QUOTE(dizzy_fingers @ Nov 12 2006, 01:52 PM)

Wait! Wait! Wait!
Μου θύμισε μινιμαλιστικό ιαπωνικό σινεμά με επιβλητικά στοιχεία ρωσικού κινηματογράφου επηρρεασμένα από το ελβετικό αβάν γκαρντ σινεμά των 50s και την τραγικότητα του Ιρακινού κινηματογράφου λίγο πριν την έλευση της έγχρωμης τηλεόρασης. (τί στο καλό έγραψα τώρα? αν βγάζω νόημα, πες το μου, να πάω να γίνω κριτικός κινηματογράφου...σάμπως αυτοί ξέρουν τί γράφουν?)
Καλύτερα τώρα?

Μπα... Μάλλον θα πρέπει να ανακαλέσω την ως τώρα απόρριψη της πρόσκλησης και να πάω να το δω.
QUOTE(dizzy_fingers @ Nov 12 2006, 01:52 PM)

Εγώ χαίρομαι που τόσα χρόνια, τώρα έτυχε πρώτη φορά να μου τύχει τέτοιο περιστατικό.
Μέχρι τώρα, μόνο τα κινητά, τα μασουλήματα, οι σακούλες των chips, τα γέλια, οι σχολιασμοί, πάλι η πάρλα, τα ανοίγματα της πόρτας, οι καθυστερημένοι με τους φακούς (ναι, πάρτε το όπως θέλετε), οι σιωπηλοί-πνιχτοί-θορυβώδεις (καταλάβατε τί λέω...λιγότερα φασόλια την επόμενη φορά...), οι πεφτάκηδες, οι "κλωτσάω-τον-μπροστινό-μου" τυπάδες με ενοχλούσαν.
Τίποτα δηλαδή...
Και κάτι σοβαρό. Όταν παίρνετε μαζί σας φαΐ στην αίθουσα (που καλύτερα είναι να μην το κάνετε καν) τα σκουπίδια τα παίρνετε μαζί σας και τα πετάτε στους κάδους. Δεν τα πετάτε ούτε κάτω, ούτε τα αφήνετε εκεί που είναι ούτε παίζετε πόλεμο ποπκορν μετά την ταινία.
Τί σημαίνει "πλήρωσα άρα κάνω ότι θέλω"?
Κι εγώ πληρώνω φόρους (εντάξει, λέμε τώρα

). Να έρθω να σας χ#σω το χαλάκι της πόρτας?
Οι ενοχλητικοί του σινεμά υπάρχουν από τότε που υπάρχει το σπορ...
Αν δει κανείς παλιές ταινίες, όλοι όσοι μαζεύονταν στις αίθουσες, με το που έβλεπαν ωραία γυναίκα (ή και σκέτη γυναίκα, αρκούσε αυτό..) άρχισαν να ουρλιάζουν, στερημένοι όντες.
Έξω από το σεξουαλικό τώρα...
Είμαι στην 6η Δημοτικού, 1990 καλοκαίρι. Πηγαίνουμε με την αδερφή μου και μια φίλη της στο θερινό, το Σινέ Παρί στην Πλάκα να δούμε τον "Κύκλο των Χαμένων Ποιητών". Να, ο Νηλ παίζει στην παράσταση, έρχεται ο πατέρας του, του λέει ο Κίτινγκ καλός ο γιος σου, τον διώχνει ο άλλος, παίρνει το παιδί και του κόβει το σχολείο και το γράφει στη Στρατιωτική Σχολή. Είμαστε τώρα στο κρίσιμο σημείο και γυρίζει η φίλη της αδερφής μου και μου λέει: "Το' χω ξαναδεί, θα πάρει το όπλο και θα αυτοκτονήσει". Δέκα χρονών το μαλακισμένο! Ένα λεπτό μετά, ο Νηλ είχε πεθάνει, αλλά εγώ δεν πίστευα ότι κάποιος, επειδή το' χει δει, δικαιούται να μου χαλάει ένα έργο.
Το 1994, σε θερινό πάλι, στο Πόρτο Ράφτη, ο Μπραντ Πιτ έπαιζε στους "Θρύλους του Πάθους". Οι κραυγές από τις έφηβες στα διπλανά και πίσω καθίσματα και τα "μα κοίτα τον, κοίτα τον", "μωρό μου", "σε θέλω" κλπ δεν είχαν τελειωμό. Βέβαια, αυτό το έργο, δε βλεπόταν έτσι κι αλλιώς, οπότε μικρό το κακό.. Αυτό, βέβαια, είναι ταπεινό δείγμα του τι γίνεται σε αίθουσες, όταν εμφανίζεται ωραία γυναίκα, αφού οι άντρες είναι και πιο εκδηλωτικοί και πιο αντιαισθητικοί.
Το ντεμπούτο του κινητού στο σινεμά έγινε το 1997, στο Wag the Dog. Eκεί η συνομιλία διήρκησε 10' περίπου και δη στο Αττικόν. Εννοείται πως δεν τολμούσε κανείς να διακόψει την κομψοντυμένη κυρία (μηδενός εξαιρουμένου).
Το 1998, στο I Know What You Did Last Summer, οι 15χρονοι πιτσιρικάδες δίπλα μας, οι οποίοι επιδεικτικά πετούσαν ποπ κορν και γκαρίζανε στο Village Centre, κοροϊδεύοντας... Μήπως όμως εμείς γουστάραμε την ταινία και δικαιούμασταν να τρομάξουμε και να μην είμαστε συνεχώς μεταξύ γέλωτος και άναρθρων κραυγών;
Πολλά και διάφορα, λοιπόν, αλλά δε μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Αφού τα ανέχεται το σύστημα, ο ένας είναι εξαιρετικά αδύναμος και απλά παρακαλά να ανέβει λιγάκι το επίπεδο και να είναι και λίγο τυχερός.
..To Saw ήταν καλή ταινία, με είχε εκπλήξει. Πολύ πρωτότυπη, απρόβλεπτη και μάλλον έξυπνη.
Το 2ο μέρος - όμως - ήταν σχεδόν απογοητευτικό.
Είδα το "Πεθαίνοντας στην Αθήνα" του Παναγιωτόπουλου και το "Sophie Scholl", με το πρώτο να διεκδικεί βραβείο αυτοχειρίας του σκηνοθέτη της, ο οποίος σώνει και καλά προσέθετε άσκοπα (κατ' εμέ) σε άκαιρες στιγμές κάποια χορευτικά, αλλά είχε και ένα μη λογικό και παίρνον θέση σε θέμα εκτός τόπου φινάλε, στοιχεία που κατέστρεφαν μια κατά τ' άλλα υποσχόμενη ατμόσφαιρα με χαρακτηριστικά ώριμης Κεντροευρωπαϊκής συνειδητοποίησης (forced, βέβαια, λόγω του επικείμενου θανάτου). Μέγας ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ενώ συνεχίζει να αναρριχάται η Βίκυ Παπαδοπούλου

Το Sophie Scholl ήταν μια ακόμη εξαιρετική ταινία του σύγχρονου γερμανικού σινεμά, με εσωτερικές ερμηνείες και πολύ καλή απεικόνιση της εποχής, γυρισμένο κατά 90% στους 4 τοίχους. Εξαίσια δουλειά.