Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ask The Coach!
BasketForum - Basketball talk. NBA, Euroleague, A1... > Στα παρκέ > Tips n' Tricks
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
tsops
QUOTE(Live strong @ Oct 16 2006, 03:19 PM) *
Sorry! Δε ξέρω τι μπορεί να παίζει, απλά νόμιζα ότι δεν το είχες δει καθόλου ότι υπήρχε! smile.gif


No problem biggrin.gif
Live strong
QUOTE(tsops @ Oct 17 2006, 09:20 AM) *
No problem biggrin.gif

Ξέρεις, μου έκανε εντύπωση blink.gif γιατί δεν σε είχαν ούτε στα εγγεγραμμένα μέλη τους! Γιατί γίνεται αυτό; ohmy.gif
tsops
QUOTE(Live strong @ Oct 17 2006, 09:35 AM) *
Ξέρεις, μου έκανε εντύπωση blink.gif γιατί δεν σε είχαν ούτε στα εγγεγραμμένα μέλη τους! Γιατί γίνεται αυτό; ohmy.gif


Μα, δεν είμαι μέλος, ούτε προτίθεμαι να γίνω γιατί το θεωρώ κοροϊδία. Γιαυτό όσοι έχουν τη δυνατότητα, βγάζουν δίπλωμα στο εξωτερικό. Δεν είναι δυνατόν να κοστίζει υπέρογκα ποσά (ειδικά για νέα παιδιά που μόλις βγαίνουν από μία σχολή) και να χρειάζεται να σπαταλήσουν 2 και 3 εβδομάδες στη Θεσσαλονίκη ή στην Αθήνα για να πάρουν ένα δίπλωμα Γ', το΄οποίο μετά πρέπει να γίνει Β', Α'' κλπ.

Δυστυχώς, είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση (πάλι) που δεν έχει εξομοιώσει το Ευρωπαϊκό σύστημα : online η/και classroom μαθήματα, το κόστος καλύπτεται υποχρεωτικά από το σύλλογο που εργάζεται ο προπονητής ή αν δεν εργάζεται, τιμάται στο ευτελές ποσό των € 35 για όλα τα διπλώματα άπαξ! και το πιο σημαντικό, το δίπλωμα είναι 1 και "αναβαθμίζεται" είτε με τα χρόνια εμπειρίας (3-5, 6-8, 9-12, 13+) είτε με ειδική αίτηση που υποβάλλει ο προπονητής και περνά Ιερά Εξέταση! για να αναβαθμιστεί.

Όπως κατάλαβες, έχω ακολουθήσει τον Ευρωπαϊκό δρόμο και δεν προτίθεμαι να τον αλλάξω laugh.gif
diama13
QUOTE(tsops @ Oct 17 2006, 10:11 AM) *
Μα, δεν είμαι μέλος, ούτε προτίθεμαι να γίνω γιατί το θεωρώ κοροϊδία. Γιαυτό όσοι έχουν τη δυνατότητα, βγάζουν δίπλωμα στο εξωτερικό. Δεν είναι δυνατόν να κοστίζει υπέρογκα ποσά (ειδικά για νέα παιδιά που μόλις βγαίνουν από μία σχολή) και να χρειάζεται να σπαταλήσουν 2 και 3 εβδομάδες στη Θεσσαλονίκη ή στην Αθήνα για να πάρουν ένα δίπλωμα Γ', το΄οποίο μετά πρέπει να γίνει Β', Α'' κλπ.

Δυστυχώς, είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση (πάλι) που δεν έχει εξομοιώσει το Ευρωπαϊκό σύστημα : online η/και classroom μαθήματα, το κόστος καλύπτεται υποχρεωτικά από το σύλλογο που εργάζεται ο προπονητής ή αν δεν εργάζεται, τιμάται στο ευτελές ποσό των € 35 για όλα τα διπλώματα άπαξ! και το πιο σημαντικό, το δίπλωμα είναι 1 και "αναβαθμίζεται" είτε με τα χρόνια εμπειρίας (3-5, 6-8, 9-12, 13+) είτε με ειδική αίτηση που υποβάλλει ο προπονητής και περνά Ιερά Εξέταση! για να αναβαθμιστεί.

Όπως κατάλαβες, έχω ακολουθήσει τον Ευρωπαϊκό δρόμο και δεν προτίθεμαι να τον αλλάξω laugh.gif

Καλημερα σας...πειραζει που δεν καταλαβα τιποτα απο αυτα που ειπες τσοπς???αλλα θα μου πεις,εμενα τι με νοιαζουν αυτα???απλα να μαθαινουμε και κατι εμεις.... laugh.gif
diama13
Ωραια,θα ρωτησω εδω γιατι στο αλλο με κατσαδιασες....ηθελα να μαθω,ποια η διαφορα 4 με 5 η ακομα και 2 μ 3?εμενα το 2 και το 3 μου φαινονται ακριβως το ιδιο πραγμα.... bball.gif biggrin.gif
froso
Καλημέρα tsops.
Έχεις δίκιο σε όσα λες. Το διάστημα για το Γ΄κατηγορίας δίπλωμα, είναι 5-6 εβδομάδες και το κόστος για να πάρεις το δίπλωμα από τη ΓΓΑ είναι 150 Ευρώ. Στη συνέχεια πληρώνεις και 9 Ευρώ για εγγραφή στο σύνδεσμο και 35 την ετήσια συνδρομή στο ΣΕΠΚ. Για το Β΄και Γ΄κατηγορίας το διάστημα είναι ακόμα μικρότερο.
Πώς όμως να φτάσουμε να εναρμονιζόμαστε με την ΕΕ τη στιγμή που το internet τελευταία έχει αρχίσει να μπαίνει πιο δυναμικά στη ζωή μας. Άρα online μαθήματα κλπ Ακόμα και ο σύνδεσμος πρόσφατα έφτιαξε ένα κάπως πιο αξιοπρεπές site, ο οποίο βέβαια δε το ενημερώνουν συχνα....Δε συζητάω για την ιστοσελίδα της ΓΓΑ και άλλες...
όσο για το άλλο θέμα που θέτεις..οτι δηλ. οι σύλλογοι καλύπτουν τα έξοδα για τον προπονητή..εδώ υπάρχει σύλλογοι που δεν είναι συνεπείς στις πληρωμές τους απέναντι στους προπονητές τους..πόσο μάλλον για την επιμόρφωσή τους..είμαστε πολύ πίσω σε πολλά και έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που λες
tsops
QUOTE(froso @ Oct 17 2006, 11:45 AM) *
Καλημέρα tsops.
Έχεις δίκιο σε όσα λες. Το διάστημα για το Γ΄κατηγορίας δίπλωμα, είναι 5-6 εβδομάδες και το κόστος για να πάρεις το δίπλωμα από τη ΓΓΑ είναι 150 Ευρώ. Στη συνέχεια πληρώνεις και 9 Ευρώ για εγγραφή στο σύνδεσμο και 35 την ετήσια συνδρομή στο ΣΕΠΚ. Για το Β΄και Γ΄κατηγορίας το διάστημα είναι ακόμα μικρότερο.
Πώς όμως να φτάσουμε να εναρμονιζόμαστε με την ΕΕ τη στιγμή που το internet τελευταία έχει αρχίσει να μπαίνει πιο δυναμικά στη ζωή μας. Άρα online μαθήματα κλπ Ακόμα και ο σύνδεσμος πρόσφατα έφτιαξε ένα κάπως πιο αξιοπρεπές site, ο οποίο βέβαια δε το ενημερώνουν συχνα....Δε συζητάω για την ιστοσελίδα της ΓΓΑ και άλλες...
όσο για το άλλο θέμα που θέτεις..οτι δηλ. οι σύλλογοι καλύπτουν τα έξοδα για τον προπονητή..εδώ υπάρχει σύλλογοι που δεν είναι συνεπείς στις πληρωμές τους απέναντι στους προπονητές τους..πόσο μάλλον για την επιμόρφωσή τους..είμαστε πολύ πίσω σε πολλά και έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που λες


Συμφωνούμε απόλυτα. Και επανέρχομαι σε αυτά που είχα πει πριν μερικούς μήνες. Το νομικό πλαίσιο υπάρχει, οι διαδικασίες υπάρχουν, οι δικλείδες ασφαλείας υφίστανται και μάλιστα ο αθλητικός νόμος είναι από τους πιο περιεκτικούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Απλώς, ισχύει ΚΑΙ σε αυτό ότι ισχύει και στα υπόλοιπα : κανείς δεν ελέγχει κανέναν, όλα γίνονται με τη γνώση και την ανοχή της πολιτείας, κλπ., κλπ. Μην τα ξαναλέμε, γιατί το ξεχειλώνουμε το σεντόνι smile.gif
tsops
QUOTE(diama13 @ Oct 17 2006, 11:41 AM) *
Ωραια,θα ρωτησω εδω γιατι στο αλλο με κατσαδιασες....ηθελα να μαθω,ποια η διαφορα 4 με 5 η ακομα και 2 μ 3?εμενα το 2 και το 3 μου φαινονται ακριβως το ιδιο πραγμα.... bball.gif biggrin.gif


Λοιπόν, ας πάρουμε τις θέσεις μία - μία και επειδή δεν έχω πολύ χρόνο, θα προσπαθήσω να τις αναλύσω όσο πιο απλά και κατανοητά μπορώ ώστε όλοι όσοι έχουν την απορία, να τους λύθεί. Πάμε λοιπόν :

1. Play maker ή Point Guard : ο "άσσος". Οργανωτής και κατευθυντήριος μοχλός του παιχνιδιού. Έξοχος σειριστής της μπάλας, διαβάζει την αντίπαλη επίθεση - άμυνα, συνεργάζεται με τον coach μέσα στο γήπεδο και οργανώνει και εκτελεί όλα τα συστήματα. Στα μπράβο ο πρώτος που συγχαίρουν, στη κριτική ο πρώτος που κρίνεται

2. High El (ελ για του παλιούς!) ή Shooting Guard : βοηθός του PG, άριστος σουτέρ με υψηλή τεχνική κατάρτιση. Πρέπει να έχει την ικανότητα να ξεμαρκάρεται γρήγορα και να εκτελεί στο μι΄κρότερο δυνατό χρόνο. Χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση και ικανότητα να βοηθά γρήγορα και αποτελεσματικά. Συνήθως, ο σκόρερ της ομάδας.

3. Low El ή Small Forward : Ημίψηλος παίκτης, διακρίνεται για τη διεισδητικότητά του αλλά και την έφεση στο rebound. Βοηθά τους ψηλούς αλλά και τους κοντούς στη πίεση. Παίκτης - μπαλαντέρ ο οποίος συνήθως χαρακτηρίζεται από εργατικότητα αλλά και σωματικά προσόντα. Υψηλό άλμα, "κράτημα" στον αέρα, ταχύτητα και διασκελισμός ορισμένα "plus".

4. Power Forward : συνήθως ελαφρύς, αλλά ψηλός παίκτης με ικανότητα στο 1 εναντίον 1, σουτ μέσης απόστασης και αντοχή στο "ξύλο". Άμεσος συνεργάτης του center, έχει την ιδιότητα να κλέβει τα rebound γρήγορα και εκρηκτικά και είναι συνήθως ο πρώτος σκρίνερ στα low ends. Δυνατό παιδί με έφεση στην ομαδικότητα.

5. Center : ο πύργος της ομάδας. Γνωστός για τα ποσταρίσματά του, την κάλυψη της "μπογιάς" στην άμυνα και βασικό εργαλείο για να "περάσει η μπάλα μέσα" όταν το περιφερειακό σουτ αντιμετωπίζει προβλήματα. Εργάτης αλλά και πολύτιμος, ο έξυπνος center μπορεί πολύ εύκολα να προσφέρει πόντους στο φύλο αγώνα. Ικανός στα κοψίματα, πρέπει να έχει κάλό timing και πάτημα στο άλμα.


Ελπίζω να βοήθησα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζει κάποιος παίκτης αυτές τις βασικές αρχές και τέτοιου είδους θεωρία, θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα απαραίτητη. biggrin.gif
diama13
QUOTE(tsops @ Oct 17 2006, 12:29 PM) *
Λοιπόν, ας πάρουμε τις θέσεις μία - μία και επειδή δεν έχω πολύ χρόνο, θα προσπαθήσω να τις αναλύσω όσο πιο απλά και κατανοητά μπορώ ώστε όλοι όσοι έχουν την απορία, να τους λύθεί. Πάμε λοιπόν :

1. Play maker ή Point Guard : ο "άσσος". Οργανωτής και κατευθυντήριος μοχλός του παιχνιδιού. Έξοχος σειριστής της μπάλας, διαβάζει την αντίπαλη επίθεση - άμυνα, συνεργάζεται με τον coach μέσα στο γήπεδο και οργανώνει και εκτελεί όλα τα συστήματα. Στα μπράβο ο πρώτος που συγχαίρουν, στη κριτική ο πρώτος που κρίνεται

2. High El (ελ για του παλιούς!) ή Shooting Guard : βοηθός του PG, άριστος σουτέρ με υψηλή τεχνική κατάρτιση. Πρέπει να έχει την ικανότητα να ξεμαρκάρεται γρήγορα και να εκτελεί στο μι΄κρότερο δυνατό χρόνο. Χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση και ικανότητα να βοηθά γρήγορα και αποτελεσματικά. Συνήθως, ο σκόρερ της ομάδας.

3. Low El ή Small Forward : Ημίψηλος παίκτης, διακρίνεται για τη διεισδητικότητά του αλλά και την έφεση στο rebound. Βοηθά τους ψηλούς αλλά και τους κοντούς στη πίεση. Παίκτης - μπαλαντέρ ο οποίος συνήθως χαρακτηρίζεται από εργατικότητα αλλά και σωματικά προσόντα. Υψηλό άλμα, "κράτημα" στον αέρα, ταχύτητα και διασκελισμός ορισμένα "plus".

4. Power Forward : συνήθως ελαφρύς, αλλά ψηλός παίκτης με ικανότητα στο 1 εναντίον 1, σουτ μέσης απόστασης και αντοχή στο "ξύλο". Άμεσος συνεργάτης του center, έχει την ιδιότητα να κλέβει τα rebound γρήγορα και εκρηκτικά και είναι συνήθως ο πρώτος σκρίνερ στα low ends. Δυνατό παιδί με έφεση στην ομαδικότητα.

5. Center : ο πύργος της ομάδας. Γνωστός για τα ποσταρίσματά του, την κάλυψη της "μπογιάς" στην άμυνα και βασικό εργαλείο για να "περάσει η μπάλα μέσα" όταν το περιφερειακό σουτ αντιμετωπίζει προβλήματα. Εργάτης αλλά και πολύτιμος, ο έξυπνος center μπορεί πολύ εύκολα να προσφέρει πόντους στο φύλο αγώνα. Ικανός στα κοψίματα, πρέπει να έχει κάλό timing και πάτημα στο άλμα.
Ελπίζω να βοήθησα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζει κάποιος παίκτης αυτές τις βασικές αρχές και τέτοιου είδους θεωρία, θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα απαραίτητη. biggrin.gif

Ευχαριστω τσοπς.... tongue.gif bball.gif
tsops
QUOTE(diama13 @ Oct 17 2006, 03:09 PM) *
Ευχαριστω τσοπς.... tongue.gif bball.gif


Μάζευε κιας είν' και ρώγες που λένε...παρακαλώ... laugh.gif
mikri prasini ollandeza
αχ να΄σαι καλά diama13...ήθελα κι εγώ να τα ξεκαθαρίσω λιγάκι αυτά..

Ευχαριστούμε πολύ κύριε tsops...!
coach13
Καλησπέρα και απο εμένα!
Coach tsops ήθελα να σε ρωτήσω,μιας και παρακολουθείς το site του ΣΕΠΚ απο ότι κατάλαβα, αν ξέρεις τι συμβαίνει με τις υποτροφίες για Ευρώπη που είχαν φέτος και γιατί μετα από λίγο καιρό έβγαλαν το σχετικό άρθρο από την αρχική σελίδα.

Με την Ά ΕΣΚΑ κανείς δεν ασχολείται?????Ολο για Β διαβάζω! Για ΕΣΚΑΝΑ δε, ούτε αναφορά δε γίνεται!!!Νομίζω φέτος τα φώτα όλα ειναι στραμένα πάνω στη Β! bball.gif
diama13
Ετσι ειναι,απο οτι φαινεται.........!!!μαλλον θα υπαρχει μεγαλυτερο ενδιαφερον στην β εσκα........ tongue.gif .τσοπς,να ρωτησω κατι,που βοηθαει στο να κανει καποιος σκοινακι(με απλα λογια παρακαλω) rolleyes.gif
tsops
QUOTE(coach13 @ Oct 17 2006, 05:36 PM) *
Καλησπέρα και απο εμένα!
Coach tsops ήθελα να σε ρωτήσω,μιας και παρακολουθείς το site του ΣΕΠΚ απο ότι κατάλαβα, αν ξέρεις τι συμβαίνει με τις υποτροφίες για Ευρώπη που είχαν φέτος και γιατί μετα από λίγο καιρό έβγαλαν το σχετικό άρθρο από την αρχική σελίδα.

Με την Ά ΕΣΚΑ κανείς δεν ασχολείται?????Ολο για Β διαβάζω! Για ΕΣΚΑΝΑ δε, ούτε αναφορά δε γίνεται!!!Νομίζω φέτος τα φώτα όλα ειναι στραμένα πάνω στη Β! bball.gif


Πονεμένη ιστορία οι υποτροφίες. Από όσο γνωρίζω, δεν "έτρεξε" τελικά αυτό το project. Αν θες λεπτομέρειες, μίλα στον Σύνδεσμο με τον Ηλιάδη, θα σου πει.

Όσον αφορά για τα τοπικά πρωταθλήματα, απλώς θεωρώ ότι έχει εγγραφεί πολύς κόσμος στο site που έχει ενδιαφέρον είτε ως προπονητής, είτε ως οπαδός, είτε ως αθλητής για τη Β ΕΣΚΑ (προσωπικά έχω μετρήσει 8 ομάδες...and counting). Ανέκαθεν νομίζω υπήρχε ενδιαφέρον στη Β (θυμάσαι τα παλικάρια του ΖΑΟΝ?!)

Όσον αφορά στην Α ΕΣΚΑ, υπήρξαν χρήστες πέρυσι οι οποίοι δυστυχώς εξαφανίστηκαν (πχ. peja) αλλά κι οι φίλοι του ΖΑΟΝ. Νομίζω ότι υπάρχουν γνώστες ή συμμεντέχοντες στην Α ΕΣΚΑ εδώ στο forum. Το μόνο που χρειάζονται είναι "σπρώξιμο" wink.gif
diama13
Πρεπει να εχει αλλες καλυτερες ασχολιες ο τσοπς για να μην απανταει στις ερωτησεις μας.......... shot.gif
mikri prasini ollandeza
ηηηηηηη!!Τι λες μαρή?Αντί να ευχαριστήσεις κάθεσαι και τον συκοφαντείς??μια ερωτησούλα παρέλειψε...σιγά!!!
diama13
QUOTE(mikri prasini ollandeza @ Oct 18 2006, 04:07 PM) *
ηηηηηηη!!Τι λες μαρή?Αντί να ευχαριστήσεις κάθεσαι και τον συκοφαντείς??μια ερωτησούλα παρέλειψε...σιγά!!!

Ναι,αλλα υποτιθεται οτι το τοπικ του,ειναι για να μας απανταει στις ερωτησεις που του κανουμε και οχι να μιλαμε συνεχως εκτος θεματος... tongue.gif
tsops
QUOTE(diama13 @ Oct 18 2006, 04:09 PM) *
Ναι,αλλα υποτιθεται οτι το τοπικ του,ειναι για να μας απανταει στις ερωτησεις που του κανουμε και οχι να μιλαμε συνεχως εκτος θεματος... tongue.gif


Καλημέρα. Η coach13 έκανε μία ερώτηση και της απάντησα. Δεν είδα το δικό σου post γιατί είχε μπλοκάρει μετά το topic (μάλλον κάποιο πρόβλημα με τον server). Μπορείς όμως να είσαι και πιο ευγενική νομίζω και αν διαβάσεις παλιότερα στο topic θα δεις ότι η ερώτησή σου έχει ήδη απαντηθεί σε άλλο χρήστη wink.gif

Παρά ταύτα, όσον αφορά σε αυτό που ρώτησες, το σχοινάκι βοηθά σε 3 τομείς :

1. αρμονία κίνησης σώματος
2. ενδυνάμωση upperbody
3. ενδυνάμωση καρπών - βραχιόνων

icon_wave.gif
diama13
QUOTE(tsops @ Oct 19 2006, 09:44 AM) *
Καλημέρα. Η coach13 έκανε μία ερώτηση και της απάντησα. Δεν είδα το δικό σου post γιατί είχε μπλοκάρει μετά το topic (μάλλον κάποιο πρόβλημα με τον server). Μπορείς όμως να είσαι και πιο ευγενική νομίζω και αν διαβάσεις παλιότερα στο topic θα δεις ότι η ερώτησή σου έχει ήδη απαντηθεί σε άλλο χρήστη wink.gif

Παρά ταύτα, όσον αφορά σε αυτό που ρώτησες, το σχοινάκι βοηθά σε 3 τομείς :

1. αρμονία κίνησης σώματος
2. ενδυνάμωση upperbody
3. ενδυνάμωση καρπών - βραχιόνων

icon_wave.gif

Δεν ειπα κατι κακο,απλα περιμενα απαντηση... tongue.gif σιγα μην καθομαι να διαβαζω 60 σελιδες και να ψαχνω...ευχαριστω παντως.. icon_wave.gif
dizzy_fingers
Υπάρχει και η αναζήτηση ξέρεις 45.gif...
diama13
QUOTE(dizzy_fingers @ Oct 19 2006, 04:52 PM) *
Υπάρχει και η αναζήτηση ξέρεις 45.gif...

Πως γινεται αυτο δηλαδη?????? rolleyes.gif
tsops
QUOTE(diama13 @ Oct 19 2006, 05:47 PM) *
Πως γινεται αυτο δηλαδη?????? rolleyes.gif


Στην πρώτη σελίδα πάνω δεξιά. Το url είναι

http://www.basketforum.gr/forum/index.php?act=idx

Αν περιμένεις όμως λίγο καιρό ακόμα, όλα τα Tips, Drills, Plays κλπ. θα ταξινομηθούν και θα οργανωθούν σε ξεχωριστή κατηγορία (με την αμέριστη βοήθεια του Άγιου Δίζζιου laugh.gif ), οπότε θα μπορείς να τα βρεις πολύ πιο εύκολα wink.gif
trefoil 13
QUOTE(tsops @ Oct 20 2006, 01:05 PM) *
Αν περιμένεις όμως λίγο καιρό ακόμα, όλα τα Tips, Drills, Plays κλπ. θα ταξινομηθούν και θα οργανωθούν σε ξεχωριστή κατηγορία (με την αμέριστη βοήθεια του Άγιου Δίζζιου laugh.gif ), οπότε θα μπορείς να τα βρεις πολύ πιο εύκολα wink.gif

Και το δεξί κλικ, αντιγραφή, επικόλληση που έκανα τόσο καιρό το έκανα τζάμπα;;; sad.gif
tsops
QUOTE(trefoil 13 @ Oct 21 2006, 12:06 AM) *
Και το δεξί κλικ, αντιγραφή, επικόλληση που έκανα τόσο καιρό το έκανα τζάμπα;;; sad.gif


Μην ξεχνάς ότι θα μπουν και καινούργια wink.gif
coach13
Coach Tsops Χρόνια Πολλά!Πολύχρονος να είσαι!Εύχομαι κάθε προσωπική και μπασκετική επιτυχία!
tsops
QUOTE(coach13 @ Oct 26 2006, 10:08 PM) *
Coach Tsops Χρόνια Πολλά!Πολύχρονος να είσαι!Εύχομαι κάθε προσωπική και μπασκετική επιτυχία!


Νάσαι καλά κούκλα. Και σε σένα καλή επιτυχία φέτος και να πεις στην Όλγα να πασάρει πιο πολύ! laugh.gif
tsops
Επειδή κάποιοι δεν βλέπω να ενεργοποιούνται παρά τις καταλήψεις tongue.gif , ας συνεχίσω από εδώ με ένα

bball.gif Tip of the Day : Πρόγραμμα Προπόνησης : Πριν ξεκινήσουμε να δουλεύουμε σε οποιαδήποτε ομάδα πρέπει να κάνουμε ένα χρονοδιάγραμμα της προόδου και των στόχων που θα έχουμε στην διάρκεια της θητείας μας ως προπονητές.

Αρχικά, πρέπει να δεσμευτούμε από τον προγραμματισμό και να μην ξεφύγουμε από τα όρια του στις πρώτες δυσκολίες. Η προπόνηση χωρίς πρόγραμμα είναι χωρίς αμφιβολία ευκαιριακή και οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα. Κατά δεύτερο λόγο χρειάζεται και καλή διοικητική υποστήριξη, γιατί χωρίς αυτή δεν θα ξεπεραστούν ποτέ ενδεχόμενα προβλήματα της προετοιμασίας της ομάδας και παράλληλα να υπάρξει πίστωση χρόνου ώστε να ολοκληρωθούν οι μικρόκυκλοι και οι μεγάκυκλοι της προπόνησης.

Ως μικρόκυκλο και μεγάκυκλο θεωρούμε τις προπονητικές περιόδους της εβδομάδας/εβδομάδων και του μήνα/μηνών αντίστοιχα, μέσα στις οποίες ολοκληρώνεται ένα προπονητικός στόχος. Ο ακριβής καθορισμός της έναρξης και της λήξης του κάθε κύκλου είναι καθοριστικός για την επιτυχία προγραμματισμού.

Κάθε προπόνηση πρέπει να σχεδιάζεται προσεκτικά και να οργανώνεται ώστε να αποφεύγουμε την απώλεια χρόνου. Πρέπει να υπάρχει ειδικός λόγος για κάθε άσκηση που χρησιμοποιούμε και η κάθε άσκηση πρέπει να τοποθετηθεί στον καταλληλότερο χρόνο μέσα στην διάρκεια της προπόνησης. Ο προπονητής και οι βοηθοί του (εάν υπάρχουν) οφείλουν να υπολογίζουν όλους τους καθοριστικούς παράγοντες για την αθλητική απόδοση: το παρελθόν και το μέλλον της ομάδας, την φυσική κατάσταση, την εποχή, τις οικονομικές δυνατότητες και πολλά άλλα πράγματα.

Οι προπονήσεις πρέπει να τηρούνται σε αρχείο και να είναι στην διάθεση του προπονητή σε οποιαδήποτε στιγμή και παράλληλα να συνοδεύονται από σχόλια για την επιτυχία ή την αποτυχία εκτέλεσης της. Στην συνέχεια θα αναφέρουμε μερικά σημεία προσοχής που πρέπει να τηρούνται στον προγραμματισμό της προπόνησης, ώστε να υπηρετείται μια γενικότερη φιλοσοφία.


Όταν ξεκινήσει η προπόνηση το πρόγραμμα πρέπει να ακολουθείται κατά γράμμα. Εάν δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για μία άσκηση δεν θα πρέπει να συνεχιστεί γιατί είτε θα πρέπει να παραλειφθεί μια άλλη σημαντική άσκηση, είτε θα πρέπει να παραταθεί η διάρκεια της προπόνησης, και τίποτα από τα δύο δεν θα ήταν συνετό. Σωστό θα είναι εάν μία άσκηση ολοκληρωθεί σε λιγότερο από τον προβλεπόμενο χρόνο να προστεθεί μια άσκηση ακόμα ή εάν μια άσκηση αναφέρεται σε κάποιον συγκεκριμένο παίκτη να παραλείπεται αν ο παίκτης δεν είναι παρών.


Είναι σημαντικό να ξεκινάει η προπόνηση με ελαφριές ασκήσεις με μπάλα που θα προθερμάνουν καλά τους παίκτες, να συνεχίζεται με διατατικές ασκήσεις και τρέξιμο που βαθμιαία θα αυξάνεται όσον αφορά την ένταση.


Οι ασκήσεις πρέπει να διαφέρουν από μέρα σε μέρα ώστε να μην γίνεται η προπόνηση μονότονη ακόμα και εάν το αντικείμενο της είναι το ίδιο. Καλό είναι να υπάρχει κλιμάκωση στις ασκήσεις και την πρώτη μέρα να εκτελούνται οι απλούστερες και την επόμενη οι πιο πολύπλοκες.


Πριν την κάθε άσκηση να εξηγούμε την εκτέλεση της και τον λόγο για τον οποίο γίνεται. Οι παίκτες έτσι προλαβαίνουν να ξεκουραστούν και η ροή της επόμενης άσκησης δεν θα διακόπτεται συχνά για διορθώσεις.


Η κάθε άσκηση δεν πρέπει να έχει μεγάλη διάρκεια και είναι προτιμότερο το κάθε αντικείμενο προπόνησης να διδάσκεται με διαφορετικές ασκήσεις.


Πρέπει να υπάρχει εναλλαγή των ασκήσεων που έχουν υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις με αυτές που έχουν χαμηλότερες.


Οι ασκήσεις πρέπει να εμπεριέχουν το στοιχείο του συναγωνισμού και να πλησιάζουν όσο γίνεται περισσότερο τις συνθήκες αγώνα.


Οι καινούργιες και πολύπλοκες ασκήσεις θα πρέπει να παρουσιάζονται στη αρχή της προπόνησης, πριν οι παίκτες κουραστούν και η ικανότητα αφομοίωσής τους μειωθεί. Δεν είναι σωστό να επιμείνουμε για την σωστή εκτέλεση όταν η άσκηση είναι καινούργια αλλά να απαιτούμε την σωστή εκτέλεση της την επόμενη μέρα που θα την έχουμε στο πρόγραμμα.


Οι ασκήσεις ομαδικής τακτικής πρέπει να χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο όσο προχωράμε προς την αγωνιστική περίοδο. Βέβαια δεν πρέπει να παραβλέπουμε την αναγκαιότητα και της ατομικής προπόνησης που πρέπει να καταλαμβάνουν το 50% του χρόνου.


Ο προπονητής πρέπει να αξιολογεί την εξέλιξη και την κατάληξη κάθε προπόνησης όσο η εμπειρία είναι πρόσφατη. Πρέπει να συζητά με τους συνεργάτες του και τα συμπεράσματα τους να χρησιμοποιούνται στον προγραμματισμό της επόμενης προπόνησης.


Κάθε άσκηση πρέπει να είναι συνδυασμός όσο περισσοτέρων βασικών κινήσεων είναι δυνατό, παρόλο που το βάρος θα δίνεται σε ένα μόνο στοιχείο. Δεν πρέπει να επιτρέπουμε στους παίκτες να αποκτούν λανθασμένες συνήθειες σε κάποια θεμελιώδη κίνηση επειδή η έμφαση έχει δοθεί σε ένα άλλο.


Παρόλο που είναι σχεδόν αδύνατο να δουλέψουμε την άμυνα ξεχωριστά από την επίθεση πρέπει η έμφαση σε κάθε ένα από τα δύο αντικείμενα να δίνεται διαφορετική ημέρα προπόνησης.


Να κλείνουμε κάθε προπόνηση με ασκήσεις που αφήνουν με ευχάριστη διάθεση τους παίκτες και τους προπονητές και δημιουργούν αισιοδοξία για την επόμενη προπόνηση (πχ. ανταγωνιστικές βολές).


Η αποθεραπεία μετά το τέλος της κάθε προπόνησης είναι ουσιαστική ώστε να μπορούν οι παίκτες να αντεπεξέλθουν στην επόμενη bball.gif

Αυτά μέχρι τα επόμενα...Dizzyyyyyyyyy icon_drunk.gif
tsops
Σήμερα έχω όρεξη, πάμε για ένα

bball.gif Tip of the Day 2 : Συγκέντρωση Βασικών Πληροφοριών για την Ανάπτυξη ενός Σχεδίου για όλη την Αγωνιστική Περίοδο. Κάτι που θεωρώ ότι είναι σημαντικό εργαλείο για ένα προπονητή και καλή πληροφορία για ένα παίκτη ώστε να καταλάβει πως δουλεύει ο προπονητής του. Ξεκινάμε πάντα με τις εξής παραμέτρους :

Αρχικές Παράμετροι
-Πόσες προπονήσεις θα έχουμε σε ολόκληρη την αγωνιστική περίοδο.
-Πόσους επίσημους και ανεπίσημους αγώνες θα έχουμε σε ολόκληρη την αγωνιστική περίοδο.
-Πόσους αθλητές θα προπονούμε.
-Ποιο είναι το εύρος των ηλικιών των αθλητών μας.
-Ποια είναι τα επίπεδα των ικανοτήτων και η πείρα των αθλητών μας στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου.
-Ποιες εγκαταστάσεις διατίθενται για τις προπονήσεις.
-Ποιος εξοπλισμός διατίθεται για τις ανάγκες μας.
-Ποιες βοηθητικές πηγές (μαγνητοσκοπημένες ταινίες, φωτογραφίες, βιβλία, κλπ.) διατίθενται.
-Ποιοι άλλοι παράγοντες θα μπορούσαν να επηρεάσουν το σχεδιασμό της αγωνιστικής περιόδου (καιρικές συνθήκες, πρόγραμμα σχολείων, φροντιστηρίων, σημαντικών αθλητικών γεγονότων κλπ.).

Σχεδιασμός Αθλητικής Περιόδου
Πολλοί προπονητές αποτυγχάνουν να αναπτύξουν λειτουργικούς σχεδιασμούς για την αγωνιστική περίοδο, επειδή είτε δε γνωρίζουν πώς να τους αναπτύξουν είτε νομίζουν ότι η διαδικασία σχεδιασμού είναι πολύ χρονοβόρα και πολύπλοκη.

Θα προσπαθήσουμε στη συνέχεια να απομακρύνουμε αυτά τα εμπόδια για σχεδιασμό. Θα δείξουμε έναν ευθύ πολύ πρακτικό τρόπο για την ανάπτυξη ενός σχεδιασμού για την αγωνιστική περίοδο. Θα απαιτήσει λίγη εργασία, αλλά ο χρόνος που θα επενδύσουμε για σχεδιασμό θα αποδώσει μεγάλα ''μερίσματα'', οι αθλητές μας θα μάθουν περισσότερα, οι προπονήσεις μας θα είναι πιο ευχάριστες και θα εξοικονομήσουμε σημαντικό χρόνο μακροπρόθεσμα.

Τα βήματα για την ανάπτυξη ενός σχεδιασμού αθλητικής περιόδου είναι:

1. Ο καθορισμός των στόχων της ομάδας.
2. Η αξιολόγηση των ικανοτήτων και των γνώσεων των αθλητών πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου.
3. Ο σχεδιασμός των προπονήσεων.

Καθημερινό Σχέδιο
Σαν προετοιμασία επίσης για την ανάπτυξη του σχεδιασμού μας για την αγωνιστική περίοδο, απαιτείται ένα ημερήσιο σχέδιο, που θα πρέπει να περιέχει, εκτός των στόχων τεχνικής και τακτικής, τον αριθμό των προπονήσεων ή προπονητικών μονάδων και στόχους ψυχοκινητικής διάστασης. Το καθημερινό προπονητικό σχέδιο θα πρέπει να αποτελεί το συνδετικό κρίκο, όχι μόνο στο ετήσιο πρόγραμμα, αλλά και να συμβάλλει και στην επίτευξη των άμεσων και μικροπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων στόχων της ομάδας.

Έλεγχος Πραγματικότητας
Αφού κάνουμε τον κατάλογο των αντικειμένων που θέλουμε να διδάξουμε για καθέναν από τους στόχους, ελέγχουμε κάθε στοιχείο του για τη σχέση του με την πραγματικότητα.

Για τους τεχνικούς και τους τακτικούς στόχους, αξιολογούμε την καταλληλότητα κάθε στοιχείου που πρέπει να διδαχτεί κάνοντας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

Έχουν οι αθλητές τη φυσική δύναμη και αντοχή να εκτελέσουν την άσκηση;
Έχουν οι αθλητές ικανοποιητικό κινητικό συντονισμό, για να αρχίσουν να μαθαίνουν την άσκηση;
Είναι η άσκηση ασφαλής για κατάλληλα προπονημένους αθλητές;
Για όλους τους στόχους εξετάζουμε την καταλληλότητα του αντικειμένου που θα διδάξουμε κάνοντας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

Το συγκεκριμένο αντικείμενο συνεισφέρει στο διδακτικό στόχο πιο αποτελεσματικά από άλλες επιλογές;
Ενδιαφέρονται οι αθλητές για την εκμάθηση του αντικειμένου; Αν όχι, πώς μπορεί να δημιουργηθεί ενθουσιασμός για την εκμάθηση σε αυτό το επίπεδο;
Έχουν οι αθλητές ικανοποιητική συναισθηματική και γνωστική ωριμότητα, για να αρχίσουν την εκμάθηση του αντικειμένου;
Αν η απάντηση σε οποιαδήποτε από αυτές τις ερωτήσεις είναι όχι, αντικαθιστούμε ή αφαιρούμε το στοιχείο από τον κατάλογο, ή διδάσκουμε τα προαπαιτούμενα που θα προετοιμάσουν τους αθλητές για την εκμάθηση του αντικειμένου που έχουμε επιλέξει.

Έπειτα, ανασκοπούμε όλα τα στοιχεία πάλι, έχοντας κατά νου τις ακόλουθες συνθήκες, οι οποίες θα καθορίσουν πόσο μπορούμε να διδάξουμε:

-Το διαθέσιμο χρόνο της προπόνησης.
-Τον αριθμό αθλητών ανά προπόνηση.
-Το επίπεδο φυσικής και ψυχοδυναμικής ανάπτυξης των αθλητών.
-Τις εγκαταστάσεις, τον εξοπλισμό και τα διαθέσιμα χρήματα για την αγωνιστική περίοδο.
Είναι καλή ιδέα να έχουμε στον κατάλογο λίγα περισσότερα στοιχεία από όσα νομίζουμε ότι μπορούμε να διδάξουμε κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, αλλά κρατάμε το σχεδιασμό ρεαλιστικό.


Σειρά Διδασκαλίας για μία Περίοδο

-Βασικές αρχές εκπαίδευσης
-Καθορισμός στόχων
-Είδη ντρίπλας
-Υποδοχή και έλεγχος της μπάλας
-Πάσα, ονόματα θέσεων και ρολόι
-Προσποιήσεις, στοιχεία του παιχνιδιού
-Σουτ, κύρια και δευτερεύοντα σφάλματα
-Φύλαξη αντιπάλου με ή χωρίς τη μπάλα
-Ξεμαρκάρισμα χωρία τη μπάλα
-Πλάγια αμυντικά βήματα
-Block out
-Επιθετικές στρατηγικές
-Ομαδική δουλειά
-Άμυνες εναντίον συγκεκριμένων επιθετικών σχημάτων
-Τύποι άμυνας
-Προοπτική επιτυχίας και αποτροπή αποτυχίας
-Εσωτερική κινητοποίηση
-Μέθοδοι αντιμετώπισης φυσικής πίεσης
-Μέθοδοι αντιμετώπισης ψυχοδιανοητικής πίεσης
-Πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας και τραυματισμών
-Στοιχεία ισορροπημένης δίαιτας
-Πρόληψη νερού και γεύματα πριν και μετά το παιχνίδι
-Παράγοντες μυϊκής ισχύος
-Ενεργειακή ισορροπία, ύπνος και ξεκούραση
-Σωματική διάπλαση και βάρος
-Επιθετικά συστήματα, έννοιες αεροβικής ισχύος, έννοιες αναεροβικής ισχύος
-Φάρμακα και τα αποτελέσματά τους στην υγεία και την αθλητική απόδοση
-Αθλητικό πνεύμα, σεβασμός κ.α.

Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο κατάλογος που μόλις ετοιμάσαμε, αντικατοπτρίζει μια σειρά εννοιών, που ανάλογα με τη φιλοσοφία μας και το επίπεδο που δουλεύουμε, θα προσπαθήσουμε να διδάξουμε. Κάθε στοιχείο που θα επιλέξουμε, θα πρέπει να διδάσκεται επανειλημμένα σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. Επιπλέον ένα στοιχείο μπορεί να αποτελέσει μόνο ένα μέρος της προπόνησης ή μπορεί να είναι η μοναδική έμφασή της. Αυτό εξαρτάται από το σχεδιασμό μας.

Τελικά προσπαθούμε να ισορροπήσουμε τη φυσική με την ψυχοδιανοητική δραστηριότητα. Αν και οι αθλητές μας χρειάζονται να μάθουν για πολλές έννοιες, αποφεύγουμε τον πειρασμό να κάνουμε απλώς διαλέξεις. Κρατάμε τις προπονήσεις μας γεμάτες ποικιλία και δραστηριότητα.

Αν ακολουθήσουμε τα παρακάτω τρία βασικά βήματα σχεδιασμού θα έχουμε έναν καλό σχεδιασμό αγωνιστικής περιόδου και καθημερινών προπονήσεων.

1. Καθορισμός διδακτικών στόχων.
2. Επιλογή ασκήσεων (αντικειμένου διδασκαλίας)
3. Οργανωτική δομή της προπόνησης (οργάνωση διδακτέας ύλης).

Αν και είναι λίγο χρονοβόρο, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο και θα εξοικονομήσουμε περισσότερο χρόνο, όταν θα σχεδιάζουμε τις προπονήσεις αργότερα. Αν είναι ο πρώτος μας σχεδιασμός αγωνιστικής περιόδου και ειδικά αν είναι η πρώτη μας χρονιά σαν προπονητές, το σχέδιό μας σίγουρα δε θα είναι τέλειο. Παρόλα αυτά μας δίνει μια οργανωμένη προσέγγιση και ένα συστηματικό τρόπο να βελτιώσουμε το σχέδιό μας αργότερα στην αγωνιστική περίοδο ή σε μελλοντικές αγωνιστικές περιόδους.

Θα εξηγήσουμε επίσης τα δύο τελικά βήματα για το διαδακτικό σχεδιασμό έτσι, ώστε να είμαστε έτοιμοι για τις λίγες πρώτες προπονήσεις μας.


Σχεδιασμός Προπονήσεων
Η αξιολόγηση πριν την αγωνιστική περίοδο θα μας δώσει πολλές πληροφορίες για το πώς να σχεδιάσουμε τις προπονήσεις μας. Θα γνωρίζουμε περισσότερα για το τι γνωρίζουν ή δε γνωρίζουν οι αθλητές μας, για τις διαφορές στις γνώσεις και τις ικανότητες μέσα στην ομάδα και για τα στοιχεία στα οποία χρειάζεται να δώσουμε έμφαση στις αρχικές προπονήσεις. Στην πράξη, καθώς θα αναλύουμε τα αποτελέσματα της αξιολόγησής μας, μπορεί να θελήσουμε να τροποποιήσουμε μερικά αντικείμενα διδασκαλίας και τη σειρά με την οποία σχεδιάσαμε να τα διδάξουμε στο σχεδιασμό της αγωνιστικής περιόδου.

Τα βασικά στοιχεία ενός σχεδίου προπόνησης είναι:

Στόχος προπόνησης
Προσδιορίζουμε σαφώς τι θέλουμε οι αθλητές να γνωρίζουν ή να είναι ικανοί να εκτελέσουν σαν αποτέλεσμα αυτής της προπόνησης.

Εξοπλισμός
Κάνουμε έναν κατάλογο με τα αντικείμενα που χρειαζόμαστε για την προπόνηση (π.χ. μπάλες, εμπόδια, κώνους, ''ασπίδες''). Πριν την προπόνηση ελέγχουμε τον εξοπλισμό που σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε, για να βεβαιωθούμε ότι είναι ασφαλής, καθαρός και λειτουργικός. Επίσης κάνουμε όποιες ειδικές διευθετήσεις χώρων απαιτούνται στις εγκαταστάσεις.

Δραστηριότητες Προπόνησης
Οι συνηθισμένες δραστηριότητες μιας προπόνησης και η σειρά με την οποία τυπικά συμβαίνουν, εξηγούνται στη συνέχεια. Χρησιμοποιούμε τον κατάλογο σαν οδηγό. Σε κάποιες όμως μπορεί να μη χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέρη ή να μην ακολουθήσουμε τη συγκεκριμένη σειρά.

Πρέπει να αναπτύξουμε ένα χρονοδιάγραμμα για κάθε μέρος της προπόνησης το ποίο θα μας βοηθήσει να αξιοποιήσουμε το χρόνο σωστά και να επιτύχουμε το στόχο της προπόνησης. Αλλά δεν πρέπει να φοβόμαστε να αναπροσαρμόσουμε το χρονοδιάγραμμα, καθώς η προπόνηση εξελίσσεται. Οι αθλητές μπορεί να χρειάζονται περισσότερο χρόνο από αυτόν που εμείς προσδιορίσαμε για την εκμάθηση κάποιας δύσκολης δεξιότητας. Όλοι μπορεί κάποια στιγμή να ''κολλήσουν'' και θα πρέπει να εισάγουμε κάτι καινούριο, για να τους κινητοποιήσουμε.

Ζέσταμα (Προθέρμανση)
Κάθε προπόνηση πρέπει να αρχίζει με προθέρμανση 10-15 λεπτών. Η αναγκαιότητα της πηγάζει από λόγους φυσιολογίας, πρόληψης τραυματισμών και ψυχολογικής ετοιμότητας.

Προπόνηση δεξιοτήτων που έχουν προδιδαχθεί
Οι προδιδαχθείσες δεξιότητες, ειδικά εκείνες στις οποίες οι αθλητές μας χρειάζονται βελτίωση, πρέπει να διδάσκονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η οποία διαρκεί 20-40 λεπτά. Αυτή η προπόνηση πρέπει να παίρνει τη μορφή ασκήσεων που εμείς έχουμε σχεδιάσει ή πήραμε από άλλες πηγές. Οι ασκήσεις πρέπει να είναι αποτελεσματικές για την εκμάθηση της δεξιότητας, ευχάριστες και ασφαλείς.

Είναι καλή ιδέα να επιτρέπουμε μερικές φορές στην ομάδα να βοηθά στο σχεδιασμό των ασκήσεων, γιατί οι αθλητές μας θα προπονηθούν σκληρότερα όταν μοιράζονται τη δημιουργία μιας άσκησης. Πρέπει να είμαστε όσο πιο δημιουργικοί μπορούμε, ώστε να αποφεύγουμε οι ασκήσεις να γίνονται μονότονες. Οι αθλητές μαθαίνουν πολύ λίγα εκτελώντας απλώς τις κινήσεις μιας άσκησης, όταν η προσοχή τους βρίσκεται μακριά από αυτό που κάνουν.

Είναι καλή ιδέα να διαθέσουμε λίγο χρόνο σε αυτή τη νέα περίοδο για τους αθλητές να εξατομικεύσουν την προπόνησή τους. Απλώς τους αφήνουμε να ασκηθούν σε εκείνες τις δεξιότητες που χρειάζονται περισσότερη βελτίωση. Επιτρέπουμε να ασκηθούν στις δεξιότητες με όποιο τρόπο τους αρέσει, εφόσον αυτός είναι ασφαλής και αποτελεσματικός για μάθηση bball.gif

Sorry, το έκανα όσο πιο συνοπτικό μπορούσα tongue.gif Και αν βαριέστε με αυτά, σιγά σιγά θα αρχίσω να βάζω περισσότερα "παικτικά" tips και drills smile.gif
dizzy_fingers
Όχι, κάνε πιο μεγάλα ρε συ! 45.gif
Αν μπορείς γράψε και διατριβή πάνω στο κάθε tip για να μου παίρνει 5 μέρες να το περνάω... 33.gif

tongue.gif biggrin.gif
peace.gif

Αδράνησα λίγο αυτές τις μέρες, αλλά τα μαζεύω σιγά σιγά... (αν δεις στο λινκ που σου είχα δώσει σε πμ, θα δεις πως έχει γίνει λίγη δουλίτσα).
Κατάληψη γιοκ τώρα και από αύριο...δουλίτσα.
Οπότε τρέχω τώρα..
tsops
QUOTE(dizzy_fingers @ Nov 1 2006, 03:46 PM) *
Όχι, κάνε πιο μεγάλα ρε συ! 45.gif
Αν μπορείς γράψε και διατριβή πάνω στο κάθε tip για να μου παίρνει 5 μέρες να το περνάω... 33.gif

tongue.gif biggrin.gif
peace.gif

Αδράνησα λίγο αυτές τις μέρες, αλλά τα μαζεύω σιγά σιγά... (αν δεις στο λινκ που σου είχα δώσει σε πμ, θα δεις πως έχει γίνει λίγη δουλίτσα).
Κατάληψη γιοκ τώρα και από αύριο...δουλίτσα.
Οπότε τρέχω τώρα..


Εχέμ...μου βγήκαν λίγο μεγάλα blush.gif

Thanx, όταν ολοκληρώσεις ως administrator (και ως άντρας laugh.gif ) πέσμου icon_wave.gif
bobsqu
Γεια σας κύριε προπονητά. Νομίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε. Θέλω να γίνω προπονήτρια κι όπως καταλαβαίνετε δεν σπουδάζω στην Γυμναστική Ακαδημία. Υπάρχει ελπίδα?
tsops
QUOTE(bobsqu @ Nov 2 2006, 03:55 AM) *
Γεια σας κύριε προπονητά. Νομίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε. Θέλω να γίνω προπονήτρια κι όπως καταλαβαίνετε δεν σπουδάζω στην Γυμναστική Ακαδημία. Υπάρχει ελπίδα?


Μετέφερα την ερώτησή σου εδώ γιατί είναι και το κατάλληλο topic. Δεν χρειάζεται να είσαι απόφοιτος Γυμν. Ακαδημίας για να γίνεις προπονήτρια. Για πληροφορίες, μπορείς να επισκεφτείς τη σελίδα http://www.sepk.gr/# biggrin.gif
noumero6
χαίρετε! παρακολούθησα τελευταία έναν αγώνα κορασίδων...ήταν ο ενας από παραδοση δύσκολος αγώνας και η ομάδα Α έχει το προβαδισμα των 14 πόντων στο ημίχρονο και την καλύτερη παίκτριά του με τρία φάουλ...η προπονήτρια την αφήνει μέσα και σε μια φαση κάνει ένα φάουλ κι ο διαιτητής της σφυρίζει κ 2ο οπότε φευγει με 5. Ο αγώνας γίνεται τλκ ντέρπμι καθως πέφτει και η ψυχολογία των υπόλοιπων. Κερδίζει στο τελος η ομαδα Α με έναν πόντο... Το κορίτσι είναι μικρό είναι λογικό να κάνει λάθη. Η Προπονήτρια όμως δεν έχει την υποχρεωση να προφυλάξε τον παίκτη της? εχω διαφωνήσει με πολλού πάνω σ'αυτό ...τλκ τι γίνεται ? ποια ήτνα η πιο σωστή κίνηση που έπρεπε να κάνει?
tsops
QUOTE(noumero6 @ Nov 11 2006, 04:53 PM) *
χαίρετε! παρακολούθησα τελευταία έναν αγώνα κορασίδων...ήταν ο ενας από παραδοση δύσκολος αγώνας και η ομάδα Α έχει το προβαδισμα των 14 πόντων στο ημίχρονο και την καλύτερη παίκτριά του με τρία φάουλ...η προπονήτρια την αφήνει μέσα και σε μια φαση κάνει ένα φάουλ κι ο διαιτητής της σφυρίζει κ 2ο οπότε φευγει με 5. Ο αγώνας γίνεται τλκ ντέρπμι καθως πέφτει και η ψυχολογία των υπόλοιπων. Κερδίζει στο τελος η ομαδα Α με έναν πόντο... Το κορίτσι είναι μικρό είναι λογικό να κάνει λάθη. Η Προπονήτρια όμως δεν έχει την υποχρεωση να προφυλάξε τον παίκτη της? εχω διαφωνήσει με πολλού πάνω σ'αυτό ...τλκ τι γίνεται ? ποια ήτνα η πιο σωστή κίνηση που έπρεπε να κάνει?


Έχεις απόλυτο δίκιο. Και μάλιστα εφόσον η παίκτρια είναι "βαρόμετρο" για την ομάδα της, έπρεπε να έχει προφυλαχτεί για 3-4 λεπτά από τα 2 φάουλ της κιόλας. Μετά, έπρεπε να ξαναμπεί και εφόσον έκανε 3ο φάουλ και μάλιστα όντας 14 πόντους μπροστά, να προφυλαχθεί ξανά. Καθαρά λάθος της coach που την άφησε μέσα smile.gif
tsops
Μην το ξεχάσω : επιτέλους ολοκληρώσαμε τα προπονητικά - παικτικά θέματα σε ξεχωριστή κατηγορία εκτός του Ask the Coach (δείτε την υπογραφή μου για το λινκ). Νάναι καλά ο Σπύρος που βοήθησε. Ρίξτε τους μια ματια και πέστε μας σχόλια. Προσωπικά, θα συνεχίζω να το εμπλουτίζω και πιστεύω ότι έχει να σας προσφέρει κάτι, είτε είστε παίκτης, είτε προπονητής... wink.gif
Alexmei
Coach καλησπέρα,

θέλω να σε ρωτίσω για το σουτ με ταμπλό... Το έκανα στις τελευταίες προπονήσης μου αλλά δν με πολυβοηθάει... ίσα ίσα είμαι περισσότερο άστοχος παρά εύστοχος (όχι βέβαια από κοντινή απόσταση)...θα μου πεις ότι θέλει προπόνηση, κάτι που έχω κάνει.... πήγαινα στις τελευταίες 5 προπονήσης 1 ώρα πιο πριν και έκανα σουτ με ταμπλό.... έχουν αρχίσει να μπαίνουν αλλά δν με βοηθάει.... εσύ τι προτείνεις; να συνεχίσω να δοκιμάζω με ταμπλό ή να σταματήσω και να συνεχίσω το συνιθισμένο μου σουτ;
tsops
QUOTE(Alexmei @ Nov 19 2006, 07:54 PM) *
Coach καλησπέρα,

θέλω να σε ρωτίσω για το σουτ με ταμπλό... Το έκανα στις τελευταίες προπονήσης μου αλλά δν με πολυβοηθάει... ίσα ίσα είμαι περισσότερο άστοχος παρά εύστοχος (όχι βέβαια από κοντινή απόσταση)...θα μου πεις ότι θέλει προπόνηση, κάτι που έχω κάνει.... πήγαινα στις τελευταίες 5 προπονήσης 1 ώρα πιο πριν και έκανα σουτ με ταμπλό.... έχουν αρχίσει να μπαίνουν αλλά δν με βοηθάει.... εσύ τι προτείνεις; να συνεχίσω να δοκιμάζω με ταμπλό ή να σταματήσω και να συνεχίσω το συνιθισμένο μου σουτ;


όπως έχω πει και παλαιότερα, όσο δουλεύετε εναλλακτικούς τρόπους σκοραρίσματος, τόσο περισσότερες αναλλακτικές έχετε ως παίκτες, άρα, ναι, συνέχισε να δουλεύεις...5 προπονήσεις = τίποτα. Συνέχισε και θα δεις πως θα βελτιωθεί ακόμα και το σουτ χωρίς ταμπλό wink.gif
Alexmei
ωραία ευχαριστώ coach!! icon_joy.gif
womanplayer
βοηθεια!!!!!!!!!! smile.gif smile.gif smile.gif οποιος ξερει links η πληροφοριες σχετικα με οργανωση και διοικηση μιας ομαδας καλαθοσφαιρισης θελω να μου πειτε γιατι το χρειαζομαι smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif ευχαριστω 77.gif 77.gif 77.gif
tsops
QUOTE(womanplayer @ Dec 5 2006, 08:31 PM) *
βοηθεια!!!!!!!!!! smile.gif smile.gif smile.gif οποιος ξερει links η πληροφοριες σχετικα με οργανωση και διοικηση μιας ομαδας καλαθοσφαιρισης θελω να μου πειτε γιατι το χρειαζομαι smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif ευχαριστω 77.gif 77.gif 77.gif


Ρε συ, σου είχα στείλει παλαιότερα κάποια με πμ, αλλά το inbox σου ήταν γεμάτο. Δεν τα έχω κρατήσει, πρέπει να τα βρω πάλι...που τα έχω βάλει? 39.gif Καλά, θα ψάξω μπας και τα βρω και θα σου πω wink.gif

QUOTE(tsops @ Dec 6 2006, 10:46 PM) *
Ρε συ, σου είχα στείλει παλαιότερα κάποια με πμ, αλλά το inbox σου ήταν γεμάτο. Δεν τα έχω κρατήσει, πρέπει να τα βρω πάλι...που τα έχω βάλει? 39.gif Καλά, θα ψάξω μπας και τα βρω και θα σου πω wink.gif


Η καλύτερη λύση πάντως παραμένει το βιβλίο του Pat Reilly "The Winner Within"...all time classic και σίγουρα θα σε βοηθήσει... smile.gif
womanplayer
smile.gif smile.gif smile.gif ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ 77.gif 77.gif 77.gif
tsops
QUOTE(womanplayer @ Dec 6 2006, 10:51 PM) *
smile.gif smile.gif smile.gif ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ 77.gif 77.gif 77.gif


Αν δεν θες να το αγοράσεις, το έχω και μπορώ να στο δώσω. Στείλε μου πμ. Θεωρώ το συγκεκριμένο βιβλίο έναν πολύ καλό οδηγό για να στήσεις μία ομάδα από την "κορυφή ως τα νύχια" tongue.gif
womanplayer
που μπορω να το βρω??? ποσο κανει?
tsops
QUOTE(womanplayer @ Dec 7 2006, 07:34 PM) *
που μπορω να το βρω??? ποσο κανει?


Δεν είναι ακριβό. Το έχω κάποια χρόνια και είναι αναξιόπιστη η τιμή που το έχω πάρει εγώ. Θα το βρεις όμως εύκολα σε κάθε βιβλιοπωλείο smile.gif
womanplayer
ok coach οτι αλλο βρεις παντως θα ηθελα να μου πεις γιατι χρειαζομαι πολλεσ πληροφοριες , ευχαριστω πολυ 77.gif
trefoil 13
Να κάνω κι εγώ μια ερωτησούλα;
Θα το πάω με παράδειγμα το οποίο είναι και επίκαιρο και πάνω σε αυτό μου δημιουργήθηκε η απορία...
Οι κορασίδες του σπόρτιγκ έπαιζαν σήμερα(Σάββατο) και οι νεανίδες παίζουν την Τρίτη εξαιτίας αναβολής του αγώνα. Έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στον αγώνα της Τρίτης οι κορασίδες που αγωνίστηκαν σήμερα; Ή θεωρείται από την εσκα ως η ίδια αγωνιστική ημέρα και δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα;
tsops
QUOTE(trefoil 13 @ Dec 9 2006, 01:23 PM) *
Να κάνω κι εγώ μια ερωτησούλα;
Θα το πάω με παράδειγμα το οποίο είναι και επίκαιρο και πάνω σε αυτό μου δημιουργήθηκε η απορία...
Οι κορασίδες του σπόρτιγκ έπαιζαν σήμερα(Σάββατο) και οι νεανίδες παίζουν την Τρίτη εξαιτίας αναβολής του αγώνα. Έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στον αγώνα της Τρίτης οι κορασίδες που αγωνίστηκαν σήμερα; Ή θεωρείται από την εσκα ως η ίδια αγωνιστική ημέρα και δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα;


Ρωτάς ποιός είναι ο κανόνας σε μία εξαίρεση... laugh.gif Μάλλον η ΕΣΚΑ θα αποφασίσει "ad hoc" για την συγκεκριμένη περίπτωση μια και είναι εξαίρεση wink.gif
trefoil 13
QUOTE(tsops @ Dec 11 2006, 11:13 AM) *
Ρωτάς ποιός είναι ο κανόνας σε μία εξαίρεση... laugh.gif Μάλλον η ΕΣΚΑ θα αποφασίσει "ad hoc" για την συγκεκριμένη περίπτωση μια και είναι εξαίρεση wink.gif

Ok... Αν και αυτό το οποίο έχει σημασία είναι αν δυο παιχνίδια εκ των οποίων το ένα αναβάλλεται για άλλη μέρα, θεωρούνται παιχνίδια της ίδιας αγωνιστικής ημέρας της εσκα... Αν βέβαια υπάρχει κάτι τέτοιο...
tsops
QUOTE(trefoil 13 @ Dec 11 2006, 10:49 AM) *
Ok... Αν και αυτό το οποίο έχει σημασία είναι αν δυο παιχνίδια εκ των οποίων το ένα αναβάλλεται για άλλη μέρα, θεωρούνται παιχνίδια της ίδιας αγωνιστικής ημέρας της εσκα... Αν βέβαια υπάρχει κάτι τέτοιο...


Αυτό σου λέω βρε...είναι ένα θέμα για το οποίο θα αποφασίσουν εκτός κανονισμού. Κατ'εμέ, πρέπει να θεωρηθεί ίδια αγωνιστική ημέρα και να ισχύσει ο κανονισμός cool.gif
trefoil 13
QUOTE(tsops @ Dec 11 2006, 01:00 PM) *
Κατ'εμέ, πρέπει να θεωρηθεί ίδια αγωνιστική ημέρα και να ισχύσει ο κανονισμός cool.gif

Ήμουν σίγουρη! laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.