιθανότητες να είμαστε πιο πολλοί από πέρυσι, οι προδότες είναι οι κάτοικοι του topic και μόνο που δεν μας καταδέχονται.. tongue.gif

Θα μπω EL φέτος.
rchos
QUOTE(SkyFall @ Sep 24 2012, 14:55 ) *
είμαι άσχετος, αλλά αποφάσισα να παίξω. δεν κάνει login με τα παραπάνω στοιχεία όμως..


login δεν θα κάνεις με αυτά.
με δικά σου στοιχεία θα μπεις και όταν φτιάξεις ομάδα θα πας στις private leagues θα βρεις την Basketforum.gr και θα βάλεις τον κωδικό που έγραψα για να μπεις.


Α και επειδή ξέχασα μία ομάδα έκαστος παιδιά.
duncan21
QUOTE(rchos @ Sep 24 2012, 15:41 ) *