QUOTE
Aπλά, όταν ένα σόλο είναι τόσο ελεύθερο και μεγάλο, πολλές φορές ξεφεύγει από το "θέμα" του τραγουδιού! Σαν να αλλάζει το τραγούδι. Και μπορείς να το καταλάβεις και από μουσικής πλευράς (αλλαγή στις κλίμακες, το ύφος του σόλο κτλ).
QUOTE
Ακριβώς! Λίγο πολύ ότι ανέφερα από πάνω! Στο Gates Of Babylon πχ., ξεκινάει το σόλο και μετά ξεφεύγει από αυτό το αραβικό στυλ που έπαιζε τόση ώρα και γυρνάει στο πιο σκληρό ροκ, και μετά (σε ένα σημείο φένεται πως τελιώνει το σόλο, γυρνάει και ξεκινάει άλλα πράγματα πάλι), παίζει πολύ ελεύθερα χωρίς να σε καθηλώνει αυτό που παίζει.
QUOTE
Στους Purple δεν θυμάμαι να έχω ακούσει έτσι ελεύθερο σόλο εκτός του Βurn και Child In Time που, στο τελευταίο, μένει στο θέμα του κομματιού και χρισημοποιεί πολύ ωραία ριφ κτλ για να δώσει ύφος.Στο Burn ξεφεύγει λίγο αλλά έχει χαρακτηριστικά ριφ.
QUOTE
Δλδ από εκεί που τελιώνει το σόλό στην αρχή μπορείς να αρχίσεις να το ακούς και να μην έχεις χάσει τίποτα από το κομμάτι
Ρε συ Alex, αυτό είναι pure magic ... δεν είναι κάτι κακό αυτό, κάθε άλλο... Το ν' αλλάζει κάποιος τα φώτα σ' ένα τραγούδι, είναι από τα πλέον δυνατά σημεία που μπορεί να έχει, αρκεί να το κάνει επιτυχημένα ασφαλώς. Όχι γιατί έτσι πρέπει, αλλά γιατί αυτό εμπνεύστηκε, ή απλώς έπαιξε εκείνη τη στιγμή. Άσε τα συμβατικά πράγματα γι' αυτούς που δε μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω...
Μιλάμε για μουσική, όχι για τραγούδια...
Τ' ότι δε σε καθηλώνει είναι κάτι υποκειμενικό... Προσωπικά, εκπλήσσομαι! Θεωρώ πως είναι μια από τις κορυφαίες του στιγμές και σίγουρα υποψήφιο για καλύτερο σόλο που έχει γράψει.
Σε κάθε δίσκο, πριν, ή μετά νομίζω έδιωχνε και κάποιον για το γούρι...
Έχεις αναφέρει ήδη δύο σόλο από αυτό το δίσκο...