Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Γ' Εθνική
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Υπόλοιπα Ανδρικά Πρωταθλήματα > Γ Εθνική
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
petrosterzis13
. Γίνεται ένα τοσο συναρπαστικό πρωτάθλημα και κάθε Κυριακή πλήθοσ κόσμου πάει στα γήπεδα για να δει την ομάδα του. Κι εσεις οι ΄΄καλές΄΄ομάδεσ τησ Α1 από εδώ περάσατε. Ο Ε.Σ.Α.Κ.Ε. εχει τη γ εθνική παραμελημένη. Για αυτό τον λόγο σας παρακαλώ μην παραμελήσετε κι εσείς αυτό το topic και πείτε τις απόψεις σας καθωσ και τα προγνωστικά σας. 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif 77.gif
thrylos7
QUOTE
Ο Ε.Σ.Α.Κ.Ε. εχει τη γ εθνική παραμελημένη

Μην τον υποτιμάς... δεν κάνει διακρίσεις...!

Μετά χαράς αλλά είμαι άσχετος με τη Γ' Εθνική... μόνο συγκεκριμένες ομάδες από Βορρά ξέρω(αυτές που προέρχονται από την ΕΚΑΣΚΕΜ) και αυτό γιατί "έκλεβαν" κάθε φορά την άνοδο απ' την τοπική ομάδα.. αγωνιστικά και μη... Μακάρι να ασχοληθώ απ' του χρόνου... wink.gif
leonkalf
Εγώ παρακολουθώ Γ' Εθνική και τακτικά βρίσκομαι σε κάποια γήπεδο για να δω κάποιο ματς.

Εσύ Πέτρο από που είσαι? Ποια ομάδα βλέπεις συνήθως?
Παίζεις κάπου?
petrosterzis13
Ειμαι απο το Αιγινιο και υποστηριζω φυσικα την τοπικη ομαδα στην οποια και αγωνιζομαι
leonkalf
Που είναι το Αιγίνιο? Sorry αλλά δεν ξέρω.
Είναι στο Βορρά σίγουρα,αλλά δεν ξέρω που ακριβώς.

Τους ομίλους του βορρά δεν τους παρακολουθώ,αφού μένω Αθήνα και βλέπω τους ομίλους του νότου.

Πέρσυ έπαιζε ένας φίλος και πρώην συμπαίκτης μου στην Ένωση Καβάλας.Είχατε παίξει αντίπαλοι?
petrosterzis13
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΑΠΛΑ ΚΥΡΙΕ ΛΕΟ.... ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 14 ΧΡΟΝΩΝ! icon_wave.gif icon_wave.gif icon_wave.gif icon_wave.gif icon_wave.gif icon_wave.gif icon_wave.gif
Blue1965White
Το Αιγίνιο είναι κάπου έξω από την Κατερίνη αν δε κάνω λάθος
nash