Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΝΩΣΕΩΝ & ΕΟΚ
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Γυναικείο μπάσκετ
Pages: 1, 2, 3, 4
Άρης
QUOTE (ggrilik @ Aug 2 2018, 00:11 ) *
«Ερμιόνη Ερμιόνη, βρήκα κάποιον που πληρώνει! ♫ ♬ 🎶 »
-- Γιώργος Βασιλακόπουλος, 2018



Απαντήσεις σε πολλά δίνει σχετικό άρθρο του Κογκαλίδη στο www.ebasket.gr της 3/8/2018 με θέμα "Αναζητείστε τη ρίζα του κακού". Επειδή είμαι άσχετος με αυτά, κάνε μου τη χάρη και κάνε εσύ την ανάρτηση.
BASKET TUNE
QUOTE (Άρης @ Aug 4 2018, 11:38 ) *
Απαντήσεις σε πολλά δίνει σχετικό άρθρο του Κογκαλίδη στο www.ebasket.gr της 3/8/2018 με θέμα "Αναζητείστε τη ρίζα του κακού". Επειδή είμαι άσχετος με αυτά, κάνε μου τη χάρη και κάνε εσύ την ανάρτηση.



Εδώ είμαστε: https://ebasket.gr/2018/08/anaziteiste-ti-riza-toy-kakoy
ggrilik
QUOTE (BASKET TUNE @ Aug 5 2018, 12:50 ) *


O Κογκαλίδης πιστεύει πολύ στην εξέλιξη απο πάνω προς τα κάτω (top-down). Οπότε τα ρίχνει όλα στην κεφαλή, τον Βασιλακόπουλο του οποίου συχνά πυκνά ζητά την κεφαλή επι πινακίου.Τόσο συχνά που καταντάει λίγο γραφικός να πω την αλήθεια.

Άλλοι πιστεύουν στην απο κάτω προς τα πάνω εξέλιξη και ρίχνουν όλο το ανάθεμα στο πόπολο, τους γονείς, στους προπονητές.

Η αλήθεια βέβαια είναι πως υπάρχει ισχυρή σύζευξη μεταξύ των πάνω κ' κάτω, οπότε... ας αναστοχαστούν όλοι οι του χώρου πως πράττουν και που οδεύουν.
Άρης
QUOTE (ggrilik @ Aug 5 2018, 14:12 ) *
O Κογκαλίδης πιστεύει πολύ στην εξέλιξη απο πάνω προς τα κάτω (top-down). Οπότε τα ρίχνει όλα στην κεφαλή, τον Βασιλακόπουλο του οποίου συχνά πυκνά ζητά την κεφαλή επι πινακίου.Τόσο συχνά που καταντάει λίγο γραφικός να πω την αλήθεια.

Άλλοι πιστεύουν στην απο κάτω προς τα πάνω εξέλιξη και ρίχνουν όλο το ανάθεμα στο πόπολο, τους γονείς, στους προπονητές.

Η αλήθεια βέβαια είναι πως υπάρχει ισχυρή σύζευξη μεταξύ των πάνω κ' κάτω, οπότε... ας αναστοχαστούν όλοι οι του χώρου πως πράττουν και που οδεύουν.